Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kurvázás szabályai, történetek, stb.

Hogyan is kurvázzunk? Mikre figyeljünk? Mik a szabályok? Tippek, trükkök, történetek, vélemény - egy kurva szemszögéből. Mindenképpen olvasd el, ha valaha jártál már kurvánál és tervezed a következő látogatást, vagy épp most mennél el életedben először ilyen helyre!

Utolsó kommentek

  • wsx: Igazad van, és megmondom a választ a kérdésedre. A fériaknak szüksége van a szexre, és egy egészsé... (2020.08.07. 15:02) Igénytelen férfiak - igénytelen nők
  • Gino Lakatos: @lafatyosvendelbá: Minőségi nőt pénzért nem lehet kapni! Kaphatsz egy cirkalmatos vaginát, szájat ... (2019.05.24. 17:11) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @rolldog: :DDDDDDDDDD Oltás! De jogos! (2019.05.24. 17:05) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @masszázsblog: Én meg azt hogy épkézláb nő nem megy kurvának, főleg nem az aki szuexuálisan és érz... (2019.05.24. 17:02) Amit ne csinálj....
  • : @rpflora: tipikus ostoba kurva vagy, az a fajta amelyiknek pina mellé nem nőtt ész, tehát egyéb te... (2019.03.22. 04:13) Kurvázás szabályai
  • Utolsó 20

Hamarosan

2013.10.24. 15:14

szerző: rpflora

Hamarosan visszatérek!

Nem volt sok időm internetezni, ezért tűntem el, de nemsokára új poszt és én is gyakrabban itt leszek. :)

Addig is kitartás, kellemes lány látogatást; aztán csak ügyesen, okosan, kedvesen azokkal, akik megérdemlik!

Kommentekre néha rálestem, személyes levél is van bőven, és sorry azoktól, akiknek - még - nem írtam vissza, de nincs elfelejtve, nincs kitörölve, úgyhogy nekik is reagálni fogok, ígérem!

Pá, puszi, pá! I'll be back!

Címkék: hamarosan visszatérés

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kurvavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr305597380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Excelsior 2013.10.24. 16:20:38

Várunk vissza sok szeretettel, Flóra:)

Why are you will be back? Because you're a Terminator? :)

Keita 2013.10.26. 01:22:29

Szia kedves Flóra, én új vagyok, de végigolvastam mindent, lesz pár téma-ajánlóm :)
Várunk vissza!

Montezuma87 2013.10.26. 15:32:51

Hú, de jó már azt hittem, hogy nem lesz több érdekes, hasznos poszt. Kíváncsian várom a következőt!

alfacharlybravo 2013.10.27. 04:46:11

Furcsa,a lányokkal akikkel beszéltem, azt mondják, hogy utálják ezt a bloggot és, hogy Flóra egy lepukkant leányzó. Az én kis kedvesem olyan 600e keres egy hónapban, de bőven nincs meg a a napi 4-5 vendége pedig fiatal és nagyon okos profi. Az előzőnek csak napi egy vendég jött össze, de ebben szakmában az igazmondás nem jellemző. Nem értem a technikát tökéletesen visszafogja magát és mégis nedvesedik és minden farok méretre rá tud illeszkedni. Sok hülye vendég azt hiszi, hogy kényeztette és felizgult a lány, én megpróbáltam, de semmi olyan jég hideg maradt, a mellbimbója lett volna érzékeny meg a hüvelye de ezeket meg engedte izgatni. Rohadt jó volt kölcsönösen visszafogtuk magunkat így az első menet másfél órás lett, akkor eluntam és kértem, hogy koncentráljunk legalább az én orgazmusomra. Szerinte a fiúk 5-10 percet bírnak átlagban elsőre, ha meg elhúzzák akkor meg nem tudnak elmenni. Én vagyok a bajnok, hogy bármikor el tudok spriccelni, ez nőies tulajdonság. Nála a házi bajnokságban abszolút első vagyok. Azt mondta, hogy arab farkam van jó nagy busa fejjel, na végre valami dicséret egy profitól. Intenzíven edzett és már vannak eredmények jól megszorongatta a farkam, csak kérte, hogy ne nézzem, mert grimaszol amikor erőlködik, mondtam majd akkor lesz ebben profi ha csak hüvely mozgásból el tud meneszteni. Beszéltem egy lánnyal aki megígérte ezt.
Megkérdezte, hogy ki is próbáltam? Nem mertem meg hittem neki. De én is hazudós vagyok! Hát ígérni lehet sok mindent.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.10.28. 13:01:23

@alfacharlybravo: Nyilván van egy pár lány, aki utálja a blogomat. Csak az az érdekes, hogy akik írnak nekem itt személyes üzenetet, ráadásul pozitívat, azok általában a profik, régóta a szakmában lévők, elismertek és kedvesek. Pont az "elit", a "luxus". Van eszük felfogni a blogot, bár 1-2 kulisszatitok elárulásának ők sem örültek annyira, viszont nemhogy csökkent volna a vendég-számuk, hanem nőtt :)
Akik ellenem vannak, azok nyilván pont azok, amiknek engem gondolnak, és nem megy nekik a biznisz - csak ilyenkor könnyebb mást hibáztatni :)

A kommented másik részét nem igazán értem, biztos velem van a baj, kicsit kómás vagyok agyilag ettől az össze-vissza időtől. :)

alfacharlybravo 2013.10.28. 13:47:20

@rpflora: Én jónak tartom amit írsz csak a lányok fújnak rád.
Pl. Az állandóm írta tegnap:Flórával az a baj, hogy van amiben tök igaza van, van amiben ferdít, van amit nagyon rosszul lát. Olyan dolgokat is kifecseg, amiket a vendégeknek nem is kéne tudnia. PL. feketelista. A dominám elég lepukkant volt ő nagyon nem szeret téged.

A lényeg hogy másfél órán át nyüstöltem, de semmit nem lehetett kicsiholni belőle, és meguntam és kértem legyen vége ennek semmi értelme, olyan mintha egy frigid nőt csesztettem volna. Szerinte ez a profi magatartás lényege és a lányok akkik élvezik a vendéggel az együtlétet hülyék. Szerintem meg egy meleg egérlyuk is pont olyan jó lett volna mint ő. iszonyúan hervasztó sportolni egy frigid nőn. Technikailag jó volt de lelkileg egy depresszió. A másik az állítólag nimfomán tipus aki elhiteti a vendéggel, hogy nagyon élvezte a szexet.
A befejezést úgy értem, hogy menjek el én legalább.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.10.28. 14:16:23

@alfacharlybravo: szerintem teljesen érthető, hogy nem értünk egyet mindenben, pl.szerintem az én véleményem eléggé különbözik rpflora-étól, de ez természetes. A feketelista meg nem hinném, hogy olyan hatalmas titok lenne;), és kijátszani sem nagyon wasistdas.

alfacharlybravo 2013.10.28. 16:27:16

@Ivonn88: Szia! Én szörnyen depressziós leszek a látogatás utáni következő napon. Beszélnek a lányok, hogy illúziót árulnak, de így ez nem illúzió ez tömör nyomor mindkét fél számára és totál megalázó. Hülye köcsög perverz vendégeknek való, akik nem gondolkodnak el, hogy mi is történt, csak volt egy önkielégítésük nővel és kész. Ferike a haverom és Al Bundy szerint is a nő csak zavaró tényező a jó szexben. Bundy siet haza mert minőségi szex lesz otthon, de Al nincs is otthon a feleséget, pont ezért a válasz. Hát igen a lányoknak népegészségügyi feladtuk a selejt hímek távol tartása az egészséges női társadalomtól. Én is egy kiöregedett selejt bika vagyok aki még technikailag csúcs teljesítményt tud nyújtani, de a spermáim veszélyesek az egészséges gyermeket szülni tudó nőkre, mi marad ezek után hát a bér lányok, pénzem van rájuk elég a hónap végén is. Hát ne reklamáljatok ha nem kedves jóképű fiatalok helyett kaptok egy köcsögöt. Tényleg szükség van rátok de ezért.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.10.28. 16:35:59

@alfacharlybravo: a kommented első fele nem tudom, honnan jött, de íme egy példa arra, hogy mit látok másképp: lehet,hogy könnyű nekem a másik oldalról beszélni, de szerintem ha az ember nem veszi a dolgot véresen komolyan, akkor jó esetben az ember szexelt egy jót. Rossz esetben meg egy rosszat:). Az embernek el kell döntenie, hogy mit vár el a szolgáltatótól,és ha ez nem ütközik a valósággal, akkor minden rendben. Egyébként szerintem elég sok lány élvezi a szexet, az esetek nagy részében pl. én is (igaz, én sosem dolgoztam valami sokat), de ha fizikailag nem is, még mindig ott van a jól végzett munka öröme.

"Hát ne reklamáljatok ha nem kedves jóképű fiatalok helyett kaptok egy köcsögöt. "
Nem tudom, mit értesz pontosan "köcsög" alatt, de az én vendégeim eddig úgy 99,5%-ban teljesen normálisok voltak (a 0,5%-ot is csak azért hagytam meg, hátha elfelejtettem egy totál idiótát). Szerintem a szolgáltatókhoz járók nagyrésze hasonló hozzájuk, és eddig mindig sikerült annyi normális embert találnom, amennyire szükségem van. Van egy kolléganőm, aki nagyobb számban dolgozik, tudtommal neki is hasonlóak a tapasztalatai.

alfacharlybravo 2013.10.28. 17:05:04

@Ivonn88: Én csak most nemrég szántam rá magam erre a dologra én 10 évig szűz voltam. Hogy szexelt egy jó de hogyan lehetséges? Technikailag igen, de utána visszamarad a csömör és az önutálat, olyan mint na voltam WC bár az jobb mert tényleg megkönnyebbülést jelent. Jó neked megtalálod azt amit kell. Sajna nem tudom könnyedén venni és csak azt látni amit kell. Nekem valahogy minden látogatás olyan a lánynál, mintha szűz lennék és szörnyű lámpalázam van. A web oldalára képtelen vagyok felmenni olyan érzésem van mint akit hasba rúgtak, a beszámolók meg letaglóznak. Más lányokról szólóak pedig szórakoztatnak. Tiszta őrült vagyok.Elköltöttem közel 700 000. ret az utóbbi 2-3 hónapban a tanulmányra és nem tudtam meg semmit, csak annyit hogy még potens vagyok és extrák a képességeim, de erre itt aztán tényleg nincs szükség, csak gyötröm vele a lányt.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.10.28. 17:17:27

@alfacharlybravo: ha ennyire nem jön be, akkor mégis mi a fenének csinálod?
Én a helyedben megvizsgálnám ezt az önutálat-dolgot, aztán vagy azon változtatnék, vagy a lányokhoz járkáláson.

alfacharlybravo 2013.10.28. 17:49:52

@Ivonn88: Mert megszerettem és képtelen vagyok elszakadni tőle, de tudom hogy ez az egész őrület. Nem lehet szó köztünk kölcsönös örömszerzésről csak szolgáltató vendég viszonyról. Ezzel kell beérnem ez van, piszok mereven ragaszkodik a vélt helyes profi magatartás formához, ebből nem enged. Nagyon bejön nekem mint ember szeretetre méltó kedves lény és nagyon gyötrődöm tőle, hogy nem lehet az enyém talán csak egy alkalomra is. Szar ügy ez a tragikus helyzet nem a színház.
A lányokhoz járkálás nem érdekel ebbe is véletlenül botlottam, ő a második próbálkozásom és a francba ez lett belőle.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.10.28. 17:59:44

Egyetértek Ivonnal. Valami nem stimm veled, úgyhogy gondolkodj el. Nagy baj nem lehet, de valami akkor sem stimm. :)

Igen, ez örök kérdés marad: élvezi a lány a munkájában szexet vagy sem. Sőt, továbbmegyek: ha igen, akkor mennyire? Mit jelent az, hogy élvezni? Élvezni=orgazmus? Vagy épp fordítva: orgazmus=élvezni? Utóbbi fura kérdés/állítás lehet, de a praxisom során ilyen lánnyal is találkoztam, aki nem élvezte a szexet a vendégekkel, de mégis elélvezett és már majdnem hányt magától, hogy ez mennyire gáz. Mondjuk ez azért enyhén szólva egyáltalán nem gyakori :D

De már megint itt tartunk :D Voltam külföldön, én speciel ott sem élveztem egyik vendéggel sem, de abból a szempontból jobb volt, hogy több igényes pasival találkoztam, ami talán már félélvezet számomra :)

alfacharlybravo 2013.10.28. 18:35:28

@rpflora: Hát én is voltam külföldön három évig és csak negatív tapasztalatom volt az ottani helyzettel. A német nők egy gyalázat és az a rideg hozzáállás? A nő beszól, hogy te tudsz baszni nahát? Naná majd piros pacsit jöttem játszani!
Viszont életem egyetlen szerelme orosz volt ne tud meg mekkora gyönyör volt 5 óra egyfolytában és két hétig nálam lakott a szállodában, adtam pénzt a személyzetnek a lepedő cserékre. Hatszor volt orgazmusa amíg nekem egyszer. Egyik kollégám nője volt, de egymásra néztünk és mentünk, azután nagyon sokáig kérette magát egész este 11 ig, Olyan 4 óra tájban rogyadozó térdekkel ment pisilni. Ettől kezdve olyan hűséges kutya szemekkel nézett rám és minden percét rám szánta. Reggel kérdezte, hogy biztos nős vagyok, hát sajnos azt voltam. Ilyen csak egyszer van az életben és rosszul döntöttem. A hülye kolléga berúgott és Minszk főterén seggbe rúgott amiért elvettem a nőjét, a csajok fogták le a hülyét. Kemény bőr cipője volt azóta is fáj a hátsóm. Most meg ez a hülye helyzet, de szombaton vár ám írta levélben. Lesz vagy egy két órás első menet. Vettem neki meglepit múltkor egy kis arany láncot,de most szombaton sem megyek üres kézzel.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.10.28. 23:04:13

@alfacharlybravo: Még nem tudom eldönteni, hogy csak ironizálsz, vagy komolyan beszélsz :D Ne haragudj, ez nem bántás, de elég fura vagy és a történeteid is elég érdekesek :)
Inkább ne menjünk bele, mert most nincs kedvem kielemezni. :)
Az a lényeg, hogy te jól érezd magad - más nem számít! További szép estét! :)

alfacharlybravo 2013.10.29. 00:26:21

@rpflora: Elég fájdalmas ez az egész story, de legalább történik velem valami, nem úgy mint 10 éven keresztül a nagy semmi, meg a stressz. Viszont akkor csak gyűlt a pénzem, most meg fogy. Hát valamit valamiért. Maximalista vagyok és ez baj.

alfacharlybravo 2013.10.29. 14:44:44

@alfacharlybravo: Ma siker élményem van, megnyilt a kicsike és sikerült szakmai titkot megtudni tőle, bár sejtettem, hogy mi a trükk, de tudni az más és a bizalom, hogy elárulta az már valami. Félek, hogy benéz ide és az indiszkréció miatt elhajt meleg éghajlatra. A beszamolok.com jobb mint egy vicclap halálra röhögöm magam a sok farkatlanságon. A müvésznő is adott egy állati jó story -t, berosáltam a röhögéstől. A kényszer francia bloggban megnézheted. Az a csaj sem semmi!!!!

alfacharlybravo 2013.10.29. 14:57:16

@rpflora: Ma siker élményem van, megnyilt a kicsike és sikerült szakmai titkot megtudni tőle, bár sejtettem, hogy mi a trükk, de tudni az más és a bizalom, hogy elárulta az már valami. Félek, hogy benéz ide és az indiszkréció miatt elhajt meleg éghajlatra. A beszamolok.com jobb mint egy vicclap halálra röhögöm magam a sok farkatlanságon. A müvésznő is adott egy állati jó story -t, berosáltam a röhögéstől. A kényszer francia bloggban megnézheted. Az a csaj sem semmi!!!!

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.10.29. 20:34:07

@alfacharlybravo: na, ebből mindent megtud az ember, csak az átlagos szexmunkás életét nem. Nekem eddig a legjobban a Fucking Berlin c. könyv jött be.

alfacharlybravo 2013.10.29. 20:43:01

@Ivonn88: Köszi a tippet, ez a Szalai könyv nagyon lehangoló, a 26. oldalig jutottam el. Nekem Füst Milán megközelítése tetszett a legjobban.

dia.jadox.pim.hu/jetspeed/displayXhtml?offset=1&origOffset=-1&docId=345&secId=31300&qdcId=3&libraryId=-1&filter=F%C3%BCst+Mil%C3%A1n&limit=1000&pageSet=1

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.10.29. 20:47:10

@alfacharlybravo: elolvastam. Nekem rizsának tűnik, bár a SZalai-féle könyvnél jobb, az tény.

alfacharlybravo 2013.10.29. 20:56:18

@Ivonn88: Hát ez fizetős, így nem fogom megtudni a részidős Berlini szexmunkás történetét. Na ma megtudtam a nedvesedés és a mézédes punci titkát, ez is valami mára. Hát nem a nyalástól van az biztos mint azt a buta vendégek képzelik. Nem volt ma haszontalan a nap. Meg azt is, hogy miért ciki a nyalakodás és az ujjazás.

alfacharlybravo 2013.10.29. 21:03:01

@Ivonn88: Kicsit elavult talán, de az utolsó civil barátnőm a nachtkaslin tartotta. Van azért pár hasznos tanács a hosszan elnyújtott szexre. Volt egy tapasztal aki mindkét kezét lent tartotta és meg nem mondtam volna, hogy nem is volt bent a kukac. Meg lovagló pózban csak hüvelymozgással elmenesztett. Azt mondta hüvelytorna gésa golyók a titok. Régen csak Schnapperos puncinak hívták az ilyet és nagyon ritka volt. Ma már ez nem olyan nagy dolog.

alfacharlybravo 2013.10.29. 21:07:07

@Ivonn88: Nincs meg ebook formájában véletlenül?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.10.29. 21:07:14

@alfacharlybravo: én csak a prostituúcióról szóló részt olvastam el, nyilván az érdekelt a legjobban:), a véleményem ez alapján mondtam.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.10.29. 21:08:06

@alfacharlybravo: torrenten keresgélj, de szerintem magyarul csak vmi zárt oldalon találod meg.

alfacharlybravo 2013.10.29. 21:16:43

@Ivonn88: Nekem jó németül is 3 évig kint éltem, dolgoztam. Lehet hogy eredetiben még jobb mint fordításban. Amikor Füst Milán írta akkor még nagy nyomor volt a szex terén forradalminak számított. Észben tartom és keresgélek.

alfacharlybravo 2013.10.30. 10:21:38

@Ivonn88: Kis aranyom ügyesebb mint én elküldta a könyvet magyarul pdf ben.
süti beállítások módosítása