Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kurvázás szabályai, történetek, stb.

Hogyan is kurvázzunk? Mikre figyeljünk? Mik a szabályok? Tippek, trükkök, történetek, vélemény - egy kurva szemszögéből. Mindenképpen olvasd el, ha valaha jártál már kurvánál és tervezed a következő látogatást, vagy épp most mennél el életedben először ilyen helyre!

Utolsó kommentek

  • wsx: Igazad van, és megmondom a választ a kérdésedre. A fériaknak szüksége van a szexre, és egy egészsé... (2020.08.07. 15:02) Igénytelen férfiak - igénytelen nők
  • Gino Lakatos: @lafatyosvendelbá: Minőségi nőt pénzért nem lehet kapni! Kaphatsz egy cirkalmatos vaginát, szájat ... (2019.05.24. 17:11) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @rolldog: :DDDDDDDDDD Oltás! De jogos! (2019.05.24. 17:05) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @masszázsblog: Én meg azt hogy épkézláb nő nem megy kurvának, főleg nem az aki szuexuálisan és érz... (2019.05.24. 17:02) Amit ne csinálj....
  • : @rpflora: tipikus ostoba kurva vagy, az a fajta amelyiknek pina mellé nem nőtt ész, tehát egyéb te... (2019.03.22. 04:13) Kurvázás szabályai
  • Utolsó 20

Csiklóizgató

2013.08.13. 00:42

szerző: rpflora

Rövid poszt lesz, de csak úgy eszembe jutott egy gondolat, ötlet, amit megosztanék veletek :)

Sokszor írtam már, hogy mi prostik az esetek 99%-ában nem élvezzük az együttléteket; se a nyalást, se a szexet.
Azt is leírtam, hogy ez azért van, mert a legtöbb vendég nem tudja, mit hogy kell csinálni, a másik oka pedig az, hogy nekünk ez munka és egy idő után belefásulunk; naponta x emberrel szexelünk, ezért egyszerűen nem tudjuk élvezni már, mindegy ki az és hogy csinálja, mert annyiszor igénybe vagyunk véve, hogy már unalmas és monoton, akármilyen csúnyán is hangzik. :)

Ehhez még hozzájönnek az olyan titkok, amik rontanák az üzletet (férj, barát, szerető, szerelem az életünkben munka mellett), ha elmondanánk, viszont hatással van arra, hogy mennyire élvezzük vagy élvezhetjük (lelkiismereti okokból) a vendéggel töltött időket.

Viszont mi is emberek vagyunk (igen, képzeljétek, kedves kurva-gyűlölők :)), ezért elgondolkoztam azon, hogy ha a vendég bevetne valamilyen segédeszközt, amivel kiválthatná az ügyetlenségét (például nyalásnál, de akár szex közben is), akkor mi történne; vajon el tudnánk-e (tudnék-e) élvezni? Gondolok itt például a csiklóizgató szerkentyűre. Még soha nem próbáltam, de sok jót hallottam ezekről a kütyükről. Mégsem egy műkuki, aminek a használatához ugyanúgy síkosító kell, meg izgalmi állapot, tehát kb ugyanaz, mintha a vendég a kukiját bedugná, ergo nem sok értelme lenne. No de egy csiklóizgató.... .
Itt csak annyiról lenne szó, hogy ha a vendég tudja, hogy hol a csikló (lásd a nyalásos posztomat), akkor egy csepp síkosító vagy pici nedvesítés után, fáradozás-mentesen vajon orgazmust tudna okozni?

Én ezt szívesen kipróbálnám, de nem fogok ezért venni, hogy aztán mindenki ezzel próbálkozzon. :) Ezért arra kérem azon vendégeket, akiknek kicsit is fontos az, hogy nekünk jó legyen.... vásároljon egyet és próbálja ki nálunk - már amelyikünk engedi. Bejelentkezéskor hozzátok el és kérdezzetek rá, hogy kipróbálhatjátok-e. Én benne lennék :)

Kipróbálatlanul is, magamból kiindulva azért 1-2 tippet megosztanék, ami szerintem magától értetődő, de persze ki tudja:
1. mindenképp szükséges a nedvesítés a csiklónál. Síkosító vagy nyál használata.
2: elején mindenképp lassan, lassabb fokozatban kell használni szerintem
3: nem kell erősen rányomni, bár ez puncifüggő, de az a biztos, ha finoman csináljátok és esetleg rákérdeztek közben, hogy hogyan jó nekünk, akkor reméljük az igazat fogjuk mondani :P
4: szerintem ez sem egy 5 perces művelet, bár ez megintcsak személyenként változhat.
5: azért kell hozzá egy kicsi (tényleg kicsi) kézügyesség - nem elég csak odatartani és várni a csodát :) Viszont biztos, hogy ezerszer könnyebb művelet, mint jól nyalni, és mégis hatásosabb.

Lényeg a lényeg, gyertek, én szívesen kipróbálnám. :) Valószínűleg egyszerűbb lenne a helyzet, ha elmondanám, hogy ki vagyok és hirtelen elfogyna a szexshopokból a csiklóizgató, mert megrohamoznátok vele :P :D, de talán így izgalmasabb lesz, mert hátha mindenki gyorsan vásárol egy ilyet, elindultok hozzánk és nem csak nekem, hanem kolléganőimnek is örömet szereztek és magatoknak is :P :)
Ha sikerül valakinek orgazmust elérnie ezzel nálam, akkor meg fogom írni mindenképp itt a blogon :)

...................................

Következő poszt témája: mennyibe kerül egy átlagnál jobb prostituáltnak fenntartani önmagát. Kiadások, bevételek; mire kell költenünk, mire nem; mi mennyibe kerül. Közgazdászok, készüljetek! :)

76 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kurvavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr615456941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puncogó 2013.08.13. 08:58:36

Kedvenc Florám!
ebben a pillanatban 586 hirdető kolleginád van azon a bizonyos oldalon, elég jó forgalmat generálsz a csiklóizgató piacon :). Esélyes,hogy hiánycikk lesz napokon belül!!!!!!
Picit szűkíthetnéd a kört,mert itt szerintem mindenki csak Neked szeretne örömet okozni,nem másnak! Legalább is meglátásom szerint :).

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.13. 10:23:45

Höhöhö, na, erre kíváncsi lennék ;)

Monkeyface3 2013.08.13. 12:46:55

Értem...Szólt valaki Neked, hogy van egy beragadt készlete csiklóizgatóból és ha tudsz, segíts elpasszolni gyorsan :) :)
Kreatívan oldottad meg. :)
Nem tudom mekkora jutalékra számítasz, de ha az elérhetőségedet rejtenéd el egy posztban, biztosan nagyobb bevételt generálna :)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.13. 14:49:14

@Monkeyface3: Nem gyanús, hogy 3487 db szexshop van kb Magyarországon és egyiknek a weboldala sem jelenik meg se a posztban, se az oldalon reklámként? :)

Szerintem elég buta reklámozási mód lenne ez a poszt :D

Engem ez tényleg érdekelne; eszembe jutott és kiírtam :)

Monkeyface3 2013.08.13. 16:39:12

@rpflora: Csak annyira vedd komolyan, amennyire én komolyan írtam :D

Almeron 2013.08.14. 18:34:27

@Monkeyface3: Egy csikló izgató minimálisan kis összeg egy átlagos találkozóhoz képest. Kb. a tizede

Almeron 2013.08.14. 19:12:22

@rpflora:
ismerek olyan lányokat, kik fajsúlyos extraként vállalnák be (jobb esetben). Továbbá eredeti bontatlan csomagolásban kell a helyszínre érkezni vele. A bontott, esetleg használt izgató szerintem a lányok 90 %-nál kiverné a biztosítékot :)

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.08.14. 22:24:39

Most vagy én nem vagyok képben, vagy a valóság nagyon eltér az én elképzelésemtől.

Kifizet a kuncsaft 15 ezer jó magyar forintot, hogy a farkát kényeztessék egy órán keresztül, erre ő arra használná a drága időt (és itt most szó szerint értettem), hogy a szexmunkás pöckét kényeztesse?

A vízvezeték szerelőnek meg azért fizessek, hogy megbőrözhessem a csaptelepét?

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.15. 10:04:24

@régebb óta vagyok Subban mint te: Nem vagyok vallásos, de van ez a szabad akarat izé... Ráadásul vannak olyan vendégek, akik szeretnek kényeztetni minket és nekik szól ez a poszt. :) Ráadásul senki nem mondta, hogy 1 órán keresztül kell ezt csinálni, főleg, hogy a legtöbb vendég 20 perc alatt végez és ha 2 menet is van, akkor is marad 20 perc beszélgetés, amit akár lehet erre is fordítani :)
Szóval nem előírás, én csak egy prosti vagyok :P, ez csak egy lehetőség, kérés :)

Excelsior 2013.08.15. 15:21:22

@régebb óta vagyok Subban mint te: Van, akinek több élvezetet jelent az, ha a nőt kényezteti. Léteznek olyan vendégek, akik nekünk is szeretnek örömet okozni. Aztán persze vagy sikerül, vagy nem...:) Nem kötelező jelleggel, de jól esik, ha az illető rám is figyel egy bizonyos szinten. A törzsvendégeim nagy része ilyen:)

Excelsior 2013.08.15. 15:22:49

Flóra, örülök, hogy mégis folytatod a blogot. Ez ilyen "hopp, még eszembe jutott valami"?:D

spike179 2013.08.15. 16:04:22

Torrente: "Nem elég, hogy kurva, még fizetne is kell érte"

Jó vicc, a kurva az én pöckömet izgassa ilyen magas órabérben.

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.08.16. 02:11:01

@Excelsior:
"Van, akinek több élvezetet jelent az, ha a nőt kényezteti."

Persze, de nem egy szolgáltatót.
Sokféle perverzió létezik, elhiszem én azt, hogy van olyan akinek az okoz örömet, ha kinyal egy szexmunkást, de azért azt nem, hogy ez az átlagos.

Megértelek titeket, nyilván kényelmesebb végig gondolni a bevásárlási listát, miközben a pöcökizgatóval munkálkodnak rajtatok, mint mikor a dorongjával tágítja az ánuszotokat az ügyfél.

Egyébként milyen arányban fordulnak elő akik csak töcskölni mennek egy jót és azok a lelki betegek, akiknek attól lesz jobb az önbecsülésük, ha megetetik velük, sikerült csúcsra járatniuk egy örömlányt?

Excelsior 2013.08.16. 06:21:39

Hahha! Nem írtam azt, hogy átlagos, csak azt, hogy ilyen is van. És azt, hogy nálam, személy szerint többségében vannak azok, akiknek ez az egyik kedvenc játékuk. Igaz, nem sok "mesterrel" találkoztam az évek folyamán, de taníthatóak és fogékonyak voltak. Valahogy nem úgy vagyok a dologgal, hogy kinyúlok az ágyon (asztalon), és "csinálja csak, ha neki ez jól esik". Ez játék, nem kell véresen komolyan venni!

És ha a pöcökizgatóval munkálkodnak rajtatok, miközben a dorongjával tágítja az ánuszotokat az ügyfél? Ez így fantáziadúsabb, nem?
Egyébként el vagy tévelyedve, ne gondold azt, hogy mindent muszáj.

Amúgy, maga a pöcökizgató fantasztikus ötlet. Még mielőtt elkopnak az ujjacskáim...:)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.16. 11:20:49

@régebb óta vagyok Subban mint te: "de azért azt nem, hogy ez az átlagos."

Szerintem a vendégeim 95%-a nyújt számomra orális szexet, bár sokszor úgy érzem, hogy leginkább a saját, és nem az én élvezetemre. Szóval de, ez átlagos.

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.08.16. 20:56:16

Akkor ez így hogy?
Ivonn88 punciját a makktársak 95%-a fagyinak nézi, bezzeg Excelsiort szegényt csak néha kényeztetik ily módon.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.17. 10:01:43

@régebb óta vagyok Subban mint te: lehet, hogy másfajta a vendégkörünk. Nálam az emberek nagyrésze személyesebb, elcsépelt, de "barátnő-feelinges" szolgáltatót keres.

Excelsior 2013.08.17. 16:11:48

@régebb óta vagyok Subban mint te: Figyelmesebben is olvashatnál, alaposan félreértettél. Ezt írtam az előző kommentemben, idézem: "És azt, hogy nálam, személy szerint többségében vannak azok, akiknek ez az egyik kedvenc játékuk." Te ebből hogy a fenébe feltételezed, hogy engem csak néha kényeztetnek ilyen módon? Óriási gondok vannak itt az értő olvasással! De azért okoskodj csak.

Százalékot átlagban nem tudok mondani, nem is lehetne. De ha a törzsvendégeimet veszem - és igen, sok törzsvendégem van:))) -, akkor mondhatom azt, hogy mindegyikük kényeztet ezzel a lehetőséggel.

Amúgy erősen pályázik a "TOP 3" címre az az ügyfelem, akihez én még soha nem nyúltam. Egy ujjal sem. Megmasszíroz, puszil, kinyal, kicsi szunyóka is belefér, és még nem lázadozott, hogy miért kell neki ezért kifizetnie 100-150 ezer jó magyar forintot.

Igen, tessék elfogadni, hogy a kurvákat bizony alkalomadtán alaposan kinyalják a tangácskájukból. És néha nem is rosszul.:)

Kaugár 2013.08.17. 20:10:39

Hát csiklóizgató...hm:)
Már bocsi de a pasik fizetnek a lányoknak és nem fordítva!
Akkor lenne ez reális, ha a lány fizetne be egy szolgáltató fiúnál némi élvezetre.
Nem hiszem, hogy így akár kérésként is szóba jöhetne!
Akkor igen, ha a vendég kimondottan izgul az ilyen kalandokra de egyébként nonszensz!

Kaugár 2013.08.17. 20:22:53

Egyébként szerintem ez a magánéletben jól hasznosítható eszköz de ezen szolgáltatási körben egy jó nyelv, megfelelő technikával fűszerezve éppen elég:)

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.08.18. 02:21:53

@Excelsior:
hát ezen tényleg átugrott a szemem.

"Igen, tessék elfogadni, hogy a kurvákat bizony alkalomadtán alaposan kinyalják a tangácskájukból. És néha nem is rosszul.:) "

Szerinted akkor ajánljam ezt a munkát a lányomnak? Jó fizetés, és még élvezni is lehet!
Van ebből OKJ képzés, vagy csak autodidakta módon lehet megtanulni?

Fekete Sámuel 2013.08.18. 20:48:44

Annyira orulok, hogy ujra itt vagy, tunderi Flora! En vagyok az, tudod, Jacint.

Fekete Sámuel 2013.08.18. 20:58:03

Szerintem az lenne a megoldas, ha a lanyok kevesebbet dolgoznanak. Mondjuk napi 2-3 szex fole nem mennenek.

Tovabba egy kicsit monogamabbak is lehetnenek a kuncsaftok, ertem ez alatt azt, hogy nagyobb reszuk is lehetne visszajaro.

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.08.19. 00:06:30

@Edgar The Bug:
esetleg 50 alkalom után feleségül vehetnék a lányt.

Excelsior 2013.08.19. 04:54:15

@Kaugár: És ha ez a vendég kívánsága? Én sem szoktam viszont masszírozni a masszőrömet, nem jellemző, hogy megcsinálom a fodrászom haját, és nem lakkoztam még ki a manikűrösöm körmeit sem.
De ha a kedves ügyfélnek ez kimondott kérése? A vendég szava parancs!

Egyébként megnyugtatok mindenkit, hogy a mai, sportoló vendégem speciel nem élt ezzel a lehetőséggel. Igaz, kerek 3 perc alatt végzett, de ez az általános tapasztalatom velük: a focisták gyorstüzelők. Hahha!

Excelsior 2013.08.19. 05:16:51

@régebb óta vagyok Subban mint te: Azok gúnyolódnak ezzel, akik tudják támogatni a kedves csemetéjüket. Örülök, hogy Te ilyen jó helyzetben vagy:)
Ha belegondolok, hogy sokszor jobban megbecsülik a munkám és normálisabban viselkednek velem most, mint amikor átlagos, tisztességes munkám volt...

Van egy ismerősöm. Fiatal, értelmiségi családból való, a szülőknek vállalkozásuk van, a gyerekeknek külön lakás, nem gond nekik, hogy a lány felsőoktatásban tanuljon. Mégis kurva lett. Mondhatsz a kölöknek bármit, ha aztán meg a saját feje után megy! :D

Excelsior 2013.08.19. 05:33:59

@Edgar The Bug: Én nem vállalok napi 2-nél több ügyfelet. Nálam napi egy vendég a jellemző, és inkább több órát maradnak. Így garantálhatom a minőséget, viszont sokkal magasabb összeget kérek.
Nem biztos, hogy a megszokott árakkal dolgozó lányok megtehetik ezt. Persze, ez nagyon jó lenne, csak anyagilag nem érné meg nekik. Legalábbis én így sejtem...

Kaugár 2013.08.19. 19:57:04

@Excelsior: Ha ez a kívánsága hát semmi akadálya:)
Persze akkor alternatívaként föl lehet kínálni ezt az opciót.
Viszont megítélésem szerint jellemzőbb, ha a kedves vendéget"szolgálja"ki a vendég látó!
Vannak ugyanakkor sokan akik szeretnek kényeztetni de főleg hagyományos módon.
A műkörmöst, a fodrászt stb-t nem szabad azonos szinten kezelni azért ezzel a "foglalkozással", hiszen itt lényeges különbség az intimitás a testiség, a test átadása, ha rövid időre is!

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.08.20. 02:45:33

@Excelsior:
Biztosan van testéből élő, jó családból való lány is.

Én ugyan csak valamilyen szinten sérült lányokat ismertem idáig, de nem ismerek minden prostit.

A műkedvelőket nem számítom ide.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.20. 13:44:54

@Kaugár: Eléggé tévedsz sajnos. Nem elég. Úgy tűnik, hogy nem olvastad el a többi bejegyzésem. :) 0,00001% esély van rá, hogy valaha sikerült volna orgazmust okoznod egy prostinak :)
Színjáték az egész, hogy ti elégedettek legyetek. :)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.20. 13:46:26

@Excelsior: Jaja :D Egyetértek :D Nálam is volt pár focista már, aki el volt szállva magától, hogy ő focista, focizik és milyen jól néz ki... de egy 13 éves srácnak több szexuális intelligenciája van :)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.20. 13:49:35

@Excelsior: Ez alapján lenne 1-2 tippem, hogy ki vagy :P :) Legjobb tudomásom szerint max 3 (de inkább 2) lány van az adott oldalon, aki sokkal magasabb áron dolgozik és csak 1, max 2 vendéget fogad :)
Üdvözöllek :)
Aztán remélem írsz még ide, és ha van kedved, akkor írhatsz nekem segítségként poszt-témákat, meg ilyesmi. :) Bár gondolom Ivonn is ezért írt neked :P :)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.20. 13:51:41

@régebb óta vagyok Subban mint te:
Valamilyen szinten mindegyikünk sérült, még ha nem is valljuk be magunknak... de épeszű ember nem áll kurvának :). És ez nem feltétlenül a családi háttértől függ. Egyszerűen csak mérlegelés, hogy mi fontos és mi nem. Mihez van kedvünk, mihez nem... milyen helyzet uralkodik az országban, mennyire vagyunk türelmetlenek, mennyire szeeretjük a pénzt, stb... szóval sok dolognak kell összeállnia ahhoz, hogy prostik legyünk, de mindenképp kell hozzá valamilyen "kattanás", ez egyértelmű. :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.20. 14:55:26

@rpflora: Én nem hiszem, hogy annak, aki szexmunkásnak megy, az átlagnál sérültebbnek kell lennie. Ahogy észrevettem, rám és a kolleginákra egyszerűen csak az jellemző, hogy egyrészt a szexet szabadabban fogják fel, mint sok más ember, másrészt nem veszik be azt a maszlagot, hogy "szexért pénzt elfogadni lenni csúnya, erkölcstelen (nőellenes, nőt megbecstelenítő és megalázó stb) dolog". Az ilyen gondolkodásnak biztosan van valami oka, valamilyen hatásra érez úgy az ember, ahogy, viszont ugyanígy valamilyen hatás eredménye az, hogy például az ember inkább igazat ad és kerüli a konfrontációt, vagy inkább mindenáron azt akarja, hogy igaza legyen. Ez még nem elég a lelki sérült definícióhoz.

Azt mondjuk el tudom képzelni, hogy több "sérült" ember választja ezt a melót, mint más munkáknál - hiszen elhitte, hogy a szexmunka rossz, és ha nem gondol túl sokat magáról, remek önbeteljesítés -, de (azon kívül, hogy ebben se vagyok olyan biztos), viszont ettől még minden szexmunkás automatikusan lelkisérült. Van, aki szimplán csak ezt választotta.

Megfordítva a kérdést: te miben érzed magad "sérültnek", mitől vagy az?

Fekete Sámuel 2013.08.21. 05:13:51

@Excelsior: Akkor te is egy tunder vagy! :-)

Vertikálisanhorizontális 2013.08.22. 02:33:45

@Ivonn88:
gyakorlott látogatóként én nem áltatom magam olyannal, hogy nem erkölcstelen szexért pénzt elfogadni. Az. Sőt, adni is erkölcstelen.

De ki tökéletes? És ha hozzávesszük, hogy sok kuncsaft feleség, barátnő mellett kurvázik...

--------------------------------

A másik postban olvastam, hogy nagy lett -a gazdasági helyzet miatt- a kínálat. Csak egyes helyeken. Konkrétan Budapesten. Vidéken, a fizetőlépes kereslet hiányában inkább csökkent. Szerintem.

Néhány hónapja egy diszkrét hirdetésben (neten) kerestem rossz gazdasági helyzetű (É-Mo) városomban egy félprofi nőt, konkrétan egy darab jelentkezés nem volt rá.

kaktuszdzsek 2013.08.23. 07:03:45

@Vertikálisanhorizontális: Ki határozza meg, hogy mi erkölcsös és mi nem az? A pedofilokat bujtató egyház? A korrupt politikusok? Az ezeket támogató alkoholista, drogos, depressziós, gyerek és feleség verő, szomszéd után leselkedő, a masikat hátamögött kibeszélő, csúszópénzt adó és elfogadó, de mindez ellen felháborodó, felelősséget semmiért nem vállaló, azt másra hárító Isten adta nép? Csak azért nem hányok mert még nem reggeliztem. Lehet ez a baj. Písz :) Megyek eszem vmit :)

kaktuszdzsek 2013.08.23. 07:30:37

@Ivonn88: "Én nem hiszem, hogy annak, aki szexmunkásnak megy, az átlagnál sérültebbnek kell lennie. "
A szexmunkások között nem végeztem ilyen felmérést, de az átlag embereket látom nap mint nap és csak ránézésre megállapítható, hogy 10 emberből legalább 5 biztosan (és feltételezhető, hogy 2-3 még hozzájön ehhez akin elsőre nem látszik) szenved valamilyen feldolgozatlan lelki problémától, nem tud megszabadulni valamilyen függőségtől, belekényszeíti magát valamilyen rossz kapcsolatba, csak céltalanúl tengődik az életben stb., pedig ha gondolkozna és egészséges pszichéje lenne könnyedén megoldást találna ezekre. Szóval lányok fel a fejjel :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.23. 09:24:12

@kaktuszdzsek: az utolsó mondatot annyira nem értem, hogy jött ide, de kösz:D

Kaugár 2013.08.23. 21:10:08

@Vertikálisanhorizontális: Miért lenne erkölcstelen?
Egyáltalán ki határozza meg, hogy mi erkölcstelen és mi nem?
Kinek van joga ítélkezni mások feje fölött?
Az erkölcs relatív játék! Nevetséges, ha pálcát törünk valaki feje fölött miközben mi magunk próbálunk a nevezett "pálcaí" alatt átsuttyanni!
Egyébként nagyon helyes, ha kissé alábbhagy az a bizonyos kínálat, hiszen sok a selejt nő aki megpróbálja magát "Best" kategóriaként eladni(persze páran bedőlnek nekik)!
Hulljon a selejt vidéken és Budapesten egyaránt!!

Vertikálisanhorizontális 2013.08.23. 21:53:57

@Kaugár:
Gondolom az az erkölcs, amit a társadalom többsége helyesnek, elfogadhatónak tart.
A régi görögöknél normális, erkölcsös volt ha fiatal fiúkkal háltak, ma nemhogy erkölcstelen, még büntetendő is.
A házasságtörést nem bünteti a hatóság, de a társadalom többsége erkölcstelennek tartja.
Nagyon jó indikátor erkölcstelenségre a politikusok viselkedése. Amit ők letagadnak, az bizony erkölcstelen. És a kurvázást egyik sem vallaná be.

Sokan tudjuk, hogy amit teszünk, a társadalom többségének megvetését vívja ki, de nem foglalkozol vele, mert míg nem derül ki, nagyobb az elérhető haszon, élvezet.
A pornózó nők nagy része is úgy ment bele csak, hogy "kizárólag külföldön forgalmazzák a filmeket". :))
Persze olyan is van, akinek a sok pénz feledteti a háta mögötti kibeszélést.

Én sajnálom a kínálat csökkenését, csak a versenyt csökkenti.

Kaugár 2013.08.23. 21:54:55

@rpflora: Kedves flora! igazad van abban, hogy én még nem okoztam orgazmust egy "szolgáltatónak" sem:)))(No nem azért mert impotens vagyok...!:D
Nem is áll szándékomban!
Azonban olvastam minden írásod és meg kell jegyeznem, hogy kicsit"belecsaptál a lecsóba"!
Úgy tűnik a kígyó végéről közelítetted meg a fejét...
A jó témák a bevezető után kell, hogy következzenek!
Bocsi de én így látom és ezért ne haragudj:)
Kulturált írásaid vannak, csak szépen föl kell vezetni a mondanivalót.

Kaugár 2013.08.23. 22:11:16

@Vertikálisanhorizontális: Persze ez vitathatatlan...az erkölcs EGY az álságos és struccpolitikus emberi dogmák közül!
Valóban a görög kultúra része volt a homoszexualitás!
Vajon most a mai kultúrában nem kínlódnak-e az elfogadásáért?
A házasságtörés is a mai "kultúra" része, hiszen régen is létezett csak azt mondták rá, hogy: "Nagy az asszony köténye és sok mindent eltakar"!Attól még álságos volt az az élet is!
Undorító, hogy a ma embere mennyire semmi.

Mégiscsak azt mondom, hogy pusztuljon a férgese!
Miért?
Mert nincs szükség a "megélhetési kurvákra",akik jól becsapják a balekot aki elmegy hozzájuk és a balek(bár leveszi, hogy ő most a lúzer)keserű szájízzel pálcát tör a tisztességes szolgáltatók feje fölött!

kaktuszdzsek 2013.08.24. 07:57:43

@Ivonn88: "fel a fejjel" azaz nem kell aggódni, semmivel sem vagytok kevesebbek, mint az átlagember. Azok között is bőven akad sérült, talán még több is.

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.08.24. 10:03:00

@Kaugár:
Minden lány "megélhetési kurva". Vagy szerinted a szakma szépsége miatt választották a prostitúciót? :)

Fekete Sámuel 2013.08.24. 12:22:45

@kaktuszdzsek: Te. Te akarod meghatarozni, mert egy rothadt lelku luberalis vagy.

Kaugár 2013.08.24. 16:24:27

@régebb óta vagyok Subban mint te: Így is lehet fogalmazni DE nem mindegy, hogy valakinek rá van-e írva az arcára a vendége(i)iránti határtalan gyűlölet, vagy megpróbálja a"szakmából" a legjobbat kihozni ÖNMAGA SZÁMÁRA IS!
Akkor viszont már nem nevezhető "megélhetési kurvának", hanem annál jóval több!
Sőt tovább megyek és kijelentem, hogy még a kliensei sem sorolják be a kurva kategóriába és tisztelettel, megbecsüléssel kezelik!
Nos megélhetési kurva(valahol)de mégsem az:)!

Fekete Sámuel 2013.08.26. 01:30:15

@régebb óta vagyok Subban mint te: Az otlet az esetek nagyobb reszen bukna a lany ellenallasan... de egyebkent mosooyt csaltal az arcomra :-)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.26. 12:09:52

Nos, itt vagyok :) Sajna lebetegedtem, de nem, nem lettem AIDS-es és nem nemi bajom lett (ennyi e betűt.....:D).
Meggyógyultam és írom a következő posztot. Sorry, kedves olvasók :)

pinkpussy 2013.08.26. 17:55:40

@rpflora: Na végre!!!!!!! Ha bárminemű halálos kor kínoz, előkerítjük,legyártatjuk az ellenszerét még ha nem létezik is! Bármi veszhet csak kedvenc Floránk nem. Azért furdal a kíváncsiság milyen baci gyűrhetett le? :)

Fekete Sámuel 2013.08.27. 21:58:46

@rpflora: Nagyon szeretnem a kis pici kezedet a tenyeremve rejteni.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.29. 12:05:56

Ma új poszt! :) Bár nem akarom ennyire beharangozni, mert lehet, hogy nem fog tetszeni, meg nem lesz olyan ütős - főleg nem annyira, hogy index-címlap legyen :)
Viszont mégsem a kiadásainkról fogok írni. A téma mi leszünk, kurvák, mert ha már írtam a vendég-típusokról, akkor írok a kollegináimról is egy típuslistát :) Jó lesz? :)

pinkpussy 2013.08.29. 12:36:20

@rpflora: Jój ám! Főleg, persze ha magadat is besorolod valamelyik vagy külön egyedi típusba,hogy a rajongok közül valamennyire azok is képbe legyenek, akik sajna nem ismerhettek meg közelebbről még. Khmmm, magam is ezt a tábort erősítem még a legnagyobb elkeseredésemre :(. Szóval nyomasd a posztot.

pinkpussy 2013.08.29. 12:41:57

Lemaradt a lényeg! Akkor milyen betegséggel is birkóztál? Mielőtt átsiklanánk a fontos részletek felett!

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.29. 14:04:37

Mindenféle fázás :) Meg, fel, el, össze, vissza :D És ha én beteg vagyok, akkor sajnos nagyon az vagyok. Semmihez semmi erőm és kedvem és csak fekszem napokig. Plusz más dolgom is volt; ügyintézés, ilyesmi. Szóval semmi komoly, nem nemibetegség :)

pinkpussy 2013.08.29. 14:59:30

@rpflora: Hihetetlen,de eszembe se jutott a nemi betegség. Furcsa nem? :) Amúgy engem is ráz a hideg napokig mikor nem szerepelsz itt a blogodon.

Ambrus Gergely 2013.09.01. 23:52:25

persze tudod ki fog kinyalni egy olyan pinát amin már több ezren végigmentek... ráköpök egyet azt nesze neked sikosítás

Pintyöke (törölt) 2013.09.02. 21:28:18

@rpflora:
Nemtom.
Ha abból indulok ki, hogy nyaláskor előbb kicsit hígabb, majd egészen markáns váladékot tolt az arcomba, akkor lehet izgalmi állapotba került. Ha a melleit is simogatta és a nyögései egyre szakadozottabbakká váltak és egyszercsak semmi, majd szinte felugrott fekvésből és eltolta a fejem és csak annyira engedte vissza, hogy körbecsókoljam a punciját...hát nemtom.
Esköszöm nem haraptam bele a kisajkaiba!
Erre azért emlékszem így, mert szűk két hete történt.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.09.03. 02:31:20

@Pintyöke: Olvasd el a többi posztomat is :) Pl: Nedves-nem nedves az egyik címe :) És hát...amiket elmondtál, azt minden nap eljátszom - és nem csak én :) Komolyan gondolod, hogy egy magunkfajta, aki havi 100 pasival találkozik éveken keresztül, az el tud élvezni egy idegen pasitól, aki fizet a szolgáltatásért? :)
Nyilván alkati kérdés is, de nem akarlak kiábrándítani...amit írtál, az szimpla megjátszás. :) Ez a dolgunk...hogy aztán visszajárj hozzánk vagy legalább írj egy nagyon hatásos beszámolót :)

Pintyöke (törölt) 2013.09.04. 14:45:38

@rpflora:
Forgasd csak azt a kést!
Szúrd bele a májamba is, az különösen jólesik!
:p

Olvastam a nedvesposztot.
Írok egy privit tenéked.

Pintyöke (törölt) 2013.09.05. 18:55:05

@rpflora:
Ne haragudj, lett ilyen magánéleti zűrösségem és kicsit el vagyok kámpicsorodva. Összerakom a gondolataimat és megy.
De köszi az aggódásot!

Pintyöke (törölt) 2013.09.06. 20:31:44

@rpflora:
Tegnap elküldtem.
Fogalmam sincs hogy csinálja ez a bloghu, remélem megkaptad.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.09.07. 10:04:18

@Pintyöke: Küldtem választ is, de a megadott email címed nem létezik - ilyen hibaüzenet jött vissza. Úgyhogy kérek működő mail címet, ha már én is ilyen sokat gépeltem :P :)

Pintyöke (törölt) 2013.09.07. 19:39:54

@rpflora:
Elnézést...
Azt hittem, hogy a bloghu-nak van valami üzengetős felülete így nem foglalkoztam a mélcímmel.
Ha a gémailt lecseréled ya.ru-ra, az megfelelő, vagy nekem kell változtatni?
Igazság szerint berágtam gémailékra, fel is rúgtam az egész bazárt, de ahol az van regisztrálva, nem változtattam meg. Igazából pont ez a banda (Indexék) sem azok, akiknek szívesen adok rendes dolgokat a kezeik közé.
Szóval te tudsz-e egy általad módosított sajátomé címre küldeni, vagy a motor ilyen, és nekem kell működőt adni?

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.09.08. 10:06:37

@Pintyöke: Hűű, de túlbonyolítod :P :D Szóval akkor amit beírtál email címet akkor, amikor üzenetet küldtél nekem weben, annál a @ előtti rész az jó, a @ utáni pedig ya.ru legyen és akkor megkapod? :) Kipróbálom, de ha mégsem, akkor csak küldj nekem megint egy üzenetet itt a bloghun, amiben megírod az email címed és ennyi, arra fogom továbbítani, amit írtam. :)

Pintyöke (törölt) 2013.09.08. 19:29:13

@rpflora:
Megkaptam, köszönöm szépen!
Hát..mit is mondhatnék...
Ahogy összeraktad, ez több, mint megtisztelő!

Szerintem ezen többet nem is lehet reszelni.:)
Most már minden cukimuki.

alfacharlybravo 2013.09.25. 21:47:05

Azt a mindenit? Megnéztem a webshoppot és 30e be kerül egy ilyen ízé és még dildó vagy kukac is kell hozzá.

We-Vibe III - G-pont és csikló vibrátor (lila), www.szexaruhaz.hu
2013-09-27, péntek
We-Vibe III - G-pont és csikló vibrátor (lila)

Azért ezzel és a kukaccal már nagyobb barlangot is ki lehet sámfázni. Érdekes lehet a használata mindkét félnek. Hétfőn volt részem egy kis vibrátoros kutyázásban, olyan Gpont vibróval hmmm?
Néha kicsit herén vágódtam, nem volt igazán izgalmas. A kolléga nő azt mondta, hogy most 1:0 a javára mi legyen, kérd meg kezem ha egyenlíteni akarsz. Nem tudom ez mi volt a vendég szórakoztatja a szolgáltatót és még fizet is érte, van ilyen? Mint a Torrentében, dugni már fáradt vagyok, de egy fegyver pucolásban bő nyállal benne lennék. Fiam kedvenc mondása.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.09.26. 15:18:47

@alfacharlybravo: Kicsit túlbonyolítottad a dolgot. Sima csiklóizgató pár ezer Ft. Vibrátor is már van 3000 Ft-tól. Jó, van olcsóbb is, de az olyan is.
Mindenből van luxus kategória, de a lényege ugyanaz. :)

alfacharlybravo 2013.09.26. 16:34:59

@rpflora: Ez a lökött vibrálás a nőket izgatja én nem igazán éreztem semmi izgalmasat? Ez G pont amúgy is gyanús rákérdeztem párszor, de nem igen tudja senki, hogy hol van. A feleségemnek a méhszáj környékén volt valami pont amit megnyomva rögtön ellenállhatatlanul elment, de azt mondta nem volt egy jó érzés. Jobban szerette a hosszas kéjelgést.

alfacharlybravo 2013.09.26. 16:36:32

Hajvágó az kellemesen bizsergeti a fejet.

Nathaniel Byron (törölt) 2013.09.26. 18:42:28

@alfacharlybravo:
Amúgy igazad van. Játszik itt a ház előtt 6-7 kölyök, közéjük kajabáltam, tudják-e hol a g-pont. Csak néztek, mint a kis tinók. Egyik firnájszos volt, mert megkérdezte, mi az. De nem a legnagyobb volt, valamelyik az orgonasípok közül.

Lehet jó vicc vót, mer 4-en testvérek voltak, otthon anyucinak lehet kellemes lesz a kölyökfürdetés. Egyik a doki kölke (így sem kötelező tudnia, amúgy is elváltak a szülők), meg még innen-onnan gyerkőcök.

alfacharlybravo 2013.09.26. 18:56:48

@Nathaniel Byron: Ma voltam egy nagyon kedves profi kislánynál és érdeklődtem, hogy hol a G pontja, tudja fene volt a válasz. valahol ott bent, a csiklóját meg tudta mutatni, nagyon helyes kis szemölcs volt csak könnyen kicsúszik az ember középső ujja alól nem szabd hagyni megszökni. Volt egy Brazil szekció a Hustler TV én ott a nuniból egy gyermek pénisz méretű csiklók voltak divatosak, apám csak néztem, hogy mi van? Van egy biszex nyuszi akit bevizsgáltam, hát ott sem volt éppen egy kis pötty kicsit megnyúlt volt. De G pont az rejtélyes dolog pedig előkapott egy G-pont vibrátort olyan vékony fekete elöl hajlott véggel.Hát mit izgat vele ha nem tudja hol van. Így aztán csak a herémet vibrálta meg magán valamit, azt a fenekétől nem láttam.

Erotikus Fantázia · http://felnottfantazia.blog.hu 2013.09.27. 16:14:12

Jók a posztok, gratulálok, csak így tovább!
süti beállítások módosítása