Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kurvázás szabályai, történetek, stb.

Hogyan is kurvázzunk? Mikre figyeljünk? Mik a szabályok? Tippek, trükkök, történetek, vélemény - egy kurva szemszögéből. Mindenképpen olvasd el, ha valaha jártál már kurvánál és tervezed a következő látogatást, vagy épp most mennél el életedben először ilyen helyre!

Utolsó kommentek

  • wsx: Igazad van, és megmondom a választ a kérdésedre. A fériaknak szüksége van a szexre, és egy egészsé... (2020.08.07. 15:02) Igénytelen férfiak - igénytelen nők
  • Gino Lakatos: @lafatyosvendelbá: Minőségi nőt pénzért nem lehet kapni! Kaphatsz egy cirkalmatos vaginát, szájat ... (2019.05.24. 17:11) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @rolldog: :DDDDDDDDDD Oltás! De jogos! (2019.05.24. 17:05) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @masszázsblog: Én meg azt hogy épkézláb nő nem megy kurvának, főleg nem az aki szuexuálisan és érz... (2019.05.24. 17:02) Amit ne csinálj....
  • : @rpflora: tipikus ostoba kurva vagy, az a fajta amelyiknek pina mellé nem nőtt ész, tehát egyéb te... (2019.03.22. 04:13) Kurvázás szabályai
  • Utolsó 20

Vagyok

2013.05.18. 17:42

szerző: rpflora

Nyugalom, vagyok, leszek, csak elutaztam kicsit pihenni, ahol nincs ilyen össze-vissza idő :) Azért írom ezt le gyorsan, mert sokan érdeklődtetek, hogy mikor lesz már új írás, mi van velem, egyebek.

Ha már itt vagyok, 1-2 közérdekű információt szeretnék közölni:

Kevesebb szókimondó bejegyzés lesz (sajnos vagy nem sajnos), linkeket sem fogok kirakni, mivel azt a visszajelzést kaptam, miszerint azok, akik nem járnak ilyen helyre (értsd: kurvázni), és nem is tervezik; nem is tudtak ilyesmi létezéséről (aha...), azok (igen, direkt azok és nem ŐK) nagyon fellázadtak, gyűlölködnek, és esetlegesen megpróbálják a lányokat lebuktatni családjuknál, barátaiknál, társasháznál, ahol a munkát csinálják, mert meglátták a hirdető oldalakat, az azokon szereplő lányokat, képeket, és most nekiálltak igazságot osztani.

Nem célom és nem is volt az, hogy másoknak, magamnak, kolléganőimnek, vendégeknek ártsak, de úgy tűnik, vannak nálam jobban lelki sérült emberek, helyi sheriffek, kattantak, szexuálisan tapasztalatlan, impotens, frigid, rossz házasságban élő, ezért depressziós emberek, akiknek mégis ez a célja.
Én pedig úgy gondolom, hogy az ilyen unatkozó embereknek szívesen megtanítanám a mélytorkozás technikáját nemtől függetlenül, amit utána gyakorolhatna egy lovon. Hosszan és szenvedősen. Például.

Tehát, a kolléganőim, saját magam és a kedves vendégeink érdekében nincs több linkelés hirdetési oldalakra (főleg, hogy néhány lány kinézi a hirdetői oldalakból, hogy ők írják a blogot :D), és megpróbálom az őszinteségemet, szókimondásomat is kicsit visszafogni, de nem teljesen, ne aggódjatok. :)

Azoknak pedig, akik ártani szeretnének üzenem, hogy természetesen nem fog sikerülni, mert elejét vettem a dolgoknak, tehát ha nagyon unatkoznak, akkor foglalják le magukat például a feleségükkel, elégítsék ki rendesen, mielőtt az asszony más irányba nézelődik - márpedig nézelődik, mert mi sem vagyunk sokszor különbek, mint a férfiak, csak mi nem fizetős szexpartnerekkel oldjuk meg :). A női gonoszkodóknak pedig üzenem, hogy mi kényeztetjük a férjüket, ebben biztosak lehetnek, hiszen a vendégek 90%-a családos, házas, élettársi viszonyban él, vagy "csak" barátnője van :)


Úgyhogy, akinek nem tetszik ez a világ, nem is akar soha kurvázni menni, elítéli a prostitúciót, az ő világnézetével, vallásával, gondolataival ellentétes, az menjen innen, hisz' teljesen felesleges olvasnia egy olyan blogot, ami nem tetszik neki! Egyik hozzászólásomban volt egy jó hasonlatom: az ilyen emberek olyanok, mintha bemenne egy üzletbe, megnézné a ruhákat, odamenne a pénztároshoz és elmondaná neki, hogy ez szar, az szar, miért ilyen drága, itt minden béna, nem jól néz ki, szerinte szar a divat, és mit képzelnek magukról, hogy ilyet és ennyiért árulnak, majd dolga végeztével, vásárlás nélkül, jól beolvasva az üzletnek, távozik.
Értelme? :)

Akit érdekel ez a világ, nem nézi le, esetleg volt már ilyen helyen, vagy tervezi a látogatást, maradjon, olvasson, hiszen miért kínozná magát bárki olyannal, ami neki nem tetszik?! És még én vagyok nem normális... :)

Nah, de belelendültem :D Megyek is, mert itt ragadtam. Kellemes hétvégét mindenkinek!

Címkék: impotens gonoszok sheriff bolondok seriff házas frigid élettárs kattant gonoszkodók fikázók kattantak

101 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kurvavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr445306168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nathan Drake 2013.05.18. 22:11:25

Szomorúan olvasom ezeket a sorokat, pedig üde kis szinfolt volt ez a blog a témára kiváncsiak körében. Szóval remélem azért nem nagyon akarod visszafogni magad, mert akkor az egész értelmét veszti. Épp arra vagyunk kiváncsiak milyen ez a munka belülröl, köntörfalazás nélkül. Sziruppal leöntve sok tartalom jelent meg már e témában, az nem annyira érdekel már.
Egyébként amit utolsó elötti bekezdésben irsz, az nagyon is valós dolog, vannak ám ilyen emberek, én dolgoztam kereskedelemben :) Ott kötelezően mosolyogva meghallgatod őket, majd amikor elment fél órán át röhögsz rajta :)

Fekete Sámuel 2013.05.19. 03:57:57

Szegény drága jó Flóra... az emberek olyan gonoszak.

Nyilván a nő, aki lehúzott már 10 évet egy pasival, szült neki 2-3 gyereket, az egyszerűen nincs versenyben egy 25 éves leányzóval. A pasik meg ilyen téren elég nagy gecik, a genetikai programjuk elég hálátlan.

Az viszont egész misztikus, hogy a kurvák közelében mindenkinek a szart kell kavarni, és hogy ez miért van. Ahányszor prostikat a munkán kívül ismertem, mindig vastagon ott volt körülöttük a szarkeverés. A prosti körül mindig van egy slepp. Egy baráti-ismerősi-kollégakör, akiket ismer és akik tudják, hogy kurva. Emellett pedig van egy másik kör - többnyire szülők, rokonok, iskolatársak - akik nem. Talán ez lehet az oka, hogy folyamatos konspirációban telik az életük.

Ehhez jön hozzá, hogy rengeteget keresnek.

Ehhez jön hozzá, hogy meg lehet őket baszni.

De hogy miért kell a kurvákat folyton bántani és fenyegetni? Adni kell nekik 15 ropit és megdugni őket. Vagy hagyni őket békén...

Tündéri lányokról van szó, akik a legszebb fiatalságukat adják nekünk. És nincs rá túl sok évük, ez alatt kell egész életükre megszedjék magukat. Akinek ez nem jön össze, az mehet 35 évesen, szakmai tapasztalattal állást keresni Magyarországon. Nagyon kemény világ az övék.

Fekete Sámuel 2013.05.19. 04:22:20

Azért ne feledjük drága Flóra címkelistáját sem, ez mindent elárul :-)

impotens gonoszok sheriff bolondok seriff házas frigid élettárs kattant gonoszkodók fikázók kattantak

Ez mind oké, de a "sheriff" az mi a fene ide? Ezt az egyet nem értem :-)

Egyébként jó nyaralást, te tündér! Te édes tündér!

Jó Mercutio halott 2013.05.19. 09:52:49

Nem ereztek valami aporodott ocsmany szájszagot. Nekem a belem fordul fel, asszem visszajovok kesobb, hatha kiszellozik addig.

váj mí 2013.05.19. 09:53:17

@Juhász Jácint: Huhh, rendesen rá vagy kattanva a bloggazdára ;).

Kellemes pihenést!
Csak kérdem, nem túl korai? Most még pörög az üzlet. Vagy nyáron otthon nem ül le?

váj mí 2013.05.19. 09:57:57

@Juhász Jácint: Azért annyit még hadd jegyezzek meg, halkan csendben, hogy én itt találkozom a munkám során nem kevés anyám korabeli "lánnyal" is. És nekik is megy az üzlet.
Lehet, otthon nincs igény a "reife" kategóriára?

Fekete Sámuel 2013.05.19. 19:20:50

@váj mí: Nézz be a beszire, lányok 90%-a 40 alatti. Ha benézel a ladies.de -re, ott a német csajok csak ritkán vannak 30 alatt.

váj mí 2013.05.19. 19:44:49

@Juhász Jácint: Vagy azt írják magukról ... de ez egy külön téma lehetne, amit majd a bloggazda fejt ki, ha akar.
De az átlag, ráhazudott év 6-7.
Hacsak:
ad1: Nem látszanak nagyon az évek
ad2: nem direkt a "reife" kategóriára gyúr a "lány"

A ladies-t meg nem kell nekem bemutatni. Több városban is ismerem, mert én intézem a hirdetéseket (is).

szopjál_delfint 2013.05.19. 23:43:03

@Juhász Jácint: Kevés ember hálás sajnos :( De aki igen, az évek után is nagy Csókolomokkal köszön ha meglát.Szép Estét!

Fekete Sámuel 2013.05.20. 05:53:03

@váj mí: Fasza. Elárulnád, hogyan sikerült egy egész Németországra kiterjedő közvetítőnek a létező leginkább tróger szar weblapot legyártania? Á, hagyd, ezt biztosan nem tudod, hirdetésszervezői-madám minőségedben ilyenekbe biztosan nincs beleszólásod. Komolyan mondom, valahányszor ránézek, már attól kihányom a belem, ahogy a lap össze van fosva. Komolyan, mintha a kis szomszéd Jürgen ütötte volna össze egy péntek délután 100 euróért!

Leginkább ott látszik, hogy egy rendes keresőt nem bírtak belefejleszteni. Még a beszi keresője is elég gagyi, de hát hogy rajtuk kívül miért nem jutott eszébe senki másnak egy ilyen alapvető funkciót rendesen megcsinálni, se otthon, se Meseországban??? Rejtély.

Ráadásul a német alapos, biztos, hogy nagyon alaposan, sok szempont alapján szeretne szűrni és szortírozni, mielőtt kiválasztja a helyet, ahova elmegy. És nagyon háklis rá, ha átbasszák, nem is nagyon tudja kezelni.

Na és akkor itt a ladies.de, más rendes kurvaoldalt nem is nagyon ismerek, és kb. nincs is keresője. És a jelek szerint nincs is igazán piaci igény rá, hogy legyen.

Na most ezzel szemben ami Németországban van:

- román cigány luvnyák óránként 100 euróért. Ez egyébként, tehát a román és magyar cigány csajok exportja, valamiért nagyon megy itt, látszik, hogy a németek még nem ismerték ki őket. Ezzel az a szopás, hogy a német pontosan azokra a dolgokra allergiás, amik miatt a cigányokat mi is annyira utáljuk, továbbá, hogy a német számára alapvetően nüansznyi a különbség a magyar meg a magát magyarnak mondó cigány között.
- olyan "logisztika", hogy szabályosan sorba kell állni az előző kuncsafttal az ajtóban
- felhívod a számot, kérdezed, hogy ő-e az... "á neeem, várjál, szólok neki"... biztos nem értette, hogy miért tettem le, mire idejött a hölgy...

Nem értem, hogy ilyen alapvető dolgokat, pláne ennyi pénzért, miért nem lehet rendesen intézni.

Nem tudom, nekem nagyon elment a kedvem Németországban a kurvázástól. Bár azt korábban is hallottam már, hogy szar, de hát hogy ennyire...

Gondoltam már rá, hogy én írok egy rendes kurvakereső- és összesítő oldalt, egyfajta kurvagoogle-t, de az a baj, hogy ha ilyenbe ütöm az orromat, biztosan a pokolra jutok. Már önmagában egyetlen kurvázás is halálos bűn. Eleve nagyon nem volna szabad ilyeneket csinálni.

váj mí 2013.05.20. 12:29:53

@Juhász Jácint: Hm, valóban nem én üzemeltetem a ladiest, és megrendelőként sok betekintésem a működésében nincs is.
Mondjuk, keresni éppen kereshet rajta, kor, testalkat, rassz meg ilyesmik alapján, de igaz, lehetne áttekinthetőbb is.
A ladies nem minden tartományban az első számú hirdetőoldal, de ez már legyen az ő bajuk.
Ami meg a lányokat illeti. Hm, igen sok a magyar, bolgár, román cigány, alacsony árakkal, kétes szervizzel. De amelyik hely beengedi őket, az magára vessen, mert nagyon rápacsál a renoméjára. Oda többé normális vendég nemigen fog járni, csak a 30-40 eurós törökök és hasonlók.

Fekete Sámuel 2013.05.20. 13:13:31

@váj mí: Ok. Másik alapvető dolog, az a logisztika. Faxom. Egyszer mentem kurvázni, a (német) taxis már a címből tudta, hogy kurvához, és ezt alig burkoltan értésemre is adta. Érted, kb. így:

"- Az X. utca 2-be szeretnék menni"
"- Á, a Mennyország Hotelbe? Ééértem..."

Odamegyek. Lépcsőház, lány beenged, mond emelet-ajtót. Megyek oda, hát nem két német fickót látok szobrozni az ajtóban? Csengő meg sehol. A lány által mondott ajtószám sincs kiírva sehova.

Na, Magyarországon én ugye ezen a ponton fordultam volna meg és húztam volna (pontosabban, következő lányhoz), de itt egyrészt már nagyon szorított a prosztata, másrészt nagyon bennem volt, hogy alkalmazkodjak a német szokásokhoz, ebben is. Úgyhogy vártam.

A két német fickó valszeg levette, hogy én is kuncsaft vagyok, meg valszeg azt is, hogy ez egy mennyire kínos helyzet, továbbá őket sokkal inkább taszította az én auszlanderségem, mint engem az ő németségük. Úgyhogy kb. egy perc után leléptek. Kb. két perc után meg kijött Janina, a Dominikai Köztársaságból származó néger kurva, akit immár annak rendje s módja szerint végre megdughattam. Jajj, de iszonyúan kellett már!

De Janinához csak egyszer mentem el, hogy kipróbáljam, milyen néger nővel dugni. Más makktársak kedvéért elmondom az eredményt:

Egyrészt nem büdösek. Ettől féltem, hogy az lesz, de nem. Nem olyan az illatuk, mint a fehér lányoknak, inkább olyan, mint... mint a gyógyfürdők gyógyvizének az illata. Olyan kénes, de nem büdös.

(Munkásszállón, részben négerekkel együtt lakva figyeltem meg egyébként, hogy a WC is sokkal kevésbé büdös, miután néger vagy sárga használta. Mi, fehérek kakáljuk a legbüdösebbet a világon és ha nem lennénk a többi rasszhoz képest kiemelt helyzetben, ez a tény biztos jóval ismertebb volna, például "büdös szaros fehér" formájában.)

Na szóval az van, hogy nem büdös, és a bőre színén kívül alig van különbség a fehér nőkhöz képest. Csak az a baj, hogy a bőre színe, meg a többi kevés különbség már elég ahhoz, hogy ne tekintse őket a férfiösztönöd igazi nőnek.

Tehát megdugni meg lehet őket, de nem lesz olyan érzés, mint egy igazi fehér lányt. Ehelyett egy nagyon ambivalens érzés néger nőt dugni: mert egyfelől tudod, hogy ő is nő, még ha fekete is, másfelől viszont a pasi-ösztönéned nem igazán érzi annak. Azt hiszem, azok az "emberek" érezhetik ezt, akik állatokat dugnak meg.

Fullextrásan meg lett dugva ugyan, és jó is volt... de utána... utána nagyon szar érzés volt. Undorodtam magamtól és hát őszintén szólva majd kihánytam a belem. Mintha szex után jöttél volna rá, hogy igazából egy csimpánzlányt dugtál meg.

Megdugtam egy négert! És egy kicsit még most is utálom magam ezért.

váj mí 2013.05.20. 13:29:09

@Juhász Jácint: Hülyén szervezte a lány magának a termineket. Biztos, megjárta már párszor, hogy "x" időre ígérte magát valaki, majd jól nem ment, ő meg lemondott más potenciális klienst ez miatt. Így most túlszervezett, ráadásul egy időpontra. Ez hiba.
Úgy vettem ki, recepciós nem volt, aki eltöltötte volna a várakozókkal az időt.
A taxisok meg általában ismerik a helyeket, hacsak nem egy sok emeletes házban van a lakás.
A néger nős élményedhez viszont nem igazán tudok mit hozzáfűzni ;).

Jó Mercutio halott 2013.05.20. 14:17:11

Nem, nem, meg mindig nem jo itt. Gusztustalanabb a szag, mint legutobb. En nem tudom, mi lehet ez. Mint valami hajlektalan honapos alsogatyajaval osszefozott pestises patkany. Rettenetesen gusztustalan.

mrbateman 2013.05.20. 15:00:45

@Jó Mercutio halott: Neked semmi se jó bazmeg!
A kirepedezett metélt fasz nem jó, a bimbódzó plátói netes szerelem - noch dazu egy hivatásos kurvával - nem jó. Gyönyörű plasztikus ábrázolást kaphatsz a németországi néger kurvákkal kapcsolatos ambivalens érzelmekről de ez sem jó!

Jó, néha én is megértem a nyugdíj előtti levéltárost, aki kora újkori iratok tanulmányozásának ifjonti lázában ég. Pedig ez az élet Babocsay néni!

mrbateman 2013.05.20. 15:10:30

@Juhász Jácint: "Egyrészt nem büdösek. Ettől féltem, hogy az lesz, de nem. Nem olyan az illatuk, mint a fehér lányoknak, inkább olyan, mint... mint a gyógyfürdők gyógyvizének az illata. Olyan kénes, de nem büdös.

(Munkásszállón, részben négerekkel együtt lakva figyeltem meg egyébként, hogy a WC is sokkal kevésbé büdös, miután néger vagy sárga használta. Mi, fehérek kakáljuk a legbüdösebbet a világon és ha nem lennénk a többi rasszhoz képest kiemelt helyzetben, ez a tény biztos jóval ismertebb volna, például "büdös szaros fehér" formájában.)

Na szóval az van, hogy nem büdös, és a bőre színén kívül alig van különbség a fehér nőkhöz képest. Csak az a baj, hogy a bőre színe, meg a többi kevés különbség már elég ahhoz, hogy ne tekintse őket a férfiösztönöd igazi nőnek.

Tehát megdugni meg lehet őket, de nem lesz olyan érzés, mint egy igazi fehér lányt. Ehelyett egy nagyon ambivalens érzés néger nőt dugni: mert egyfelől tudod, hogy ő is nő, még ha fekete is, másfelől viszont a pasi-ösztönéned nem igazán érzi annak. Azt hiszem, azok az "emberek" érezhetik ezt, akik állatokat dugnak meg.

Fullextrásan meg lett dugva ugyan, és jó is volt... de utána... utána nagyon szar érzés volt. Undorodtam magamtól és hát őszintén szólva majd kihánytam a belem. Mintha szex után jöttél volna rá, hogy igazából egy csimpánzlányt dugtál meg.

Megdugtam egy négert! És egy kicsit még most is utálom magam ezért."

Tudom, hogy nem kívánságműsor, de ilyenből kérnék még, ha van! Zsidó nőt basztál már?...Persze részegen, hát hogy máshogy?!

Fekete Sámuel 2013.05.20. 17:21:03

@mrbateman: Köszi. Nem mindig van ihletem sajnos. :-)

Igazából azért csináltam, hogy mások kedvét elvegyem ilyen beteges dolgok kipróbálásától, mint az interracial szex, Asóka.

Fekete Sámuel 2013.05.20. 18:50:07

@Jó Mercutio halott: Figy, Mercutio, elsőre is értettem a célzást, nem kell ismételgetni. Még azt is láttam rögtön, hogy zsiddancsnak tetszik lenni, abból is a tetvesebb lelkű fajtából.

De a nagy büdös helyzet az, hogy öttészarom az egyéni szociális problémáidat. Olvass inkább Andrassew-blogot, neked az jelenti az erotikát.

Jó Mercutio halott 2013.05.20. 20:14:38

@Állati Masztodon: Mivan Jacint, nem volt jo egy valaha letezo muvesz nevét hasznalva eregetni a budos szajszagot? Neked mindenki zsido mi, aki okadik a buzodtol? Nem tul bonyolult a vilagkeped, de ezt te is tudod.
Tovabbi rohadtpatkanyszagu bugris primitivsegert katt ide: blog.hu/user/180818/tab/activity

Jó Mercutio halott 2013.05.20. 20:22:32

@mrbateman: De egybol tudta, hogy az o pofaja budos. Ez ilyen. A budosszaju emberek legtobbszor tudjak, hogy ocsmany a lehelletuk, csak biznak abban, hogy a tobbiek nem erzik, aztan ha azt latjak, hogy fintorog korulottuk a kozeg, meg ok sertodnek meg. :-) Meg szerencse, hogy mindenki zsido, aki utalja a rohadasszagu lehelletuket, igy konnyen felismerik oket. :-)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.05.20. 21:40:15

Jól látom, hogy egy ártatlan bejegyzésem alatt ismét elindult a háborúzás? :)
Ejnye, ejnye!
Engem ismét megszállt a világmegváltó énem, meg a mindenkinek goranga (ha már vallásokról, etnikumokról, bőrszínről vitáztok), szóval egyesüljetek, mert szerintem, ha csinálnék egy kurvavagyok blog találkozót, simán kurva jól (haha) eliszogatnátok egymással és tök jókat dumálnátok, talán néha vitázva, de nem veszekedve és mocskolódva.
Szóval: állj! Nem is tudom követni, hogy kinek mi baja - felesleges is :)
A sheriff címkére reagálva: helyi seheriff az, aki a házban a Magdi anyus, vagy valami pasi kiadása. Mindig mindent jobban tud, majd ő megoldja, majd ő beköpi; ő a helyi minden'tudó, ezt nem szabad, azt nem szabad, és amint értesül pl arról, hogy a házban van egy prosti (egyedülálló, tehát nem több lány és nincsenek stricik), akkor mindent elkövet, hogy ez a gonoszság, ez a bűnözés eltűnjön a házból. Szól a közös képviselőnek, kideríti a főbérlő elérhetőségét, elindítja a tisztító-hadjáratot.
Általában unatkozó, baszatlan (bocsánat), 40-70 körüli nőkről van szó. Ők a helyi sheriffek, rájuk gondoltam a címkében, mert írt nekem egy lány, hogy mivel kiraktam a hirdetési linkjét az oldalra, most cseszegeti őt a "ház", mert valaki (aki nem jár ilyen helyre) felismerte a lakóparki egyenlakást a képein, és kellemetlen helyzetbe került emiatt.
Jó emberismerő vagyok, de erre nem gondoltam, hogy lesznek ilyen emberek, akik ennyire unatkoznak.... és ez elszomorít, mert mint írtam: nem az volt a célom, hogy magunknak, vagy bárkinek is ártsak.

Jó Mercutio halott 2013.05.20. 21:55:40

@rpflora: Ezt nem te csinaltad, tunder. Csak vannak olyan buta tahok, akiket annyira megszallt az ostoba agyfasz, hogy barmilyen temaban kepesek elkezdeni a labszagu zsidozast, meg a negerek allatok-pudvat. Ehhez a te posztodnak semmi koze nincs, ez ennel a fajtanal egyszeru pszihozis. Az, hogy ezzel egyutt miutan leirjak, hogy milyen kurvakat hogyan basztak meg, kiseloadast tartanak az erotikarol, mar egyenesen a rohej-kategoria :-))))))). Ez torvenyszeru a neten, ez a rovarfaj mindig elt, mindig elni fog, csak ha nem kedvezoek a korulmenyek, a kovek alatt lapulnak, csak akkor masznak elo tomegevel, ha erzik a budoset a levegoben. Szoval nyugi rpflora, ez nem rolad szol, vedd ugy, hogy nincs is.

Fekete Sámuel 2013.05.20. 23:17:16

@Jó Mercutio halott: Drága jó Mercutio, hogyan haragudhatnék rád? Hiszen engem Te teremtettél.

Jó Mercutio halott 2013.05.21. 00:17:21

@Állati Masztodon: Teged, budos, a frusztracioid teremtettek. Kulfoldon munkasszallon laksz es fizetned kell azert, hogy dughass es egy kurva how to-blogja szamodra az erotika. Nem jottel ki nyeroben az eletbol, ez teny, mint ahogy az is, hogy valamire te is szeretnel buszke lenni, es valakit okolni kell azert, hogy ez a buszkeseg nem megy konnyen.
Latod, en ertem az otvar budos szad. Az mas kerdes, hogy egy szinten felul azert senki sem szagolja szivesen.

mrbateman 2013.05.21. 08:56:12

@rpflora: Lehet, hogy sörözés lenne, de mit szólnál egy gang-bang party-hoz, elvégre te hoztad fel az egyesülés gondolatát!?:-)
@Jó Mercutio halott: Zsidóvá válni leghamarabb kinevezés útján lehet a "te is csak egy buzi zsidó vagy!" méltató szavak kiséretében.
Egyébként sajnos nincs igazad, a büdösszájú nem tudja, hogy büdösszájú és az meg Murphy, hogy pont ő mászik bele a pofádba, h. 10 centiről mondja a hülyeségeit. A 21 éves Évike a 85D-s adottságaival persze nem hatol be a személyes zónámba, pedig ő akár a számra is ülhetne.

Jó Mercutio halott 2013.05.21. 10:46:37

@mrbateman: Fasse tudja. En is gondolkoztam ezen utana. De a budosszajuaknak nyilvan mondtak mar, hogy budos a szajuk, tehat azart valahogy sejteniuk kell. Mint ahogy ez is azonnal tudta, hogy rola van szo, amikor az eterben terjengo szajszag merult fel. Az lehet, es ennyiben igazad lehet, hogy az igazi budosszaju nyilvan meg van gyozodve arrol, hogy nem is budos a szaja, hanem a fintorgoknak rossz az orruk. Ertheto, egyszerubb igy, mint naponta ketszer-haromszor fogat mosni vagy elmenni fogorvoshoz, ami utobbi meg erzestelenites nelkul sem faj annyira, mint mint egy faekegyszerusegu, ezert a mukodes latszatat kelto ön- es vilagkep teljes rombadolese. Szoval az van, hogy a budosszajuak tudjak, hogy budos a szajuk, csak nem sejtik, hogy egy filmes utalassal ajanljak neked kompromisszumot.

mrbateman 2013.05.21. 11:05:12

@Jó Mercutio halott: Én azt nem értem, hogy a büdösszájú miért választ egy cigány származású színészt nicknévként, ami ebben az értelmezési tartományban maga az idült reflux-os poshadt lehelet, vagyítve a temetői virágvázákba belerohadt vágottvirág vizének szagával. (kicsit talán túlspiláztam a képet)

Lehet ez már a szofisztikált hobby náci, aki a két felvonás közti szünetben végigfossa a színház lépcsőjét, majd sátáni kacajjal közli, h. mi zsidók már csak ilyen undorító népség vagyunk, tessenek minket kiírtani!

Áhh, szélmalomharc ez, inkább röhögjünk!

házi.sáfrány 2013.05.21. 11:23:20

Juhász Jácint, aka Masztodon amikor munkásszállón lakott:
"Felhúztuk Icát a negyedikre, én a Feri, meg a Bíró Imre".

érettférfi 2013.05.21. 11:30:44

Szia Flóra!
Én is csak azt tudom javasolni, hogy ne vegyél vissza a szókimondásodból és az őszinteségedből. Értem, hogy nem akarsz ártani sem kolléganőnek, sem vendégnek, se senkinek, de ez nem mond ellent annak, hogy őszintén leírd a tapasztalataidat és a gondolataidat. Bár a stílusod nem hibátlan, de életszagú, és ez adja a báját és ezért érdekes. Intelligens és okos lány vagy, de ha elkezdesz modoros stílusban írni erről a témáról, félek tőle, hogy hamar behal a blog.
Szóval tartsd meg az eddigi lendületet, amihez sok sikert kívánok.

érettférfi 2013.05.21. 11:35:09

@házi.sáfrány: "Örvendezett a munkásszállás, megszűnt a nők utáni rohangálás, végre szereztünk egy állandó nőt." :)

Ez nagyon jó! Én Nem nagyon bírom a csókát, aki ezt énekli, de ez a klip zseniális. Köszi, hogy emlékeztettél, meg is nézem megint. Olyan '80-as évek filingje van. :)

házi.sáfrány 2013.05.21. 11:40:24

@érettférfi: Cseh Tamás volt eredetileg, aztán a Moziklipben (ez volt a címe?) Varga Miklós énekelte, őt én sem szerettem, de a rendezés jó volt. Rossz helyre raktam az egyik vesszőt: "én, a Feri, meg a Bíró Imre"

érettférfi 2013.05.21. 11:49:31

@házi.sáfrány: Igen, minden stimmel. És az volt benne a zseniális, hogy csak sima zenei klipek úgy voltak összerakva, hogy a végén összeálltak egy egésszé és nagyon ütős lett a végeredmény. Persze nyilván csak annak, aki abban a korban volt fiatal. :))

házi.sáfrány 2013.05.21. 11:55:35

@rpflora: Szerintem se fogd vissza magad, teljesen eygetértek érettférfivel. Linkeket ne rakj, azok engem személy szerint úgysem érdekeltek :)
Annyit még, hogy a blogod izgalmas, érdekes, nem mindennapi témáról szól, mindenhol túltengenek a -nekem sem jut eszembe jobb szó- modoroskodó, unalmas alakok, te üde színfolt vagy. Én, aki az álságos baba-mama blogokon szocializálódtam, nagyon jól szórakozom itt.

házi.sáfrány 2013.05.21. 11:58:30

@érettférfi: Én most is fiatal vagyok! :D Jó, elárulom 12 éves voltam akkor, de nagy Sziámi rajongó, úgyhogy nekem is nagy élmény volt, amiatt főleg.

váj mí 2013.05.21. 13:27:21

@házi.sáfrány: Az azért érdekelne, hogy egy "polgári, tisztes anyuka" milyen indíttatásból kattint rá egy "kurvavagyok" elnevezésű blogra.
Nem piszkálódásból, csak tényleg kíváncsi vagyok.

Jó Mercutio halott 2013.05.21. 14:33:48

@váj mí:

1. Örül, hogy nem az;
2. Titokban vágyik rá, hogy néha az legyen;
3. Örül, hogy nem az, de titokban vágyik rá, hogy néha az legyen.

házi.sáfrány 2013.05.21. 15:01:09

@váj mí:

Örülök, hogy ilyen vad szexuális jellegű fantáziálást néztek ki belőlem.
Okok:
1. index főoldala: hogyan dolgozik/menstruál egy kurva szimultán;
2. kuriózum, annyira más, hogy érdekes, nagyon sok szociológia könyv/film/riport született már, azt is olvassák;
3. nem érdekelnek a gasztro-, baba-, politikai-, divat-, bulvárblogok;
4. több nem jut eszembe, de biztos még lenne ezeregy oka.
Egyébként ha már választani kéne, inkább madame szeretnék lenni: nem jár annyi macerával a meló, gondolom, pár macerás ügyfelet jól ki is tudnék osztani.
Köszönöm az érdelkődést egyébiránt. Van még kérdés?

házi.sáfrány 2013.05.21. 15:02:36

ja polgári (és kispolgári) sosem voltam.

váj mí 2013.05.21. 17:25:55

@házi.sáfrány: Mna, nem támadni akartalak, tényleg nem, Becsszó, csak kíváncsi voltam.
Sok blog van a ketrecben is, meg a főoldalon is, amikre nem kattintok rá, bármilyen vonzó is a címe.
Ez is csak egy meló, nem kell ezt túlmisztifikálni, bár otthon szokták, amint észrevettem.
A madámról, mint munkakörről azért lebeszélnélek, mert egyrészt nagyon sok anyagi befektetést igényel alapból, másrészt, ha nincs recepciósod, akit külön megfizetsz (aka. én;) ), akkor szétcincálja az idegeidet.

Jó Mercutio halott 2013.05.21. 17:50:05

@házi.sáfrány: Tehát az 1. (Hazug dög!!!!!!!!!! :-) )

Jó Mercutio halott 2013.05.21. 17:53:26

@váj mí: Teljesen összezavarjátok az identitásom.

váj mí 2013.05.21. 18:01:48

@Jó Mercutio halott: Khm, hát ha ennyi elég hozzá, akkor ... hááááááát, nem szeretnék messzemenő következtetéseket levonni ;)

házi.sáfrány 2013.05.21. 18:21:55

@Jó Mercutio halott: komolyan, ki kéne találnom valami jó szaftos sztorit, hogy miért olvasom ezt a blogot: meg nem értett, kielégítetlen, unatkozó stb háziasszony, aki keresetkiegészítés gyanánt be akar törni ebbe a "bűnös világba" , a pelenkák helyett a mondén életre vágyok.
@váj mí: én is túlmisztifikálom. A pelenkát nem misztifikálom túl, mert arról szólnak a napjaim.
Egyébként - és én sem kötekedésből kérdezem - az nem sztrereotíp, hogy egy "tisztességes" nő esetében meglepődnek, ha egy prosti - aki szintén nő, így nem különbözünk sokban egymástól - személyes blogját olvassa? Itt legalább nem arról van szó, hogy a "pocaklakó" és a "manócskák" milyen tündéri dolgokat csináltak a játszótéren.
Mint írtam bulvárt nem olvasok, nem érdekel xy narancsbőre, a poltikán felhúzom magam, tömeggyilkosságokról és katasztrófákról szóló híreket kerülöm, itt legalább egy értelmes csaj, aki meglepő módon kurva, sztorizik egy ismeretlen miliőről én meg kíváncsi vagyok, na.

váj mí 2013.05.21. 19:10:20

@házi.sáfrány: Te, hidd el, én tisztellek ezért. Igen, a pelenkákért, mert én meg abba a világba őrülnék bele (sőt, éppen erről dumálunk a határátkelőn).
De visszatérve a témára.
Kurvának lenni Magyarországon, szerintem nagyon nem kifizetődő. Olyan lányok vállalnak el 80-90 eurókért egy órás szolgáltatást, akik itt sokkal többet is megkereshetnének. Ez az árszint itt, az utolsó cigánykurvák szintje...

házi.sáfrány 2013.05.21. 19:23:00

@váj mí: na ezt is megbeszéltük :)
A második bekezdéshez nem tudok érdemben hozzászólni. Max annyit, hogy Magyarországon szerintem semmit sem kifizetődő csinálni.

váj mí 2013.05.21. 19:31:47

@házi.sáfrány: Mna, meg ;)
Különben, dolgoztam én már együtt olyan lánnyal Németországban meg Angliában is, akinek otthon "lakásai" voltak. Ez azért sok mindent elmond. 10-15 ezer forintokért egy órán keresztül elviselni a kedves vendéget... mna, az nem semmi. Itt a fél órát sem húzza ki ennyiből euróban vagy fontban.
Valamelyik poszt alatt írta egy fogalmatlan, hogy Angyalföldön volt kasszás, és egy csaj jött heti 200 ezerrel. És ette a sárga irigység azt a majmot. Kívánok neki hasonlókat a heti 200 ezerért. Idióta balfasz!

Golddigger 2013.05.21. 21:12:50

@házi.sáfrány: lehetnél Klári Kent(Clark Kent) utan, hogy megment sok ferfit a nehez penztarca okozta gerincservtol vagy a feszultseg okozta prosztatarobbanastol:)

Golddigger 2013.05.21. 21:18:26

Valaki dobhatna par beszamolokpontcom szeru oldalt angol teruletre mert itt csak agencyket talaltam

Nathan Drake 2013.05.21. 21:22:43

@rpflora: Tehát jól értem, hogy az volt a probléma, hogy multkor pár lányt belinkeltél mint minőségi választás, és elkezdték őket csesztetni ? Ez azért fura mert nem te csináltad a hirdetésüket, az korábban is ott volt... Értem én hogy a blog mostanában népszerübb és esetleg olyan is megtalálja akinek nem kéne, de attol még álszentség hogy téged okolnak... Jó persze akkor hanyagold a linkelést, de a többi maradjon. BTW: Na annak a "sheriff"-nek sem sok esze lehet, hogy az nem tünt fel neki hogy az egyik lakást napi 5 hapsi látogatja, hanem csak abból jött rá hogy látott egy képet az egyenlakásról...

váj mí 2013.05.21. 23:58:01

@Nathan Drake: Nem akarom én bloggazdát csesztetni, de nekem ez a magyarázat kétes. Enyhén szólva.
A lakás fotójáról a seriff-Borika néni a földszint 2-ből, tuti nem jön rá. Legfeljebb a csaj fotójáról, hogy ez az Erzsike, aki mindig olyan illedelmesen köszön.
Flóra, ne kamuzz, légy szíves! Valami más miatt szálltak rád a linkelésért, ami amúgy hülyeség, mert weboldalon hirdeti a testét, de valamiért betaláltak. De hogy nem a Borika néni a földszint 2-ből, az tuti!

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.05.22. 00:39:12

@váj mí: Nem értem, miért kétes a magyarázat. Vajon hány látogató jött ide az index címlapról, aki egyébként egyáltalán nem jár ilyen helyre, csak a figyelemfelkeltő cím miatt kattintott a blogra? Hány Bözsi néni, Erzsike néni és Lajos bácsi nézte végig a bejegyzéseim és látta meg a lakást, vagy a képeken lévő díszeket, amiből felismerte, hogy ez az "ő" házában van? Utána már persze igaz, amit mondasz, hogy adott esetben felismerte a lányt is. Viszont soha nem jött volna rá, ha nincs ez a blog. Mert nem néz ilyen oldalt.
Persze, azzal egyetértek, hogy akár véletlenül is odatévedhet egy hirdető oldalra Bözsike néni, de csökkenti a lebukás esélyét, hogy lát egy lánykupacot a főoldalon, aztán kiixeli a hirdető oldalt és utána olvassa tovább a nagymamareceptjei.hu bejegyzéseit.
Nagyon egyszerű matek: index címlapra kerüléskor rengeteg látogató volt folyamatosan az oldalon. Ha jó vagyok gyors fejszámolásból, akkor a látogatók 0,5%-a írt kommentet. Teljesen reális, hogy a maradék 99,5%ból kikerült néhány Magdi néni. Arról már nem is beszélve, hogy kaptam személyes üzenetet is hirdető oldalaktól, hogy rossz hatással van a blogom a lányok munkájára, a hirdető oldalakra, stb.
Szóval, nincs kamu, azt meghagyjuk munkára. :) Ezek a tények.

váj mí 2013.05.22. 01:17:06

@rpflora: A lakótelepi lakás belső berendezését legfeljebb akkor ismerheti fel "Magdi anyus", ha látta. A lányt magát... mna, őt igen. Ilyen szempontból kényelmetlen lehetett a linkelés, mert esetleg ha nem is "Magdi anyus" maga, de az unokaöccse olvashatta a blogot, és persze rámehetett a linkre, és felismerhette a Katát, a 6.-ik emeletről. De Katát magát, a lakást legfeljebb, ha járt benne. Csak ennyit akartam ezzel mondani.
Különben, ne linkelj, ha ez gáz a lányoknak, de azért a nyílt és őszinte, olykor nyers stílusodat kár lenne feladnod. Szerintem, persze.

Tea IWO 2013.05.23. 20:07:53

Végigolvastam ezt a blogot nagyjából elejétől végéig és azt gyanítom, hogy a blogoló csak szórakozik.
Szerintem itt semmi nem igaz... kb.

Egykét poszt meg annyira, de annyira undorító, hogy nem csoda, ha már fenyegetések is elhangzanak itt. Meg csúnya hozzászólások. Csoda, hogy nincs még több.

Ennél azt hiszem, nincs is lejjebb :(

Nathan Drake 2013.05.23. 21:37:47

@váj mí: "Különben, ne linkelj, ha ez gáz a lányoknak, de azért a nyílt és őszinte, olykor nyers stílusodat kár lenne feladnod. Szerintem, persze."

Szerintem is ez lenne a lényeg ide akartam kilyukadni.

rpflora: Nyilván amikor indítottad a blogot tudtad, hogy lesznek akinek ez+az nem fog tetszeni. Nekem ilyen kedvencem amikor fejtegetted hogy mit is gondoltok egyes ügyfelekröl :) De az azért durva ha tényleg beszolt 1-2 weblap üzemeltető hogy rosz hatással vagy... Na szép... Persze nyilván azokra igaz, akik össze vissza kamuznak és el akarják fedni a valóságot magukról... Remélem leszarod a dolgot leginkább.

Golddigger 2013.05.23. 22:48:55

Alap hiba a fotozas mar, hogy felismerheto a helyszin
A masik meg , hogy seriffbacsi/neni nem egy postot es linket nezett meg...ha megtalalta es felismerte.
Mondjuk ezek az oregek durvabb megfigyelo rendszerrel dolgoznak mint a moszad.
Engem is mar vallattakvmert a csaj nem nyitott ajtot azonnal es egy emeletrol feljebb meg ott vakkeoltak mire bejutottam.
Elmeletben
Vagyis
Itt nincs seriff hanem aki ki van postolva az fantazialt arrol h van seriff es nem akart extra reklamot.
A cimet meg koszi csekkolom.

váj mí 2013.05.23. 23:27:15

@Tea IWO: Ezeknél a történeteknél tudnék én neked sokkal gázosabbakat is mesélni, őpedig csak recepciós vagyok, nem én megyek a vendéggel szobára.
Nem ismered ezt a világot, de véleményed azért van róla. Tipikus ...

váj mí 2013.05.23. 23:27:55

@Nathan Drake: Hát, remélem nem bátortalanodik el a bloggazda.

váj mí 2013.05.23. 23:33:32

@Golddigger: Ez mondjuk részben a lányok hibája is, mert nem profi fotóssal készíttetik a képeiket, semleges helyszíneken, hanem jobbára a lakásban csináltatnak amatőr képeket. Mert az ingyen van, vagy alig valamiért ....
Hát ennek megvan a hátulütője: az egyik ugye a "Magdi anyus"-effektus, a másik meg, hogy amikor ki szeretnének nézni Hegyeshalmon túlra, és jelentkeznek egy-egy hirdetésre, olyan képeket küldenek, amiket csuklóból dobok vissza, hogy: "Ha majd normális képeid lesznek, akkor jelentkezz, légy szíves".

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.05.24. 10:09:59

@Tea IWO: Semmi kamu nincs benne. Pont "miattad" írom a blogot, de úgy látom, te még abban a világban élsz, amit elhitetünk veled :)
Teljesen megfelelni pedig nem lehet senkinek, csak akkor, ha itt is ugyanazokat mondom/írom/csinálom, mint munka közben bármelyikünk...
Egy mézesmázos, cuki blognál persze, sokkal kevesebb lenne a fikázódó és a negatív véleményt kifejtő látogató, de egy szókimondó, őszinte blog mindig felkavarja 1-2 ember lelkivilágát. És ez a való életben is igaz, hiszen mindig őszinteségre vágyunk, de ha megkapjuk, akkor meg a q anyját annak, aki őszinte volt, elmondta, hogy kicsi a kukid, nem jól nyalsz, stb.
Ez már csak ilyen, de szerencsére látszik azért az, hogy többségben vannak azok, akik értékelik az őszinteségem, a néha nyers kifejezésmódom, és átlátnak a szitán, látják, hogy nem csak a "csúnya" szavakat kell látni a blogban.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.05.24. 10:25:03

@Nathan Drake:
Nem szóltak be, korrekten leveleztem velük. Szerencsére ez egy olyan dolog, hogy ők belőlünk, mi pedig közvetetten belőlük élünk, szóval nem szokott menni az ide-oda q anyázás :) Első körben elutasítottam a véleményüket, de aztán átgondoltam és rájöttem, hogy tényleg lehet ezzel a bloggal 1-2 kolléganőmnek ártani, holott nem az a cél. Ezért arra jutottam, hogy egy kicsi változtatással a kecske és káposzta elmélet rendeződik :)

Tea IWO 2013.05.24. 19:14:16

@rpflora: Ne haragudj, de ezen nem sokat lehet értékelni. Undorító vagy, ez a véleményem. Őszintén remélem, hogy előbb vagy utóbb vége lesz ennek az egésznek, amit csinálsz. Bárhogyan, bárki által.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.05.24. 22:30:01

@Tea IWO: nem haragszom. Kurvazni jarsz,ez egyertelmu,latszik. Kulonben miert is lazadnal? Alomvilagban eltel,en pedig felnyitottam a szemed. Ezert nem erveltel,csak velemenyt nyilvanitottal. Szoval semmi baj,nem haragszom.

Fekete Sámuel 2013.05.25. 15:40:01

@Tea IWO: Ez azért van, mert a kurvák alapvetően begyűjtik maguk köré a gázos alakokat. Ezt én sem értem igazán, hogy miért van, de így van.

@mrbateman: Nem tudtam, hogy ez egy színész neve. Én a nickeket többnyire ihlet alapján választom.

@Jó Mercutio halott: Én csak... nézegetem a világot, és ha nem értem, hát kutatom a válaszokat.

Fekete Sámuel 2013.05.25. 15:45:12

@rpflora: Alapvetően nem értem azokat az embereket, akik ennyire zsigerből gyűlölik a... prostikat. Ez a Tea IWO eléggé hasonlít Csi-re a stílusában.

Azt már régen megfigyeltem egyébként, hogy nőknek sohasem szabad kurvákról beszélni, még csak utalás formájában sem. Mindig teljesen kiszámíthatatlanok és veszélyesek lesznek tőle. Legfőképpen szigorúan tilos elismerni ezt, hogy már voltál.

Fekete Sámuel 2013.05.25. 15:49:12

@rpflora: Alapvetően nem értem azokat az embereket, akik ennyire zsigerből gyűlölik a... prostikat. Ez a Tea IWO eléggé hasonlít Csi-re a stílusában.

Azt már régen megfigyeltem egyébként, hogy nőknek sohasem szabad kurvákról beszélni, még csak utalás formájában sem. Mindig teljesen kiszámíthatatlanok és veszélyesek lesznek tőle. Legfőképpen szigorúan tilos elismerni ezt, hogy már voltál.

mrbateman 2013.05.28. 17:40:07

Te vagy a kedvenc blogerem (mostanság)! Nem lesz folytatás?
(vagy itt is könyv lesz?:-DD)

@Egy ember a kő alól: Abszolút elhiszem! Népekről is ihlet alapján ítélsz.

Tea IWO 2013.05.28. 21:26:33

Nőként nem tudom, ki szokott kurvázni, én pl nem szoktam.
Olvasni attól még lehet.

És sajnálni is a kurvát, hogy ez lett. Undorító.

Golddigger 2013.05.28. 23:23:29

@Csii:
Siman leirja, h mit szeret v mit nem
Ez uzlet neked azt kell, h mondja h milyen jo pasi vagy hiaba vagy gorbefa**u meg rosszfogu.
Penzert dolgoznak ennyi, itt leirhatja h mennyire utalja ezeket a jobbakat meg elfogadja ugy ahogy...
A munka erkolcstelen es a csajokat sm kell sajnalni, hogy ilyen moslek munkat vegeznek(mert az az o szemszogukbol //ugye ha csak dugni akarnanak akkor talalnanak nem csak ogrekat, de penz itt a lenyeg ezert nem kell a sajnalat//)
Elmehetnenek penztarosnak is vagy mas munkara csak akkor nem tudna megfelelni a tarsadalmi elvarasoknak es az egojanak. Szegenyenis lehet boldogan elni es gazdagoni is, ugyanigy roncsul elni is.
Az oltogatasaidat meg sztem magasrol lexarja mert ha x ideje csinalja vki ezt a munkat akkkor lelkileg nem igazan erinti meg egy visszamaradott lelki toprongy
Uolyanok mint a kurvak atlagvendegeinek 70%

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.05.28. 23:31:03

@Tea IWO: Maximum 17 évesen valóban nem sok lány jár el "kurvázni" :)
Ha valóban ennyi idős vagy kb (email címedből ítélve), akkor fingod sincs még az életről.
Ha te normális vagy, és rendes, hétköznapi életet élsz, akkor nem értem, hogy mit keresel itt. Még ha csak olvasod, akkor sem. Nem szeretnélek megrontani, stresszt okozni neked, főleg, hogy saját magad idegesíted azzal, hogy ide irkálsz, tehát közvetetten sem szeretnék neked ártani.
Ha nem tetszik valami, ne gyere ide. Ha tetszik valami, olvasd, maradj ott/itt. Az élet ilyen. Ha minden olyan dolgon idegesíted, stresszeled magad, ami nem tetszik, akkor Csii szintjére jutsz és sosem leszel boldog.
Ráadásul látszik, hogy a tojáshéj a seggeden van, mert egyáltalán nem érvelsz, csak bántó mondatokat írsz. Hülyékkel pedig vitázni felesleges, mert ugye legyőznek a rutinjukkal :)
Maradsz itt, és érvelsz, maradsz és csöndben maradsz, esetleg elmész. A harmadik lehetőség, hogy a fikázódókat (érvelések és indok nélkül) törlöm.
Aztán regisztrálhatsz másik email címet, amit ismét törlök, stb, és foglalkozhatsz olyannal, ami elveszi az energiád, nemhogy pozitív dolgokkal törődél.
Nos? :)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.05.28. 23:41:39

@Golddigger:
Egyetértek. Csii skizofrén és betegebb bármelyik kolléganőmnél vagy nálam :) Pedig aztán mi sem vagyunk 100asok :P :D
Akár csinálhatnék egy egyszerű szavazást is, amiben a kérdés a következő:
- Vajon melyik "faj" az undorítóbb és lenézendőbb?
1. Egy lány, aki prostituált, és esetleg a stílusa, előadásmódja bántó lehet másokra nézve?
2: Egy 40 körüli férfi, aki folyamatosan mocskolódik és mások halálát kívánja undorító módon, csak mert neki valami nem tetszik?
A nyertesek között kukiegyenesítő műtétet sorsolunk ki, de csak azok között, akinek neve Cs betűvel kezdődik. :)
Vajon melyiket nézi le a társadalom jobban? Melyiket ítélné el jobban?
Szerintem betegebb, mint bármelyikünk itt, de szerintem ezt ő is tudja magáról.
Gondoljuk végig logikusan: az a férfi, aki nem elégedett magával, legfőképp a nemiszervével, vajon mennyire elégíti ki a nőket? Kielégíthetné, mert nem ezen múlna, de ha egy férfinak nincs önbizalma, akkor tudtommal lent sem működik. Nos, Csii-nek nincs önbizalma, szomorú és csalódott a lenti dolgai miatt, ergo: szexuálisan frusztrált, tehát nem tud minket (nem kurvaként, hanem nőként) kielégíteni. Következtetés: dühös és itt éli ki magát.
Nem bonyolult eset, csak egy kis logika kell, hogy átlássuk, mit miért ír. Én már nem is bántom szegényt.

Golddigger 2013.05.29. 01:14:20

@rpflora: ne bantsd szegenyt
Jobb nem lehet:)

florentina 2013.05.29. 09:48:03

@Tea IWO: Nökent ki szokott kurvazni? Pl. en :) Es nem nezem le öket, nem talalom undoritonak, söt!

Tea IWO 2013.05.29. 15:01:19

@rpflora: Szerintem már azzal érettebb vagyok nálad, hogy nem posztolok ilyen ocsmány dolgokat.
Az a legszomorúbb, hogy te tényleg elhiszed, hogy ez teljesen normál dolog. A téma, a stílus ... meg az egész.

Tea IWO 2013.05.29. 15:02:10

@florentina: Te is büszke lehetsz magadra. És férfikurvákkal jössz össze, esetleg Afrikába is utazol (a nagy bambuszért), vagy buzulsz?

Jó Mercutio halott 2013.05.29. 15:56:17

@Tea IWO: Szerinted ami az orszagos kereskedelmi adokon fomusoridoben megy, az normalis dolog? Szerinted ami a magyar orszaggyulesben megy nap mint nap, az normalis dolog? Szerinted ami egy atlagos falu templomjaban megy vasarnaponkent, az normalis dolog?
Kerlek, mondd meg, mi a normalis es mi nem az. Tanits, mester, nyisd fel a szemeket!

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.05.29. 16:20:54

@Tea IWO: Azért nem posztolsz ilyeneket, mert fingod sincs semmiről :) Főleg nem ennyi idősen.
Írj akkor te is blogot, valami szép, csudálatos dologról, aztán majd mi is megyünk fikázódni. Jó lesz? :)

Annyira értesz ehhez a témához, mint a repülőgép szereléshez, vagy esetleg a férfiakhoz (bocsi, de életkoroddal jár, hogy még semennyire - ezzel én is így voltam és ez nem baj). Alapvető dolog, hogy amihez nem értünk, abba nem szólunk bele és nem kezdünk el okoskodni.
A stílusom pedig ilyen. Neked pedig olyan. Valószínűleg téged sem kedvel mindenki. Se itt, se a való életben.

Fekete Sámuel 2013.05.29. 20:36:31

@Jó Mercutio halott: Látszik, hogy még sose jártál egy falusi templomban. Ha jártál volna, nekem is egyfolytában azt tanácsolnád. Hát hiába, a zsidók már csak ilyenek. A vérükben van a kereszténygyűlölet.

prybaby 2013.05.29. 21:52:47

@Tea IWO: Nem kell ennyire fekete fehéren látni a dolgokat. Ha a pasid az éjszaka közepén hozzád dörgölözik te is odaadod a tested. Ha nem és még kézzel se könnyítesz rajta akkor másnap nagyon feszült lesz amit hidd el nem akarsz :-)
Persze mondhatod, hogy a te párod nem ilyen de akkor nagy valószínűséggel azok közé tartozik akik hajnali 1-kor pornót néznek vagy rosszabb? esetben Flórához járnak.

érettférfi 2013.05.30. 10:46:47

@Tea IWO: Hát elég gyakran kifejted itt, hogy ez "ocsmány" meg "undorító", és nincs is ezzel semmi baj, de engem az érdekelne, hogy miért gondolod így? Mert lássuk be, a puszta minősítés érvek nélkül csak vagdalkozás. Szóval őszintén érdekelne, hogy neked, mint tisztességes nőnek, miért is undorító egy örömlány foglalkozása. Azért mert pénzért történik a dolog? A leápolt férfiak mennyisége miatt? Vagy"c"?
Ha érvelsz, azt megértjük, ha csak minősítesz, az a te bizonyítványod.
Érdeklődve várom a válaszod.

érettférfi 2013.05.30. 10:51:26

@Egy ember a kő alól: "Alapvetően nem értem azokat az embereket, akik ennyire zsigerből gyűlölik a... prostikat." (idézet tőled egy fentebbi kommentedből)
"Hát hiába, a zsidók már csak ilyenek. A vérükben van a kereszténygyűlölet." (idézet szintén tőled)
Akkor ezt most hogy?

Fekete Sámuel 2013.05.30. 14:13:07

@érettférfi: Hát igen, én sem értem, hogy miért kell ennyire gyűlölniük őket, szerintem semmi rosszat nem tettek, sőt, egyenesen a megváltás útját kínálják az elátkozott zsidó népnek (is).

Fekete Sámuel 2013.05.30. 14:26:54

@érettférfi: Bocs, hogy beleugatok, de a legtöbb nőnél valami iszonyú mély gyűlölet, amit a prostik felé érez. Nálam az a szabály, hogy nem prostinak soha, még csak utalás szintjén sem említem, hogy léteznek prostik. Még teljesen semleges környezetben megemlítve őket is kiszámíthatatlanul reagálnak.

Különös módon az a kérdés valahogy sosem merül fel bennük, hogy egy pasi, ha hosszabb ideje nincs nője, akkor mi a fenét csináljon.

Nathan Drake 2013.05.30. 22:30:17

lassan jöhetne már valami új post a blogon

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.05.31. 00:56:16

@Nathan Drake: Igen, igen, ismét fel kell borzolnom a kedélyeket - eltűntek, ellaposodtak a gyűlölködők, no meg az értelmeseknek is hiányzom. Holnap új poszt. Ígérném, hogy tuti lesz új bejegyzés, de inkább azt mondom, hogy nagyon fogok igyekezni. :)

Golddigger 2013.05.31. 01:37:57

@rpflora: egyszer irhatnal arrol is miert jobb a gyors penz mint a szorgos havi fizetes vmi cegtol:)
Ha a mennyiseg miatt a kkoor arra ott a kulfold is
Gondolom ugyanolyan izgalmas egy albiban ulni egesz nap

Jó Mercutio halott 2013.06.02. 09:01:25

@Egy ember a kő alól: Ha egy ferfinek hosszabb ideje nincs noje, pedig szeretne, azt ugy hivjak, hogy termeszetes kivalasztodas.

Jó Mercutio halott 2013.06.02. 09:06:11

@Jó Mercutio halott: Es ha a nem prosti nokon nemi undort lehet felfedezni a prostik hallatan, az nem a prostiknak szol, hanem a ferfinek, akiben azt a gyenge egyedet latjak, amelyik elbukott a termeszetes kivalasztodas utjan.

Tea IWO 2013.06.03. 15:52:32

@érettférfi: Az egész blog. A szándék. Ocsmány. És az is ocsmány szerintem, aki ezt normálisnak tartja.

Tea IWO 2013.06.03. 15:54:07

@rpflora: A stílusod pont olyan ocsmány, mint amilyen a véreredményed lehet a nemibeteggondozóban.
A legszomorúbb az, hogy az ilyeneket, mint te, simán TB-re gyógyítják azzal a sok szarral, amiket összeszedtek. Hányingerkeltőek vagytok.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.06.03. 15:58:57

@Tea IWO: Mióta ezt csinálom, lehetőségem van nem állami egészségügyi intézménybe menni, akármilyen "bajom" is van. Külön fizetek az ellátásért magánklinikán, akármiről legyen szó. Adott esetben többet, mint egy átlag ember havi fizetése.
Ha pedig csak megfázás, akkor tea, méz és recept nélküli gyógyszerek.
Baj?

érettférfi 2013.06.03. 16:03:16

@Tea IWO: Köszi, akkor én meg is kaptam a választ. Te saját démonaiddal küzdesz.

Tapasztalt 2013.06.04. 18:38:26

Kedves Flóra! Elolvastam az összes bejegyzésed és arra jutottam, hogy hatalmas faszba vágtad a műkörmöket. Régebben a az ágyasok (kurvák) hatalmas vagyont halmoztak fel. A maiak sosem lesznek képesek erre. Lealacsonyodott az egész szakma. Sajnos, ezért ne várjatok a férfiaktól könyörületet. Ki fognak használni, alkudoznak. Az ápoltság? Mint írod vendégeid 90%-a nős. Akkor, hogy kérheted, hogy borotválja a..? A másik! Én általában hirtelen felindulásból megyek hozzátok. Az egy óra várakozás túl sok. Abban igazad van , hogy a visszatérő vendég az Isten. 6 évig jártam egy lányhoz. mindent megtett. Ezért megértem, ha Te is megteszed. amit kell. Nem szólsz rá, ha arról mesél, mit, mennyiért vásárolt. De, ezt nem kellene a többi kuncsaft tudomására hozni. Értem, hogy miért blogolsz erről, de azt nem értem, miért van ilyen sötét fasz a világon!

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.06.04. 19:07:14

@Tapasztalt: Akkor sorban válaszolok :)
1: nem értem, hogy jön az ide, hogy melyik kolléganőm mennyi pénzt halmoz fel. Nekem aztán mindegy :)
2: alkudozhatnak, de a lányok 99%-ánál nem lehet, úgyhogy ennyi. Kihasználni? Hm... ez mindkét oldalról igaz. A vendég kihasználja a testünket, de azért, mert mi megengedjük neki. Mi pedig pénzt kérünk ezért.
3: Kérlek, olvasd el még egyszer a bejegyzésem, hiszen le is írtam, hogy LEHETŐLEG borotválkozzon, de persze, ha otthon asszony várja, akkor nem kell.
4: kérlek, ismét olvasd el a bejegyzést ismét, mert ezek szerint felületesen olvastad el. Senki nem mondta, hogy nem szabad bejelentkezni 15 perccel későbbre, de alapesetben minden nőnek idő kell az elkészüléshez, tehát annyit írtam, hogy ne lázadjon senki, ha 15 perc múlva nem tudjuk fogadni őt.
5: azért blogolok erről, mert ezek általános jelenségek és ki szeretném írni magamból, el szeretném mesélni, hogy mi hogy működik valójában. A blog őszinte, a világunk pedig hazug, de azért, hogy boldogság meg öröm legyen. Ennyi :)

Tapasztalt 2013.06.04. 19:49:48

@rpflora: Kedves Flóra! Én is azon lennék, hogy a férfiak megváltozzanak a kurvák iránt! Szerintem még nem éltél, amikor a Rákóczi téren és a kocsisoron köröztem kurvák után. Tetszett,jó, nem tetszett mehet! Ott bármit megkaptam! Az internet világában azt tehettek, amit akartok.
Kamu képek, rossz adatlapok! Hogy, mi működik nálatok? Ezt Neked kell tudod!

adrinka 2013.06.06. 00:10:29

@Tapasztalt: hosszú távon a becsületesnek megtérül...
persze a kamuképesek jót röhögnek, és lökik a kamut.
megélnek, mert a lúzerok maradnak.
az igazán szemét dolgok, jelzem, egyetlen fizetős nagy oldalon sem derül ki soha!!!
max. valami független, hirdetők nélkülin, van ilyen is.
süti beállítások módosítása