Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kurvázás szabályai, történetek, stb.

Hogyan is kurvázzunk? Mikre figyeljünk? Mik a szabályok? Tippek, trükkök, történetek, vélemény - egy kurva szemszögéből. Mindenképpen olvasd el, ha valaha jártál már kurvánál és tervezed a következő látogatást, vagy épp most mennél el életedben először ilyen helyre!

Utolsó kommentek

  • wsx: Igazad van, és megmondom a választ a kérdésedre. A fériaknak szüksége van a szexre, és egy egészsé... (2020.08.07. 15:02) Igénytelen férfiak - igénytelen nők
  • Gino Lakatos: @lafatyosvendelbá: Minőségi nőt pénzért nem lehet kapni! Kaphatsz egy cirkalmatos vaginát, szájat ... (2019.05.24. 17:11) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @rolldog: :DDDDDDDDDD Oltás! De jogos! (2019.05.24. 17:05) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @masszázsblog: Én meg azt hogy épkézláb nő nem megy kurvának, főleg nem az aki szuexuálisan és érz... (2019.05.24. 17:02) Amit ne csinálj....
  • : @rpflora: tipikus ostoba kurva vagy, az a fajta amelyiknek pina mellé nem nőtt ész, tehát egyéb te... (2019.03.22. 04:13) Kurvázás szabályai
  • Utolsó 20

Vendég-típusok

2013.03.27. 18:22

szerző: rpflora

Sziasztok!

Igen, ismét rólatok fogok írni :) Nem, nem bántok senkit... csak puszta tényeket közlök azokról (Rólad, Rólatok), akik kurvázni járnak hozzám és másokhoz. Minden típust egyénileg is jellemzek, mit gondolok arról, mi a véleményem. Nincs rendszer a felsorolásban; ahogy eszembe jut, úgy írom. Akinek nem tetszik, nem kell elolvasni. :)

Vajon Te melyik csoporthoz tartozol? :)

- Az igazi kurvapecér: eljár kurvázni - sokat. Lehet, hogy már évek óta. Kinéz egy lányt, elmegy hozzá. Általában  nem sokat beszél, csak dugni megy és azért, hogy jól érezze magát és az esetek 99%-100%-ában sosem megy kétszer ugyanahhoz a lányhoz, mert neki pont a változatosság kell. Nem akar randizni, nem akar ismerkedni, tisztában van a dolgokkal. Van kedves, jó fej, beszélgetősebb, végigkefélős, mindenféle. Véleményem: semmi baj nincs ezzel. Az egyik legjobb vendég-típus. A negatívuma az, hogy mivel nem lesz visszajárós, akármit is csinálunk, ezért nem tudunk "alapozni" rá a későbbiekben, mivel nem lesz fix pont.

- Hős szerelmes: meglát, kinéz, eljön... és szerelmes. Rosszabb esetben még el sem jön, nem is látott minket élőben, elég neki a kép a hirdetési oldalon, esetleg pár levélváltás, telefon. Teljes a káosz a fejében, ő még sosem látott ilyen szép lányt, ő nagyon szerelmes, menjünk el kávézni, beszélgessünk, smsezzünk, telefonáljunk, kontaktoljunk, vagy bármi, és úúúristen, jajj. Véleményem: szörnyű! Nem bántom őket, de egy egészséges ember (főleg, ha férfi) nem csinál(hatna) ilyet! Nem lehet valakibe szerelmesnek lenni ennyi idő után! Azt sem tudja, ki vagyok, milyen vagyok, csak egy testet lát és egy álarcot. És lásd az első poszt: a férfiak a szexbe lesznek szerelmesek első körben és ha még a lány személyisége is rendben van...akkor kész a káosz. Én nem szeretem őket, de persze kedves maradok.

- Beképzelt: őrá minden lánynak emlékeznie kell. Mert ő az xy, meg hát ugye minden csaj odavan érte és élvezi vele minden másodpercet, vagy épp tele van pénzzel és ő a kihaénnem. Ha hibázunk egy picit, jön a rossz beszi, beszólogatás. Véleményem: pont, hogy ők a nem jó pasik, csak ugye mi és a kolléganőim elhitettük vele/velük...ő pedig naiv és nem olvassa a blogomat :) Esetleg sok lány (mivel tudja, hogy pl. pénzes) valóban körülrajongja, de semmiképp nem a kinézetéért :) Véleményem: bárkihez, csak hozzám ne! Egyszer jöhet, aztán utána úgyis el van mentve a száma és többször nem veszem fel :)

- Szeretetéhes, de korrekt: aranyos, kedves... néha bepróbálkozik, hátha lehetne több is (kávé, vacsi ajánlat, stb), de tartja magát és nem hisztizik be, ha nem lehet más, csak vendég-szolgáltató viszony. Pár másodperc alatt a visszautasítást feldolgozza, de 1-1 látogatás után ismét "szerelmi köd" lesz úrrá rajta, de korrekt és normális marad. Továbbra is jön, mert lényeg, hogy láthat engem/minket, de a reményt nem veszíti el. :) Véleményem: ha nem lép át egy határt, akkor cuki, normális, semmi bajom ezzel, ráadásul visszajárós lesz és ha normális is, akkor még jobb.

- Szeretetéhes, próbálkozós: Jön, rendszeresen, és rendszeresen próbálkozik is. Hisztizik, mint egy kislány, ha nem kap pár percen belül választ (vagy legalább minél hamarabb) a levelére, smsére, hívására, bármire. Nem szervezzük át miatta a napunkat, hogy ő jöhessen, nem dobunk el mindent, hogy fogadhassuk, stb, stb, stb. Pedig ő mindent megtesz, meg kedvel engem, de én leszarom őt... és én milyen szemét vagyok, nem adok meg mindent, pedig. Idegesíti, zavarja, ha dolgozom, főleg, ha sokat. Féltékenykedik a többi vendégre, stb. Szerelmes kicsit, de néha saját magának sem meri bevallani. És sokszor nem viselkedik férfi módjára, méltóságteljesen, büszkén. Véleményem: érzelmileg sérült, amit megértek, elhiszem, de idegesítő és zavaró! Barátnőre van szüksége, nem pedig prostituáltra és sürgősen változtatnia kellene az életén! Ők azok, akik azokhoz a lányokhoz fognak visszajárni egy idő után, akiktől néha kapnak ingyen szexet, munkán kívüli találkozást, kávézgatást, sétát, a reményt egy kapcsolatra/szerelemre, aztán x idő után jön a koppanás (a lány kb mindenkivel vagy a nagyobb rangúakkal ezt csinálja; esetleg párja van és ez csak marketing; stb). Aztán jön a "szemét kurva" szöveg koppanáskor, és vagy kurvapecér lesz belőle, vagy egy kis kihagyás után újra és újra beleesik ebbe a hibába.

- Visszajárós kurvapecér: visszajár, rendes, normális, sok pénzt költ erre, nem akar randizni és szerelmes lenni, csak kell neki egy haver és egy nő is egyben, akivel beszélgethet, szexelhet, de meg sem fordul a fejében, hogy ennél több lehetne, vagy ennél neki több kellene. Neki ez így tökéletes. Nem viselkedik hisztis picsaként, ha nem tud jönni, ha nem maradhat annyit, amennyit ő akar és akkor, amikor ő akar, felnőtt módjára és logikusan felfogja, hogy nem csak vele találkozunk és szexelünk. Ha becsajozik egy normális, nem prostituált lánnyal (és ezt tartja normálisnak és tényleg ez is az egészséges!), akkor addig nem is jön, amíg megvan a barátnője (bár ez már részletkérdés - nekünk mindegy, hogy van-e barátnője). Véleményem: tökéletes, egészséges felfogás és mindenki boldog, kevés a stressz, mert nincs min aggódnia egyik félnek sem. Mi nem aggódunk, hogy jajj, szegény és még mi érezzük magunkat szarul, hogy ő megsértődött valami hülyeségen, vagy valami olyan baja van, ami nem normális ebben a helyzetben/kapcsolatban, ő pedig nem aggódik, mert tudja, hogy pl. dolgozunk, de abban a pillanatban, ahogy van időnk, úgy is reagálunk, stb. Magyarul: 2 felnőtt, és - a körülményekhez képest - kiegyensúlyozott ember találkozása.

Hűha, remélem nem hagytam ki mást, de ha mégis, akkor amint eszembe jut, azonnal pótolni fogom a listát! :)

Címkék: idegesítő utálom szerelmes vendégek szeretem normális beteges zavaró kurvapecér típusok pénzes vendég-típusok visszajárós szeretetéhes próbálkozós

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kurvavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr25176347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColReg 2013.03.28. 07:52:49

Szia, jó összefoglalás!
Ha elfogadjuk ezeket a kategóriákat, akkor szerintem fontos megemlíteni, hogy egyesek időnként, élethelyzeteiknek megfelelően a kategóriák között vándorolnak, vagy különböző hatásokra alakulnak egyikből a másikba. Ezen kívül szerintem befolyással van a típusra - ezt Te/ti biztosan jobban látjátok - hogy a családi állopot is lehet befolyással a típusra, viselkedésre. Például: akinek csupán kevés az otthoni szex (minden egyéb rendben van körülötte), az talán inkább helyén kezeli ezt a dolgot, mint egy 35 éves, szüleinél lakó örökifjú.

mrbateman 2013.03.28. 09:02:42

:-D

Az melyik, aki a beszamolok.com-on azzal indít, hogy virágot vitt (milyen jól mutathatott a körfolyosón virággal a kezében:-D) majd utána teljes BN-feeling keretében kinyalta a lányt (amitől az látványosan és remegősen elélvezett háromszor) eztán nekilátott jövetele célját beteljesíteni, de kicsit szűk volt, de ezt - nagylelkűen - nem rója fel a lánynak, mert kicsit nagy az ő mérete!
Nekem ez a kedvencem! (már olvasgatni offkorz) Ő az aki iterjedt társadalmi életet él a besz.hu-n és fényezik még egymás egóját is.

Meggyőződésem, hogy van az a külön kategória, aki csak azért jár kurvázni, hogy utána kiszínezve megírhassa!

Egyébként jó a blogod, írjál többet! Érdekes és egzotikus a nézőpont, így hiánypótló!
/esetleg nem lehet bevonni a kolleganőket, vagy több szempontból problémás?/

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.03.28. 10:28:10

@ColReg: Szia! Igen, valóban van valamennyi összefüggés, de az a furcsa, hogy nem mindig! A legtöbb férfinek párja, élettársa, felesége van és mégis a "normális" kategóriákba tartozókból van kevesebb. Fura dolgok ezek :)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.03.28. 10:32:29

@mrbateman: :D Nem is vagy te "tudatlan" :P :D Igen, vannak ilyenek is. Sőt :) Valóban kimaradt a felsorolásból. De szegények sokszor ezt nem kiszínezik, hanem tényleg így élik meg. És ez miattunk van... Mi hitetjük el, hogy igen, 3x elélveztünk, és azért vagyunk szűkek, mert hűde nagy van neki és úristen, mikor jön legközelebb :)
Aztán vannak az őszinte lányok, akikről megjelennek a rossz beszámolók :)
Visszatérve erre a kategóriára: ismerek olyat, akinek felesége, családja, gyereke, de szó szerint egész nap a beszi előtt ül, levelezget, chatel, cseveg, üzenőfalaz és még el is jár helyekre, továbbá 1-2 lánnyal úgy is beszélget, találkozgat, hogy nem fizet érte. Persze nem jó pasi (a hétköznapi értelemben véve), de kedves, normális... viszont mikor foglalkozik a családjával?! A feleségének nem tűnik fel ez az egész? Fura dolgok ezek...

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.03.28. 10:33:36

Vannak, akiknek a beszi a facebook :D

mrbateman 2013.03.28. 10:46:56

A net ugyanolyan függőség tud lenni, mint a cigi/pia/k.szer.
Én már csak tudom, hisz 10 percen belül válaszoltam a válaszodra!:-DD

Visszatérve vizsgálatunk tárgyára, szófoshatna éppen a vasútmodellezésról is, de azért baszásról mindig érdekesebb. Egyetlen valós konkurenciátok az autós oldalak, na az ottani kommentfolyam még egy szép világ.

Tényleg ti hol tobzódtok? Táskák, cipők, receptek, kozmetikumok?

mrbateman 2013.03.28. 10:49:06

@rpflora: Egyébként ja, kb. én is így látom!:-DDD

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.03.28. 16:59:07

@mrbateman:
Én sehol :D Csak itt vagyok és néha 1-2 csajos oldal, de nem vagyok az a tipikus :)
Ha van egy kis időm, akkor inkább kimozdulok vagy filmezek. :)
Várom a tavaszt (és még 10 millió ember itthon :D), és hogy sétálhassak meg kimozdulhassak :)

Namely 2013.04.09. 23:02:25

Én mindig akkor voltam, amikor két bnő között kellett egy kis idő, amíg kipihenem az előzőt. Kapcsolat ugye nem kellett, de szex az igen.
Kapcsolatba kerülvén nem mentem többet addig, ameddig újra nem kellet egy kis "pihenés"
Visszajáró voltam, de csak módjával. Azt mondom, hogy aki nem próbált trükközni, az biztos, hogy jól járt velem (kis apróság mindig, extra pénz), de tuti, hogy a lehúzósok nem zártak a szívükbe. Nem is volt rá idejük, otthagytam őket... :)
Amúgy életem legjobb fizetőse egy hármas parti volt, két, akkor 18 éves lánnyal, két óráig.... óóóóbazzzz ;D

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.04.12. 12:43:45

@Namely: Jó hozzáállás :) Tetszik :) Ez így rendben is van. Aki, amelyikünk megérdemli, azzal normálisan, kedvesen kell viselkedni :)
Az pedig külön jópont, hogy nem csalod meg a barátnőd. Bár, fura, hogy ezt mondom lány létemre, de ha már megcsalás, akkor inkább velünk, mint valami másik lánnyal megismerkedni és szeretőnek tartani, titokban smsezni, érzelmileg is átverni a másikat. Ha lehet különbséget tenni megcsalás és megcsalás között, akkor ha hozzánk jön valaki, szerintem az a kisebbik rossz.
Gratula az élményhez :) Tudom, hogy a legtöbb férfinak a 2 lány felállás (főleg, ha kis fiatalok :P) az egy nagy élmény és sok férfi álmai között szerepel egy ilyen :))

ColReg 2013.04.12. 20:54:26

Ez a megcsalás dolog érdekes kérdés... Kíváncsi vagyok hova sorolnátok az alábbi esetet: adva van egy amúgy boldog család apukája, aki szereti a feleségét közel 20 éve. Egyetlen aprócska gubanc van, az hogy évente jó esetben 6x szexelnek, mert a feleség egyszerűen nem igényli. Többször megbeszélték, de valahogy mégis ez van hosszú évek óta. És a férj pedig többet szeretne "szeretve" lenni. Tehát érzelmileg nem csal, de fizikailag - érthető módon - szolgáltatást vesz, és olyan ügyfél lesz, mint Flóra visszajárós kurvapecér katégóriája. Kedves, udvarias, normális és pontosan tudja mit miért tesz és hol a helye.

Ez is egy sajátságos eset, és árnyalja a végleteket, nem?

Bajusz1974 2013.04.29. 14:16:39

Én ezt nem értem. A kurva az kurva. Pénzért árulja a testét, az idejét és a jókedvét.

Mégis mit gondoltok, a férfiak krémje fog odamenni? Az, amelyik "férfiként viselkedik"? Akivel jókat lehet beszélgetni, ápolt, esetleg helyes?

A hozzátok járó pasik bénaságának köszönhetitek a munkátokat.

Az igazi kurvapecér - Folyton mással akar szexelni, ezért kaptok tőle munkát.

Hős szerelmes: meglát, kinéz, eljön... és szerelmes. - Minden értelmes nő kineveti, ezért kaptok tőle munkát.

Beképzelt - A bunkó egomán ha ronda és/vagy csóró, nem jut szexhez, ezért kaptok tőle munkát.

Szeretetéhes, de korrekt - Sok nyámnyila pali nem találja a helyét ebben a szeretetmentes világban, ezért kaptok tőlük munkát.

Szeretetéhes, próbálkozós - Rengeteg hímet nevelt az anyja, és ez látszik is a balfékségükön, ezért kaptok tőlük munkát.

Visszajárós kurvapecér - Rendkívül rusnya vagy döbbenetesen buta ember.
Ha kicsit szebb vagy az ördögnél, kicsit okosabb egy marék földnél és kicsit jómódúbb egy hajléktalannál, ingyen is találsz szexpartnert.

Ha egy ilyen férfi, aki "rendes, normális", valamint sok pénze van, és "nem akar randizni és szerelmes lenni, csak kell neki egy haver és egy nő is egyben, akivel beszélgethet, szexelhet", "nem viselkedik hisztis picsaként" és van logikája és felfogóképessége... szóval ha egy ilyen ember odaáll egy forgalmas utcára, és minden neki tetsző nőt leszólít, hogy szexelne-e vele szombat este egy vacsora után, 20-30 esetből biztosan találna egyet, aki igent mondana.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy bármi bajom lenne a kurvákkal, mert szerintem az isten ajándéka ez a hivatás; csak nem értem, mi a baj a nyomorultabb kuncsaftokkal, ha egyszer ők az elméleti alapja a melótoknak, mint az autószerelőnek a rossz/öreg autó, az orvosnak a beteg, stb.

Én orvos vagyok, és távoli kollegináknak tekintelek titeket, de ha holnaptól mindenki jófej és egészséges lenne, mindketten lehúzhatnánk a rolót.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.04.29. 21:22:36

@Bajusz1974:
Félreértettél, kedves Bajusz!
Már egy másik posztomban írtam, hogy nem a lehúzom, bántom a vendégeimet. Egész egyszerűen (ha már orvos vagy, had éljek ilyen példával):
- tudtommal az orvos, ha ellát egy felületi hámsérülést, akkor is ugyanazt a pénzt kapja, mintha egy szilánkosra tört sípcsontot kellene ellátnia.
Mindkettőt legjobb tudása szerint elvégzi, SEGÍT, de az egyik izzasztóbb, fárasztóbb (holott a pénz ugyanaz), mint a másik. És valljuk be: jobban örülnénk neki, ha csak horzsolt térdeket kellene ellátnunk.
Hűde metaforikus vagyok ma, de szerintem érthetően fogalmaztam.
Ne vedd panaszkodásnak és leoltásnak, hogy milyen vendég típusok vannak, de egyszerűen (mivel emberek vagyunk) vannak olyanok, akiket kicsit jobban kedvelünk, mert ez így működik. Álmodozunk, mint Marika néni a kisboltban a lottóötösről. Jó lenne, ha minden vendég (számomra) olyan lenne, amiket a posztban leírtam legjobbként vagy jóként, de sajnos (igen, kimondom) sajnos vannak hős szerelmesek, sértődősek, akiktől falramászunk és legszívesebben elküldenénk őket és beolvasnánk nekik, de nem tehetjük, mert ez a munkák, ezt vállaltuk és azt adjuk, amiért fizettek, ami nekik kell, ami által neki is jobb lesz és nekünk is.
Remélem érthető :)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.04.29. 21:30:30

@ColReg:
Az én vendégeim nagy része kb ugyanezt a sztorit meséli :)
Most vagy az van, hogy hozzám csak ők járnak, vagy az van, hogy sajnos ez globális probléma.
Személy szerint én azt mondom, hogy inkább hozzánk, mint Julihoz a marketing osztályról.
Mert nálunk nincs érzelem. Csak testi dolgok. Nincs titokban smsezés, randizás, közös program, tényleges átverés, stb.
Persze, ha az én esetleges létező vagy nem létező párom ilyet csinálna, mindegy, hogy Juli vagy beszamolokról egy lány, kitekerném mindkettőjük nyakát P :D
De ha félreteszem az érzelmeket és logikusan gondolkodom, akkor inkább ez, mert sok olyan vendéggel találkoztam, aki TÉNYLEG SZERETI a feleségét és odavan érte, az életét adná a családjáért, de egyszerűen szüksége van/szükségetek van a szexre és szerintem, ha ezt így, ilyen formában teszitek meg, akkor jobban megbocsájtható (ha kiderül). Ha meg nem derül ki, akkor nincs is mit megbocsájtani, max magatoknak :)

FeroxX 2013.05.12. 03:38:31

na és az melyik kategória aki elmegy a csajhoz, megrakja nagyjából szó nélkül, de azért kedves vele, figyel rá, hogy amennyire lehet jó legyen neki is, majd utána megkérdezi tőle, (amennyiben értelmes lányról van szó), hogy mégis mi a jó büdös picsáért kurválkodik, miért megy le ennyire kutyába, és miért nem kezd valami értelmeset az életével? :)

kaktuszdzsek 2013.05.12. 23:34:49

@FeroxX: Rákérdezhetek? FeroxX a hittérítő :)

adrinka 2013.06.05. 23:34:41

@FeroxX: vissza is lehet kérdezni:
mi a jó büdös picsáért kurvázol?:)))

Tapasztalt 2013.06.08. 07:15:43

Aki kurvázik, előbb-utóbb több kategórián is keresztül mehet. Először válogat, mindig másik lány. Akár éveken keresztül. Aztán megállapodik egynél. Akár éveken keresztül. Majd kezdi elölről az egészet. Legalábbis én ilyen vagyok.

Spiritmonger 2015.02.06. 18:22:13

Asszem rám illett a leírás miszerint visszajárós kurvapecér :-)

Vita12 2018.11.28. 17:19:07

párom lebukott, hogy kurvázni volt.Fura üzenetet találtam a telefonjában. Ismeretlen számról jött neki sms, amit gyorsan bedobtam a googliba es tadaaa.. 18 éves xy szolgáltató az xy oldalról... már egy ideje selytettem, hogy ha iszik és elmegy bulizni csinál ilyeneket de azért reménykedtem. Egyébként ennyit a full diszkrécióról amit a csajok hirdetnek :D ez kurva nagy bukta volt... mind a kurva mind a párom részéről. Én neki estem majd miután falhoz vágtam 1 pár dolgot bevallott mindent.
Több ilyen alkalom volt, csak kurvakkal es ő engem nem csalt meg ,, szerinte" mert ahogy írtátok ti is ez a sexről szól.
Az igazság már az alapból felszabadító volt számomra... mert ugye 1 nő ezeket a dolgokat megérzi akármit kamuzhattok mi tudjuk!! Azzal, hogy be is vallotta önigazolást nyertem végülis. Meg mar tudtam legalább kivel állok szemben. Kurvákkal... akikkel szemben soha nem fogok tudni győzni..32 vagyok csinos tanult párommal jó a sex, es gyakori id. Meg is ha rajon a hoppare, ratok keres es mar 30 perc mulva talalkozik valamelyikotokkel aki 18 eves es az a dolga egesz nap, hogy faszikon porogjon...
Amig en:
1 8 órában dolgozó nő vagyok
2 nem csak kikenve fenve lát a párom
3 kamuztok ti kurvák... azt mondjátok amit a faszik hallani akarnak. Én meg őszinte vagyok

Vita12 2018.11.28. 17:26:18

Folytatva:
Szoval rajottem, hogy nem fogok tudni versenyezni Budapest osszes kurvajaval szemben Hanem:
Vegigolvastam az osszes megcsalas, kurvazas, ferfi miert kurvazik cikket topikot amit lehet es elkezdtem kikupalni magam egy picit agyban.
Felvettem olyan viselkedesi mintakat fogasokat amiket ti is hasznaltok. Es mukodik. Paromrol, nak csak jot szepen mondok. Édesen beszélek hozzá.Gyakran hozzaerek masszirozom, etetem, kenyeztetem, ha beszol nem szolok vissza.. hadd erezze, hogy ő a főnök... ;)
Es működik .. szerencsére

Vita12 2018.11.28. 17:42:47

De ettől még ott van a változatosság iránti vágy....
Valahol megertem a ferfiakat, es ha ferfi lennek lehet en is vegigjarnam egesz budapestet. Jo lehet kotetlenul felelosseg nelkul csak sexelni akivel akarok.
Csak nem tudnek azon tullendulni, hogy az egesz nem igaz, megjatszott, nem engem akarnak

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2018.12.16. 20:52:15

Sziasztok!

Én is nagyon sajnálom, hogy minden hasonló blog behal.

Nem a szégyentelen reklám miatt, hanem gyakorlatilag a kapcsolatfelvétel miatt adott meg a sajátom elérhetőségét itt is, hátha akad olyan, akit érdekel a téma.

serial-slut.blogspot.com

Tök jó lenne, ha kialakulna egy online közösség, amiben támogathatnánk egymást.

Seri
süti beállítások módosítása