Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kurvázás szabályai, történetek, stb.

Hogyan is kurvázzunk? Mikre figyeljünk? Mik a szabályok? Tippek, trükkök, történetek, vélemény - egy kurva szemszögéből. Mindenképpen olvasd el, ha valaha jártál már kurvánál és tervezed a következő látogatást, vagy épp most mennél el életedben először ilyen helyre!

Utolsó kommentek

  • wsx: Igazad van, és megmondom a választ a kérdésedre. A fériaknak szüksége van a szexre, és egy egészsé... (2020.08.07. 15:02) Igénytelen férfiak - igénytelen nők
  • Gino Lakatos: @lafatyosvendelbá: Minőségi nőt pénzért nem lehet kapni! Kaphatsz egy cirkalmatos vaginát, szájat ... (2019.05.24. 17:11) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @rolldog: :DDDDDDDDDD Oltás! De jogos! (2019.05.24. 17:05) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @masszázsblog: Én meg azt hogy épkézláb nő nem megy kurvának, főleg nem az aki szuexuálisan és érz... (2019.05.24. 17:02) Amit ne csinálj....
  • : @rpflora: tipikus ostoba kurva vagy, az a fajta amelyiknek pina mellé nem nőtt ész, tehát egyéb te... (2019.03.22. 04:13) Kurvázás szabályai
  • Utolsó 20

Prosti-típusok

2013.08.29. 13:33

szerző: rpflora

Úgy gondoltam, hogy már írtam vendég-típusokról, akkor írhatnék a kurva-típusokról is. :) Talán meglepetés nem fogja érni azokat az olvasókat, akik rendszeresen járnak hozzánk, de 1-2 "kulisszatitkot" (amit csak én, vagy a főnökük lát) elárulhatok, hiszen én/mi oldalunkról nem láthatják át teljesen a helyzetet a vendégek.

Buta kurva: általában vidéki kislány, de ez nem feltétel. Kerek mell, vagy kerek segg, esetleg átlagosnál szebb arc - lényeg, hogy azért 1 dolog jó legyen benne. Semmi extra, de azért megnéznéd az utcán. Beszélni nem tud, azt sem tudja, hogy melyik párt vezeti most az országot és talán még a miniszterelnök nevét sem tudja. Fingja sincs a világról semmilyen szinten. Lényeg, hogy kell a pénz, ezért szétteszi a lábát, de ezen kívül mást nem tud. Se színjáték, se beszélgetés - többnyire igen/nem szintig jut el a vendéggel. Adott esetben lehet beképzelt is, de az már egy külön kategória. Ha megjelenik egy rossz beszámolója, akkor nem igazán törődik vele.

Okoskodós és/vagy beképzelt kurva: előző kategóriánál kicsit jobban néz ki. Még az is lehet, hogy valamennyire pörög, vannak vendégei és 10-ből 1 elégedett is vele. Okosnak és/vagy nagyon jó nőnek hiszi magát, de igazából teljesen átlagos és maximum az 1-2 jobb ruhája/fehérneműje és sminkje dobja fel. Nagy álma, hogy egyszer sok pénze lesz és nyit egy hajhosszabbító szalont, esetleg műkörmös üzletet. Épp ezért sok közöttük a lehúzós típus, aki csak arra megy, hogy minél több pénzt ott hagyjatok nála, aztán ha reklamáltok (pl kifizettél egy extrát, ami nem történt meg, de nem kapod vissza az árát; vagy valami alap, de nem vállalja), akkor kimagyarázza magát, vagy csak annyit mond, hogy így jártál. Az ágyban fadarab, gépies nyögdécseléssel, de üres tekintettel próbálja eljátszani, hogy mennyire jó, amit persze a vendégek nagy része észrevesz, de szerinte ő tökéletes szerető. Épp ezért, ha megjelenik egy rossz beszámolója, akkor mindenki más hibás (időjárás, a hely, ahol dolgozik, a főnök, a vendég, stb.), de ő semmiképp. Örüljön a vendég, hogy dughatott egy olyan jó csajjal, mint ő. Ha huzamosabb ideig nem megy neki, vagy rossz beszámolókat kap, akkor szövetkezik a helyen dolgozó lányokkal, mert hát milyen szar helyen vannak és mennyit le is kell adni, ezért nem keres pénzt, úgyhogy fogjanak össze, vegyenek ki lakást és csinálják maguknak - mennyire jobb lesz. Persze mindig becsődölnek és ismét elindul a körforgás.

Átlagos kurva: Relatíve legjobb. Átlagos kislány, átlagos álmokkal; bármelyik lány lehetne az utcáról vagy szomszédból. Átlagossága teszi széppé. Megérti, amit mondanak neki, amit csinálnia kell; valamilyen szinten igyekszik is, hiszen tudja, hogy ebből van pénze, tudja, felfogja, hogy ez munka és ha nem csinálja jól, akkor annyi. Beszélgetni lehet vele. Pl az időjárásról és teljesen általános dolgokról. Egy hely üzemeltetőjének megfelel, mert nem akar sunyiskodni, nem keveri a szart - viszont nem is hoz be olyan sok pénzt. Pont elég a rezsire, a lánynak pedig a megélhetésére. Nagy álmai nincsenek (vagy nem mesél róla), csak anyunak akar segíteni otthon, mert kevés a pénzük és ő is szeretne több ruhát venni. Rossz beszámolót ritkán kap, de jót is, mert ugye olyan átlagos, ezért ha valami nem stimmelt, akkor a vendég akkor sem írja meg, mert cuki és nem akar neki ártani. Jót pedig azért nem fog írni, mert annyira azért nem volt jó, hogy le is írja. Nem összetévesztendő a pinairigy vendéggel, aki csak azért nem ír a lányról, mert nem akarja, hogy még többen menjenek hozzá és ő emiatt ne jusson be később, esetleg úgy van vele, hogy van elég beszámolója a lánynak és ő minek írjon még egyet.

Minőségibb, de nem túl okos kurva: Neki már vannak célja. Tudja, hogy varázsolja el a férfit (kicsit pornósabb műnyögések, átlátszó, de hozzáértő szem által észrevehető színjáték), mert szeretne - valóban - nyitni egy hajhosszabbító szalont és tudja, hogy ahhoz sok pénz kell. Ezért tesz is, de mellette sokat jár bulizni, költekezik, vásárolgat, így elég lassan halad céljai felé. Kinézetre már elég jó. Csinos, olyan kicsit picsás lány; sokan megnézik az utcán. Próbálkozott már idősebb és gazdag férfiakkal összejönni, de mivel nem elég okos hozzá, hogy megtartsa őket, ezért inkább ezt a biztosabb megélhetést választotta. Könnyen tud szövetkezni a Buta és beképzelt lánnyal, de általában nem sokra jutnak együtt. Rossz beszámolót ritkán kap, de a jó minősítésűek között csak néhány Istennő és egyéb jelzés található meg. 

Minőségi, okosabb kurva: Minden jól csinál, de eléggé hangulatfüggő a hozzáállása. Jártasabb vendégek észrevehetik rajta, ha valami nem stimmel, ha valami csak színjáték. Mindig próbálja magát megerőltetni, mert céljai lebegnek előtte. Jól keres, de jól is költekezik. Tudja, hogy mit hogy kellene csinálnia, de sokszor kicsúszik a talaj a lába alól (saját maga vagy az élet dolgai miatt) és ezzel tisztában van, viszont épp ezért évekig csinálja ezt és sosem jut előrébb. Általában ők azok a lányok, akik sokszor benyögik az oldalon, hogy eltűnnek örökre, de aztán valamiért mégis visszajönnek és ha nem győzik le saját magukat, akkor örökre ezt a szakmát fogják művelni. Évek óta csinálja, és még évekig fogja is. Ilyenkor nyilván elgondolkozik az ember, hogy ha ilyen hülye, akkor miért okos kurva? :) Az, hogy okos valaki, nem feltétlenül igaz arra, hogy sikerül megvalósítani az álmait. Tisztában van a körülményekkel, magával, mindennel, de valamiért nem tud a saját árnyékából kilépni. Szerencsés esetben gazdag férfi mellett éli le életét, akit kedvel is. Főnökök kedvencei, mert sokáig termel sok pénzt, de cserébe sok minden adni is kell neki pluszban, különben helyet vált. 

Szexistennő: Csinos, szexi, karbantartott, legtöbb férfi számára tökéletesnek mondott Istennő. Igényes, odafigyel a kinézetére, esetleg edzésekre jár; mindig illatos, igényes, szép, szexi, csábos. Minden típusú férfi kedvében tud járni és az összes el van ájulva tőle; mindegyik elhiszi, hogy 3x elélvezett, hogy kedveli őt, sőt, talán szereti, az ő kapcsolatuk több, mint a másik 323 vendéggel. :) Sosem mutatja ki, ha valamihez nincs kedve, mindig a maximumot hozza ki magából és tudja, hogy mire van szüksége egy férfinak. Nyögései, vonaglása hiteles még a legjártasabb vendég számára is. Halad céljai felé, gyűjti a pénzt; főnökös helyen nem sokáig marad, mert lehúzásnak érzi és amint összeszed annyi pénzt, továbbáll egyedül. Főnökös helyek rémálma, mert sok pénzt hoz - de csak egy ideig. Megtartani nem lehet semmivel, mert "pénzéhes" és ha valami nem tetszik neki, vagy többet kereshet egyedül (miután kiszámolta), akkor elmegy. Rossz beszámoló kizárt, mert ha valaki nem elégedett teljesen valamilyen csoda folytán és ezt észreveszi, olyan kiengesztelést kap, hogy rögtön elszáll minden negatívum a vendégből. Beszámolókra cukin, kedvesen, tisztességesen és korrekten, vendéget nem lealázva reagál.

Egyébként nyilván (mint a vendégeknél is) vannak egyedi típusok vagy épp fentiek keveredése, de eddigi tapasztalataim szerint ezek a főbb variánsok. 
Ha valamelyik kolléganőm (vagy vendég, vagy főnök) esetleg tapasztalt másmilyent is, jelezze felém és kirakom, ha valóban megállja a helyét egyedi típusként. :)

Csóóók: Flóra

Címkék: buta prosti korrekt kurva átlagos kurvák istennő okosabb típus szexistennő prostik típusok lehúzós beképzelt átverős buta kurva prosti-típusok kurva-típusok kurvatípusok prostitípusok minőségibb átlagos kurva

155 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kurvavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr545483275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.30. 19:42:55

Most mennem kell, mert hivatalos vagyok egy szülinapi buliszerűségre. Ha visszajövök, meg ne lássam, hogy bármilyen harc, fikázódás, egymás becsmérlése folyik itt, különben olyan dominát kaptok virtuálisan, hogy örökre elmegy a kedvetek mások szekálásától :P :D

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.08.30. 19:46:43

@rpflora: okés:P :), bár akkor érdemes lenne kiírni a post elejére, hogy ez azokkal foglalkozik, akik már évek óta csinálják:). Meg nem tudom, én látok magam körül példát, akik évek óta dolgozzák ezt és egyszerűen szeretik, pont, munka, amiből megél az ember, és kész.

Mondjuk abban lehet valami, hogy az ember gyorsan elkölti a pénzét, anno írtam is erről egy picikét, itt van: suisseproject.blog.hu/2013/07/30/legyen-e_melo_es_a_penzrol

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2013.08.30. 19:55:29

@Kaugár: Persze, ám a domina ilyen szinten példa volt.

Egészen más az a magyar szexmunkás akinek ez egy átmeneti, kellemetlen munka, amibe ki is ég, és amit nem is szeret. Amikor elhangzik a sztereotípia, hogy a lányok sérültek, akkor bizony nem nehéz megérteni, ez a sors oda is vezet.

És más az aki, számára ez részben hivatás. És itt a domina, egy "gésa", egy "szexterapeuta", stb. egyformán hivatástudattal rendelkezik. Így pedig sikerélményei is vannak, mégis a szakmában marad, és bizony a pornóssal szemben neki lehet valódi karrierje.

Kaugár 2013.08.30. 20:17:48

Évekig lehet a mesterséget űzni, hiszen elképzelhető olyan szituáció amikor az ember lánya elkezdi mint "megélhetési kurva" aztán átmegy "kezdem élvezni a szolgáltatás mikéntjét"kurvába és a végén "nem tudok már másképpen élni" kurva lesz!
Csapda ez kissé azt gondolom...a pénzen kívül sok más motiváció alakíthatja az(értelmesebb lány)hozzáállását.Aki igazán belemegy ebbe a játékba az soha nem tud igazán kiszállni belőle ez már biztos számomra!

Kaugár 2013.08.30. 20:25:53

@TheElf: Én is így látom ezt ahogy Te megfogalmaztad és részben válaszolok is az alábbiakban.
Sikerélmények, visszajelzések,a szükségük van rám vendégek, mind bizonyítják a létezésem szükségességét. Kell, hogy legyen egy pont ahol elmondhatja a férfi azt amit senkinek sem mondhat el csak egy olyan nőnek aki függetlenül mindentől megérti és elfogadja Őt annak aki!

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2013.08.30. 20:27:04

@Kaugár: Azért ne feledd, pár mérföldön belül más az élete Nevadában egy olcsó bordély alkalmazottjának, és egy drága luxus bordély tulajdonosának, még akkor is, ha az utóbbi "még mindig űzi a szakmát".

Magyarország meg ugye a világ másik vége.

Nyuszko 2013.08.30. 20:29:43

Kedves Flóra,
első hozzászólásommal nem szeretnék egyből támadónak tűnni, de azért fontold meg kérlek az alábbiakat, mint blogíró:
-mivel kurva vagy, nem kell lírainak lenned, ne legyenek illúzióid: csak egy kurva vagy. A választékosságodat ha már nem tudtad mondjuk, ööö, civil pályán hasznosítani, próbálkozz esetleg a humorral, azzal még érhetsz el sikereket (puncidon kívül persze).
-buta kurva: aki ezt a típust úgy kezdi tipizálni, hogy vidéki (és hozzáteszi, hogy nem feltétel), az már eleve gáz. Lehet, hogy több a vidéki lány a buta kurvák közül (statisztikád van-e?), de mindenképp ostoba vagy, hogy ezt leírtad. Nem vagyok önérzetes, mert másfél évtizede Bp-en élek, de vidéki vagyok (22 km-re Bp-től születtem). Az már igazolhatja a vidéki önérzetem, ugye?
Most csak ennyit fűznék hozzá. A többi felsorolt kategória pedig valóban teljesen szubjektív. Ez viszont nem segít a kurvák megítélésén, még ha ez is a célod. Ha meg nem célod, akkor tessék picit tájékozódni. Érdekelne például kishazánkban a fenti kurvatípusok eloszlása. Mondjuk megyénként. :)

Almeron 2013.08.30. 20:31:40

@Kaugár: Én úgy érzem, hogy a prostitúció motivációs része, a pénz mennyire kevés szerepet kap az itteni commentekben...
Egy másik blogbejegyzésben a minap szó esett, hogy az órabér igencsak kimagasló ebben az iparágban.

Almeron 2013.08.30. 20:39:22

@Nyuszko: igazán aranyosan, kulturáltan fogalmaztál kedves Nyuszko!

A "csak egy kurva vagy" megjegyzésedből kiindulva rád a "csak egy vidéki suttyó vagy" meghatározás illene?

Ezt nem bántásból kérdem, csak próbálok idomulni kommunikációs stílusodhoz :)

Nyuszko 2013.08.30. 20:44:30

@Almeron: köszönöm, hogy nem támadtál egyből vissza, nem is reménykedtem pedig. ;)) Háát, kérdésedre a válaszom: az, hogy csak egy vidéki suttyó vagyok totál értelmetlen. A vidéki koordináták alapján nem illendő megítélni senkit. Viszont a "csak egy kurva vagy" valahol jogos..hiszen aki kurvának szegődik, ne sírjon, ha basszák ugye..az nem választható opció, hogy nem Bp-en születik az ember. Én spec Pest megye, de kiállok minden nyíregyházi, szegedi, pécsi, vagy kisújszállási, stb. kollégám mellett. :)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.30. 20:44:30

@Nyuszko: Kedves Nyuszkó! :) Most indulok "bulizni", de gondoltam gyorsan még reagálok neked :)
1: nekem nem megerőltető lírainak lennem és ez nem maszk, nem látszat, nem azért írok így ahogy, mert blogot írok. Eleve ilyen vagyok. Nem is értem a mondandód/tanácsod. Kurva vagyok, de attól még nem hiszem, hogy helyesírástól hemzsegő módon kéne írnom....mindegy, tényleg nem értelek. Én csak leírom a gondolatom úgy, ahogy le tudom és ennyi :) Próbálkozzak a humorral? Menjek el bohócnak, vagy mire gondoltál? :) Szerintem néha viccesen fogalmazok meg dolgokat. Viszek bele humort is, úgyhogy ismét nem értelek :) Ráadásul nem csak a puncimmal, hanem a számmal, kezemmel és személyiségemmel is érek el sikereket :P ;)
2: Nem hiszem, hogy statisztikákkal kellene foglalkoznom. Ez egy blog, egy magánvélemény az eddigi tapasztalataim alapján, nem pedig egy újságíró cikke az Index címlapon. Én így és ezeket tapasztaltam az évek során. A vidékit pedig aki magára veszi, ő saját magáról állít fel negatív képet. De ha gondolod, akkor átírom arra, hogy Budapesten kívüli. Úgy jobb lesz neked? Kiaragdtál 1 szót egy szövegből és ezt vágod a fejemhez... akkor jogos lenne, ha eleve a vidéki embereket fikáznám, de így....így ismét nem értelek :)
3: Nyilván van 1-2 célom a bloggal, de nem vagyok én ilyen fanatikus, hogy megváltoztassam minden ember gondolkodásmódját... konkrétan lesz*rom, hogy ki mit gondol rólunk - maximum bízom benne, hogy 1-2 dolgot másképp látnak majd az olvasók a blogn leírt dolgok után. Ennyi. :) Évszázadok óta alig változott a mifajtánk megítélése - nem hiszem, hogy az én blogom változtatja meg teljes mértékben ezt a hozzáállást :D
De azért köszi a kritikát :)

Almeron 2013.08.30. 20:50:47

@Nyuszko:
Kezdetben azt gondoltam, hogy egy 16-17 éves péntek este otthon évelődő srác vagy. De most már azt hiszem, hogy egy 30-as félelmekkel teli nő :)

Viszont akkor legyen béke közünk! Ne így szaporítsuk a felesleges commenteket :)

Nyuszko 2013.08.30. 20:52:23

@rpflora:
1: jó bulizást! Most rendeltem vacsorát, a pasim mellettem, de ezt most én fizettem. Ilyen is van, by cash...;) köszönöm, hogy válaszoltál. Ebből is látszik, hogy érdekelnek az olvasóid.
2: szerintem sem kell statisztikákkal foglalkoznod. De akkor ne is hivatkozz erre közvetett módon (buta kurva általában vidéki...) Miért vagyok biztos abban, hogy Te büdöspesti vagy? Mindenesetre tényleg szánalmas, hogy ez még 2013-ban lehet egyáltalán vitatéma...De nem azért, mert a vidékiek buták, hanem mert kedves Bp-i barátainknak a "Margitszigetazöldövezet".
3: írtam is, hogy nem biztos, hogy ez a célod.
És 4. pont: a kritikákat állnod kell. Ez van. Te írsz, mi reagálunk. Asszem egy blognak ez lehet a célja. ;)

mojoking77 2013.08.30. 20:53:37

@Nyuszko: Bocsass meg, nem ertem a hozzaszolasodat. Mi az ami kizarja a liraisagot egy kurvaban? Mar megbocsass, de a te korlatoltsagodon kivul. Ismerek 130 kg-os kopasz sracot, szlovak rendszamu 750i-s BMW-vel, aki verseket ir (egy kotete ki is adtak mar), es van egy tavkozlesi cege. Hoppa. O akkor a te korlatolt elmed szerint egy nem letezo ember?

Nyuszko 2013.08.30. 20:56:10

@Almeron: hehe. A harmincas igaz, de a félelmekkel teli nem. :)
Egy mondatban vázolom, hogy tudj hova tenni. 2 éve férjemet önként elhagyó, szerelembe eső és azóta az újjal boldogan együtt lévő nő vagyok. Buta vagyok, mert ugye vidéki. Jópofa, átlagnál jobban kinéző. És egyébként ritka hozzászóló. A kurvákkal sosem volt problémám, szerintem a legtöbb nő az, csak nem ilyen formában. Mindenki vár szolgáltatása (beviszem a reggelit, elmosogatok, kimosok a pasimra) ellenében valamit. Ki biztonságot, ki pénzt, ki kisbabát. Na, csak ennyi..totál normális és átlagos csaj vagyok, átlagon picit feljebb élek és rendszeres nemi életem van. :) Szóval minden ok, nem vagyok savanyú meg semmi ilyen. Csak bepipultam a vidéki-témára. Ennyi. :)

Kaugár 2013.08.30. 21:17:42

Kár a "vidéki+ és a +Budapesti" hozzászólót cikizni, hiszen Magyarok vagyunk ugye valahol?
Pontosan ez a nagy gond,az elmúlt évek tapasztalatai alapján, hogy meg kell osztani az országot! Ne menjünk itt bele ebbe a témakörbe!

Iván_a_muzsik 2013.08.30. 21:19:28

"Beszélni nem tud, azt sem tudja, hogy melyik párt vezeti most az országot és talán még a miniszterelnök nevét sem tudja."
Köszönöm eddig olvastam és innen tudom hogy ez egy paródia blog...! Azért nem semmi hogy ilyen kevés fantáziával mi mindent lehet kezdeni mi? Amúgy miért csinálod ,reklám nincs az oldalon ,inkognitóban nyomod tehát akkor híres lenni sem akarhatsz?
Akkor miért jó ez neked ? Megéri?

Nyuszko 2013.08.30. 21:20:16

@Kaugár: teljesen igazad van, utólag is elnézést ezért. A kedves blogíró is remélem legközelebb majd jobban megválogatja a szavait ezügyben. És én akkor mostantól offline. A kurva-téma nem izgat, távolról sem érintett soha. További szépet és jót mindenkinek. A kurvának is. :)

best sunday dress 2013.08.30. 21:22:31

@Nyuszko: a "csak egy kurva vagy" mondatod azért eléggé lekezelően hangzott. remélhetőleg nyelvbotlást. hiszen ahogy józsef attila is mondá: "(...) mind-mind pénzre vált reményt; | ki szenet árul, ki szerelmet, | ki pedig ilyen költeményt."

@rpflora: lenne egy másik off kérdésem. tőlem elég sok lány szokta kérdezni, hogy másnál milyen élményekben volt részem, milyen lányok tetszenek, máshoz képest vele milyen volt együtt lenni, hasonlók. ez szakmai kiváncsiság, annak fölmérése, leszek-e visszajáró, vagy ez is vmi titkos női önértékelési visszacsatolás?

mojoking77 2013.08.30. 21:25:05

@Iván_a_muzsik: "Beszélni nem tud, azt sem tudja, hogy melyik párt vezeti most az országot és talán még a miniszterelnök nevét sem tudja."
Par eve volt egy ilyen tesz Ausztraliaban, a megkerdezettek valamivel tobb mint 20%-a tenyleg nem tudta. Egyszeruen a tobbseget nem erdekelte. Szeretnek ott elni.....

Kaugár 2013.08.30. 21:39:50

egyébként mint eredendően vidéki elmondhatom, hogy egyik fajta sem jobb a deákné vásznánál!
A Budapesti ember óriási EGO-val rendelkező a születése kapcsán(ami ugye véletlen)a vidéki pedig meg van győződve,hogy az ország fenntartója rang csak őt illeti!
Nos ez nem igaz és egyik ember sem kevesebb vagy több a másiknál(csak a vidéki és fővárosi embert nézve)!

Kaugár 2013.08.30. 22:08:04

@Almeron: Kedves, igencsak furcsa lenne, ha forintosítanánk a motivációt.)
Elég annyi szerintem, hogy nem ingyé van az a bizonyos testiség.
Ha kiírná minden lány, hogy mennyi az annyi akkor mindjárt átmennénk "Kérek egy árajánlatot"kategóriába:D
Az, hogy kimagasló-e az igen relatív, ha pasi vagy vajon mi pénzért árulnád magad, ha nő vagy mi az amiért adod a tested egy vad idegennek?

Kaugár 2013.08.30. 22:30:57

Milyen érdekes az ,hogy "KURVA"mára szitokszó lett..,pedig (én imádom a történelmet)a Római,a Görög, a Francia és szinte minden birodalom történelmében jelentős szerepet játszottak a "ledér hölgyek" olyannyira, hogy az uralkodók helyett viseltek képletes koronát!
Olvassatok utána:)).
A hetéráktól napjainkig(bár ma már kevéssé érezhető)de fontos pozíciót töltöttek be a prostituáltak!Ja és fognak is még:)!

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.30. 22:50:05

Elméletben szerintem lehetséges, hogy valaki több mint öt évig a szakmában legyen és ne égjen ki. Itt vagyok egyrészt én, de szerintem erre simán meg fogom kapni hogy én inkább amolyan félmunkaidőben dolgozom, és ebben voltaképp van is valami. Bár azért szerintem így is bőven a profi kategóriában vagyok, de legyen.
Viszont ha belegondolok, én erősen introvertált vagyok, fárasztanak az emberek, plusz az ágyban is nehéz a kedvemre tenni, a legtöbb vendégnek nem is sikerül. Node mi lenne, ha ilyen lennék mint most, csak extrovertált, mint sokan, és könnyen elélvezős, mint szintén sokan akiket ismerek? Szerintem ez lenne az álommunka, amit csak akkor hagynék abba, ha nagyon muszáj.
Meg persze ehhez nem kell pont olyannak lenni, mint én, annyiféle ember van.
A kérdés már csak az, hogy ilyen lányok vannak-e annyian, hogy megemlítsük őket.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.30. 22:55:04

...valahova a közepére oda akartam tenni egy szmájlit, csak lemaradt a sok szerkesztésben. Ez a téma bőven nem elég komoly egy szmájlimentes kommenthez :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.30. 23:03:33

@Kaugár: Lehet, hogy egyesek fontos szerepeket töltöttek be, de nem hiszem, hogy általában sok megbecsültségnek örvendtek. Sőt, szerintem még azok sem igazán, akik döntéshozó pozícióban voltak, túl sok volt az ellenségük, túlságosan kevéssé volt elismert a mód, ahogyan odajutottak. Szerintem kb úgy, mint most az alkalmazott, aki felszopja magát egy jó pozícióba...

Őszintén szólva én többre értékelném, ha fontos pozíciót akkor tölthetne csak be valaki, ha arra a pozícióra képessége is van, méghozzá több, mint a versenytársainak. A pozícióra, azaz nem a CEO/király/minisztererelnök kielégítésére... ha a kielégítésben jó, kapjon érte szerelmet, vagy óriási pénzt, gyémántos nyakláncot, esetleg vegyék feleségül, de pozíciót ne kapjon. Ne dönthessen másról, mint amiben jó.
Eléggé sajnálatos, hogy a régi időkben egy nő aki nem született bele a hatalomba, nem juthatott fontos pozícióhoz, csak ilyen módon. A kivételek pedig sajnos nem sokat változtatnak a szabályon...

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.30. 23:15:21

@best sunday dress: Az már kapásból egy típus, aki kanbulikra jár és ott csajokról úgy dumál, mint amit te írsz. Ha kanbulikról tájékozódsz, a pasik nagyobbik feléről egyszerűen nem tudsz. És persze a maradéknál is ottvan az, hogy ha te így állsz hozzá és a te társaságodban ez az elfogadott, akkor aligha fog neked ettől különbözőt mondani az, aki másmilyen.

Nyilván én sem tudok statisztikát mondani, de hozzám kimondottan olyanok járnak, akik tételben igénylik a beszélgetést. Aligha kamuból, mivel sokan konkrétan fizetnek azért az időért is, amíg beszélgetünk, aztán meg hajlamosak újra felkeresni. Tehát a kategória létezik és elég népes.

Joske 2013.08.30. 23:39:52

Van az "értelmes" kurva, amit nem igazán neveznék már kurvának sem. Ő megélhetési gondjai elől bújt a prostik közé. Tisztában van adottságaival, lehetőségeivel. Az ilyen lány 23-30 közötti, átlagosnál csinosabb nő, sokszor még egyetemi tanulmányait folytatja, esetleg diplomás, vagy frissen elvált anyuka. Közös jellemzőjük a pénztelenség és a jobb élet utáni vágy. A feje fölé tornyosuló adóságok, vagy a nyomor elöl menekül. Legfőbb célja hogy addig is amíg nem talál magának egy olyan férfit aki anyagi biztonságot adna neki, kibekkelje valahogy. Amint felbukkan egy középosztály beli számára elfogadható külsejű férfi (akár kuncsaft is), leteszi a lantot és visszatér a civil életbe.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.31. 00:16:01

@Joske: Értem én, hogy a muszáj-szexmunkásokat nem kurvázod szívesen, de miért speciálisan ők kapják meg az "értelmes" címkét?

best sunday dress 2013.08.31. 00:32:13

@noname.blogger: ez a "kanbuli" egy félrevezető szó, nem tudtam hirtelen jobbat. egyszerűen olyan alkalmak, amikor férfiak összejönnek, iszogatnak, dumálnak, sütnek, bográcsoznak. ha az én köreimet nézem, átlagos középosztálybeli 30-50 éves férfiakról beszélek, legtöbbjük diplomával. többé-kevésbé működő családdal. és többé-kevésbé működő házasélettel. és mindig gond a szex. az asszonyka a karriernek él, átvált anya üzemmódba, a lényeg, hogy kevés a szex. vagy unalmas. és ezek a férfiak félretekintgetnek, félrelépnek, 40 fölött meg el is válnak. mert kevés / nem kielégítő a szex. és nem érdekli őket, hogy az asszonynak milyen a kedve, mi bántja, mi körül jár az agya, csak legyen szex. néha próbálkoznak és figyelmet tettetnek, érdeklődést mímelnek a nőjük/feleségük dolgai iránt, de csak azért, mert ettől jobb a légkör otthon, nagyobb az esély a több és/vagy jobb szexre. és szerintem ez meglehetősen általános. lehet, hogy 30 alatt és 50 fölött nem, elismerem. de azt biztosan tudom, hogy rengeteg férfi csak kamuzza az érdeklődést a beszélgetésre. vagy impotens és azért dumál, mert föl se áll neki :D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.31. 00:45:42

@best sunday dress: Teljesen átlegosak nem lehetnek, mert egy introvertált pasi szinte biztos nem beszélne a szexuális életéről egy iszogatás-dumálás-bográcsozásnál.
Akiket ismersz... nem tudom, fura jószágok. Mi a fenének házasodnak, ha egy pillanatra nem érdekli őket a nőjük? Vagy elmúlt az érdeklődés? Akkor viszont ez nem jelent semmit arra nézvést hogy mit igényelnek egy prostitól. Ezzel a típussal még találkozom is, ezek szerint nem csak a kanbulikon szeretnek egyesek panaszkodni az asszonyról. Ez viszont nem jelenti azt, hogy senki nő iránt nem érdeklődnének.
Azt egyébként nem tudom, milyen lenne, ha egyből a hétköznapi gondjaimról próbálnék beszélni. Nem feltétlenül lennék népszerű, szerintem... szóval, ha beszélgetek, elsőre általában nem a saját személyes dolgaim szoktak szóba kerülni (régi ismerősnél értelemszerűen máshogy lehet), csak ha kimondottan érdeklődnek, de akkor sem tovább, mint ameddig érdeklődnek. De egy lány esze vagy személyisége nem csak ebben nyilvánulhat meg, hanem abban is ahogy a pasit érdeklő dolgokhoz hozzá tud szólni. Az ilyesmire pedig van kereslet.

...impotens pasikkal meg nem szoktam találkozni.

Joske 2013.08.31. 09:06:59

@noname.blogger:
Válasz a postomban: tanult, egyetemeista, nehéz helyzetbe került hétköznapi nő, esetleg gyerekkel...

FGSuperman 2013.08.31. 09:36:26

@Nazareus: ez negyon szép
el is hiszem a barátnőd, feleséged esetében ahol tényleg számítanak ezek a dolgok

de egy katalógusból kiválasztott csajnál, akihez alapból dugni mész?
na ne...

amúgy meg az a prosti aki nagyon beszélgetni akar, az pont olyan mint az aszfaltozómunkás aki a lapátra támaszkodva beszélget - csalja a melót:-)

FGSuperman 2013.08.31. 09:41:18

@Kaugár: meg lennék lepve ha a hirdetésen, képeken átjönne ez

egy portékát reklámoz a hirdetésben, azt próbálja minél jobban eladni, ráadásul mivel különbözőek vagyunk, neki is máshogy kell megfelelni a partnereknek - ergo hiba is lehetne ha lejönne a személyisége a képeken, mert akkor esetleg 100-ból csak 5-en mennek el hozzá - akiknek pont az ő személyisége tetszik, holott lehet, hogy menne 95 is

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2013.08.31. 10:01:58

@best sunday dress: Abból indulsz ki, hogy a barátnőt vakítják, mert kell. A kurvát viszont, a fizetség letétele után nem kell vakítani, így a "muszáj" kérdés itt már nem játszik be. Nincs a színészkedésnek várható haszna, amiért ezt végigcsinálnák.

Aki *fizet* is a beszélgetésért, amiből nincs közvetlen haszna (a több szex helyett még kevesebb is jut így ugyanannyiból) arra egyszerűen az általad leírt motiváció nem illik.

Az általad említett emberekben az a közös, hogy inkább színészkednek, hazudnak, "szolgáltatnak", hogy kielégítsék az igényeidet. A posztoló ügyfelei viszont inkább fizetnek érte, őszinték, stb. és nem látják a hasznot a beszélgetésben.

Nem véletlen drágább az aki "Escort"-ként operába, vacsorázni is elkíséri az ügyfelet, és utána éjjel ott van, mint aki csak éjjel, vagy csak a szex idejére ott van.

Aki kifizeti a többlet szolgáltatás borsos felárát, és nem társaságba viszi a hölgyet, nem reprezentál vele, hanem csak önmaga élvezi a társaságot, annak közel biztos, hogy a társaságra van igénye.

@Joske: Nem hiszem, hogy ezek lennének az értelmesek. El is tudom mondani miért. Mert egy helyzetre, az igények és a bevételek összeegyeztetésére sokféle megoldás van.

Aki akár diplomásként sem tud az életével mit kezdeni, és úgy gondolja ez kényszer helyzet amíg nem lesz eltartó pasi, és az eltartó pasi mellett is a testéből él, és sokszor az anyagi függőség tartja egy neki és az esetleges gyermekeknek sem ideális kapcsolatban, utóbbi számára lelki sérülést kockáztatva az nem értelmes, hanem hülye.

És igen, az az egyetemista lány akit ez megvisel, akinek ez kényszer, az sok más lehetőség helyett azt választja, hogy ebből lelki sérüléseket szerezhet, ezzel tönkreteheti az egész életét. Ez nem éppen az értelmes döntés mintapéldája.

Az értelmes "kurva" az elsősorban más kategória. Az amelyik nem csak a testéből él, hanem mellé rakja a *tudását* is, akár a szex terén, akár szórakoztatás terén, akár mint társaság, és akár még hivatástudata is van. Amit csinál az nem teszi tönkre...

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.31. 10:27:12

@Iván_a_muzsik: Az ember nem csak azért csinál valamit, mert megéri. Bár sajnos már egyre kevesebb ilyet teszünk...
Csak úgy írok, mert nem volt még ilyen blog, ami ilyen nyíltan és őszintén elmondott/kimondott volna mindent.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.31. 10:28:45

@best sunday dress: Igen, szoktunk ilyet kérdezni. 1: kíváncsiság 2: igen, összemérjük egymás tudását, és 3: igen, akár annak felmérése is lehet, hogy majd a beszámolókban hova sorolsz, vajon melyikünk kapja meg a jobb jelzőt és leszel-e visszajárós. :)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.31. 10:36:04

Még valami a vidékes vitához - mert látom nagyon felkapott lett ez a kiragadott szó a posztomból: egy keleti országrészben lévő helységben születtem és egészen addig ott is éltem, ott jártam iskolába, ott diplomáztam, amíg el nem kezdtem ezt a munkát.
Törzsgyökeres vidéki vagyok, aki ritkán járt fel Pestre, mert utálta a sok idegbeteg, sietős embert. A Pestieket... Erről ennyit :) Lényeg, hogy nyugodjanak már le a vidékiek... én a vidéki PROSTIKRÓL írtam, nem szimplán a vidékiekről, nah :)

best sunday dress 2013.08.31. 10:41:25

@TheElf: @noname.blogger: simán elhiszem, h igazatok van, és esetleg többet színészkedünk egymás előtt, mi férfiak, és pont az idegenség és az intimitás fura kombinációja miatt egy szexmunkás előtt nyílunk meg. ahogy azt is el tudom képzelni, hogy akár mindkét szituációban színészkedünk. vagy azt is, hogy a félrelépő, prostikhoz (is) járó férfiaknak az egyórás randik valahol stresszesek, és ezt oldandó igénylik a "barátnő fílinget"

viszont azt nem tudom, hogy milyen arányban van az rpflora által többtízezerre becsült magyar szexmunkás hölgy között az escortos szolgáltató meg az útszéli kiserdőben a kocsiban cumizó utcai harcos. utóbbi kategóriához tuti nem dumálni járnak a makktársak, és az sos 15 percre vagy fél órára lakásra menő vendékek sem. nem tudom, nem sejtem az arányokat, úgyhogy sorry, ha előzőleg túlbecsültem a "lelketlen" és "nem érdeklődő" férfiakat. csak nekem picit rózsaszín az, h a szép, intelligens "istennő" kategória lenne az, akire a vendégek többsége vágyik és nem pont a kapafogú rózsi, aki jól torokra vesz

Nazareus 2013.08.31. 11:10:25

@FGSuperman: Szerintem minden esetben agyban kezdödik a dolog és nem elég a fizikai inger. Mondok is egy példát: ha egy falban levö lukon bedugod a farkad és valaki kielégit az elégséges neked? Nem látod kicsoda, azt se tudod férfi-e vagy nö. Valószinünek tartom, hogy nem elég. Azaz más inger is kell a fizikain kivül. Ha már látod akkor már a vizuális inger is bejön, ami megintcsak az agyban dolgozódik fel (tetszik/nem tetszik). És még olyankor is minden további nélkül lehet, hogy megszólal az illetö és elmegy töle a kedved még akkor is, ha egyébként tetszene.

FGSuperman 2013.08.31. 12:36:18

@Nazareus: hülyeség amit írsz
igen nyilván fontos, hogy bejöjjön az akivel le akarsz feküdni, nyilván így választasz

de ez nem az az agyjáték, ami abból alakul ki, hogy benned egy hosszas beszélgetés után előjön a kép, hogy ezzel a nővel milyen jó lenne lefeküdni - már pedig itt erről volt szó

amúgy meg ha elmész egy nagyon jól kinéző és ebből a szempontból neked megfelelő nőhöz, ki mikor megszólal kiderül, hogy repedt fazék a hangja, mit csinálsz?
megdugod vagy elslattyogsz?

persze az ember beszél a másikkal akivel kapcsolatba kerül, na de hogy hosszas értekezésbe bocsátkozna vele, minek? - persze szívesen elbeszélgetek a kőművessel is, de nem abban az időben amikor az én pénzemből kéne a falat raknia:-)

persze nem ítélem el ha valakit az elégít ki, hogy fekszik egy nő mellett és félórákon át beszélget vele - pénzért - különféle dolgokról, de hát az ilyen egy igazi perverz állat:-DDD

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.31. 13:41:55

@Joske: Úgy tűnik, nálad összetartozik az értelmes szexmunkás a kilépni akaró, kitartót (férjet) kereső szexmunkással. Szerintem meg nem kell muszájprostinak lenni az értelmességhez. Ha nem állítottad ezt akkor tárgytalan, mindenesetre úgy tűnt.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.08.31. 13:46:28

@best sunday dress: A hivatalos statisztikák szerint huszonszázalék az utcaiak aránya az összes prostik között. Az SOS franciásokról nem sokat tudok.
Azért gondolom hogy a pasik között van igény a barátkozásra bizonyos szintig, mert amikor nem válogattam és teljesen hétköznapi volt a profilom, akkor is nagyon pozitív visszajelzéseket kaptam arra, hogy nálam van LEHETŐSÉG barátkozni. Ami nem azonos azzal, amikor valaki a hétköznapi gondokról beszél valakivel, akinek amúgy rendesen unja a fejét, hanem.

Kaugár 2013.08.31. 14:53:11

@FGSuperman:
Pedig, ha valaki igényes szolgáltató az bizony ad arra, hogy kiderüljön kiket is vár valójában!
Ha valaki nem hajlandó SOS franciára pl.nemcsak kiírja ezt,hanem a a lehető legnyilvánvalóbban sugallja azt a fotóival.
Vagy, ha popót nem vállal ugyan kár terpesztett ánusszal pózolnia stb..Rengeteg módon becserkészheti a számára megfelelő vendégkört és sokszor hidd el nem az a lényeg, hogy fűt fát fogadjon a szolgáltató, hanem az aki megy hozzá az őt keresse! Igen néha a kevesebb több!

Kaugár 2013.08.31. 15:10:26

@noname.blogger: Pedig bizony szinte minden rettegett uralkodó "árnyékában" ott volt a kurtizán vagy hetéra mindegy minek nevezzük.
A lényeg, hogy legalább olyan szinten tartottal tőlük az alattvalók mint magától a koronás főtől(!)
Sőt volt akit császárnővé koronáztak, szerinted hol érdekelte ezeket az asszonyokat, hogy mire tartja őket a pórnép?

FGSuperman 2013.08.31. 15:30:59

@Kaugár: te valamit nagyon félreértesz
én a személyiséggel kapcsolatban írtam
az meg közel sem a szexuális orientációból áll
az, hogy ki mit vállal annak nem sok köze van a személyiséghez, vagy szerinted ha két lánynak azonos az adatlapja a vállalt szolgáltatásokkal kapcsolatban, akkor már a személyiségük is az?

Kaugár 2013.08.31. 16:09:36

@FGSuperman: Könnyen lehet, hogy félreértettem(kicsit fáradt vagyok ma).
Én külön választom a "normál" személyiséget és a mondjuk úgy szolgáltató személyiséget.Viszont van egy igen hosszú intervallum amikor a kettő szorosan össze fonódik.Azt próbáltam valahogy érzékeltetni, hogy van akinek nem fér össze a normál személyiségével az, hogy szolgáltatóként homlok egyenest mást mutasson.Nagyon is jellemző, hogy csak azt vállal egy lány amivel nem erőszakolja meg a jellemét, vagy ha megerőszakolja az előbb vagy utóbb úgyis felőrli!
Viszont nagyon érdekes következtetésre is jutottam ez ügyben(de ez már más téma).
Ha két lánynak hasonló a vállalt programja akkor(többnyire) hasonló a személyiségük is bizony.

FGSuperman 2013.08.31. 17:23:59

@Kaugár: hát én ebben a hasonló személyiségben erősen kételkedem

lehet, hogy a "szex"-ben hasonló dolgokat szeretnek, de mivel a szexualitás csak egy kis része a személyiségnek, ezért véleményes, hogy mennyire lesz hasonló a személyiségük - szerintem nem nagyon

azért mert Matildka, a 48 éves, 200 kilós, rövid vörös hajú főkönyvelő ugyanúgy szereti az análszexet, mint a 19 éves, 54 kilós, hosszú szőke hajú Gizike - ne legyen már hasonló a személyiségük

kb a szexualitásukban lesznek hasonlóságok, a személyiségükben nem sok

illetve ami hasonlóság a személyiségükben, az hasonló lesz bármelyikük és a 36 éves, 130 kg, csupa izom, tar kopasz kőműves, Péter között

FGSuperman 2013.08.31. 17:25:56

@FGSuperman: a nevek, korok, súlyok, foglakozások széles spektruma nem elnéző bármelyik kitalált figurával kapcsolatban sem - egyszerűen csak próbáltam kevésbé hasonló karaktereket felépíteni

Kaugár 2013.08.31. 17:55:57

@FGSuperman: Bocsáss meg de nem értek egyet Veled! Már miért ne lehetne embereknek(akik korban, külalakban,súlyban)különböznek hasonló mentalitásuk?
Te pusztán külsőségekben vázoltál föl bizonyos típusokat de az emberi"belsőt" nem az dönti el, hogy valaki éltes Mariska vagy hamvas Alizka:)!
A véleményem pedig mégis az, hogy az egyén szexualitása a személyiségéből ered!
Ha teszem föl van egy prüdériában nevelődött lány aki még csak alsó nadrágban sem látta az apját és van egyfajta szabad szellemben nevelkedett hölgy akkor nehogy már ne legyen a személyiségük része a szexualitás bűnként vagy természetesként való kezelése:)
Nem fogják ugyanis külön kezelni azt!

Jó tudom most az adatlapról volt szó de én így látom. Persze a legtöbb lány mindent fölsorol és hát fele sem igaz.
Sokan lemásolják a sikeresebbnek vélt kollegína adatlapját, fotóját, kvázi utánozó majomként funkcionálnak!
Itt sok esetben nem lehet messzemenő következtetésre jutni de vannak kivételek és azok hidd el , ha figyelmesen szemléled azokat az adatlapokat föl fognak tűnni:)

Kaugár 2013.08.31. 18:11:37

Konkrét példákat is tudnék mutatni és akkor azonnal megértenéd miről beszélek(a személyiség adatlapon történő megmutatásával kapcsolatban) de inkább nem teszem.

kaktuszdzsek 2013.08.31. 19:11:52

@FGSuperman: Matildka és Gizike simán lehet hasonló személyiségű. Sőt, Matildka ugyanolyan szépnek és bájosnak láthatja magát ha belenéz a tükörbe, mint Gizike, a kamionbelső méretű úszógumija ellenére is :)
Viszont megjegyezném, hogy a szexmunkás nem azt jelöli be az adatlapján amit "szeret", hanem amit (be)vállal, nem utál. Kivéve, ha nagyon kell a pénz. Szerintem.

kaktuszdzsek 2013.08.31. 19:21:34

@Nazareus: Sokan sokfélék vagyunk. Bizony van akinek elég egy lyuk a falon, és van aki arra élvez, hogy Gizike tüllszoknyában olvas fel ADY összesből, három méter tavolságban. Nem kell fennakadni azon, hogy mások mások.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.31. 19:22:15

@kaktuszdzsek: Igazat adok. Többnyire azt jelöljük be, amit a piac diktál, nem pedig azt, amit szeretünk. A popó is fáj (még ha szerelmünkkel csináljuk, akkor is :D) és mégis sokunk vállalja, mert plusz pénz :)
Minimális igazság azért mégis van abban, hogy akik kb ugyanazt vállalják, ők "hasonlítanak". Például 2 kakiszexet és öklözésthányástseggbőlszájba vállaló kolléganőm biztos jól kijönne egymással, de én inkább nem dolgoznék velük együtt, akármilyen jó fejek :D

kaktuszdzsek 2013.08.31. 19:51:33

@best sunday dress: Tökéletes jellemrajzot adtál a buta önző férfiakról. Iszogat, dumál és kibeszéli élete párjával kapcsolatos szexuális problémáit (ahelyett, hogy megoldást keresne), közben a másikra mutogat, hogy ő tehet róla (felelősség nem válalás).
És nem, a diploma nem jelent sem értelmet, sem bármilyen logikus gondolkodásra való képességet. Buta és önző, pont.
Azt írod:"nem kielégítő a szex", lehet az asszonynak sem...
"nem érdekli őket, hogy az asszonynak milyen a kedve" = önző, azzal akivel megosztozik a családi bankszámlán, akire rábízza gyermekei nevelését, stb.
"általános. lehet, hogy 30 alatt és 50 fölött nem" - az empátia, érzelmi intelligencia nem kor függő, és sokan élnek teljes (kölcsönösen jó) szexuális életet 50 fölött is.
Bár a butaság és az önzőség sajnos tényleg általános lehet ezen a területen is, pedig talán itt a legkontraproduktívabb.
Ezek nem rád vonatkoznak, hanem azokra akikről írtál.
Bocs ha túl offenzívra sikerült.

kaktuszdzsek 2013.08.31. 20:00:49

@rpflora: Ha az adatlap sokkal részletesebb lenne és őszintén töltenék ki a lányok, hogy mit "szeretnek", akkor tényleg le lehetne szűrni valamit a jellemre vonatkozóan, még egymás közti ismerkedésre és barátkozásra is fel lehetne használni. :D

Kaugár 2013.08.31. 20:26:40

Sajnos sok ámítás, hazugság van egy-egy adatlapon!
Utána pedig a kedves vendég kőkeményen pofára esik..."óh én nem ilyen lovat akartam"!
Inkorrekt világ hazug mentalistái.
Akad azért őszinte is csak az már nem olyan csábító, ám ha pénzt akar kilapátolni valaki az ablakon akkor maradjon a csalóka reményeknél:)

best sunday dress 2013.08.31. 20:29:33

@kaktuszdzsek: biztos rosszul fogalmazok, de nagyon félreértesz vmit. pont az a lényeg, h nem önző és nem buta férfiakról írom azt, h nem érdekli őket a nők lelke és gondolata, de a szex meg igen. miért is nem önzők? kidolgozzák a belük is, hogy a családnak meglegyen mindene, de hadd ne kelljen már az asszonyka vakerálására odafigyelni, hogy akkor most a megkeresett pénzből bézsre vagy ciklámenre festetné a fürdőt (hadd ne kelljen már tudni, mik is ezek a színek, eleve :) ). hurcolják a kölköt suliba, szakkörre, táborba, pizsipartira, mert anyu nem szeret vezetni. végighallgatják az összes női hisztit és rinyát, amikor a hormonok elborulnak, és kábé a nőjük/feleségük nem is tudja megfogalmazni, mi baja, de te azért találd ki. blablabla. hidd el, 30, pláne 40 fölött igen sok férfi (ezek szerint az ismeretségemben fölülreprezentáltan) egyszerűen belefáradt abba, hogy megpróbálja megérteni a női nemet, és a heti meg havi egy-egy szexnek alig nevezhető reszelés se nem elég, se nem izgalmas. és egy idő után majd mindegyik férfi félrelép. még visszafogott, aki csak kurvázgatni jár el, mert nem borít mindent és azonnal, de van aki fogja és lelép a 20 éves feszes combú hr-es kislánnyal. más kérdés, h aztán rájön, annak is csak az egzisztenciája kellett

azt mondjuk aláírom, hogy a férfiak jelentős része nem tudja a nőket kielégíteni. baromi jó volna, ha az rpflora által megírt puncinyalós poszt elterjedne. sajnos, a nők se nagyon segítenek abban, hogy elmondják, mi és hogyan és merre és meddig jó. pedig azért nem minden férfi akkora egobajnok, h besértődne, ha finoman terelgetnék jó irányba. lehet, h nem elég támogatók a férfi partnerek abban, h a nő megnyíljon, elmondja mit is szeret. meg az is lehet, h ebbe is belefárad sok férfi, h ki kell találni, mi jó a másiknak

best sunday dress 2013.08.31. 20:40:24

@Kaugár: ezért járunk a beszire, mert ott a makktársak megosztott élményei segítenek tájékozódni. bár azokat is érdemes forráskritikával illetni. van, aki lehúz egy lányt, mert nem volt 25 féle tusfürdő. más meg jó értékelést ad erős tp, rossz szolgáltatás esetén is, csak mert az adott lány olyan kis helyes pofijú meg majd biztos később belejön

én általában élek azzal, h telefonszám alapján megnézem más oldalakon is a beszin kiszemelt hölgy hirdetését, és ha nagyon eltérnek a profilok, felejtős

Kaugár 2013.08.31. 20:45:17

@rpflora: Azt írtad, ha valakinek eszébe jut egy általad nem említett típusa a kurváknak akkor szóljon.
Nos beugrott valami!
Most, hogy az utcalányokat egy ideje keményen ellenőrzik azok a bizonyos "erők", rákényszerültek, hogy lakásokba dolgozzanak.
Egyre többször hallom, olvasom, hogy ezeknek a lányoknak jó része óvszer nélkül vállal"seggből szájba vagy csak sima aktust is"! Persze tudom, hogy nem csak ők de...!
Van rájuk igény és nagy veszélyforrást képviselnek, ugyanis kőkemény körbe fertőződést indítanak el az ostobaságukkal, pénzéhségükkel!
Ők szerinted milyen kategóriát képviselnek?
Mert ez már nem az egyszerű "buta kurva"sablon!
Ez a veszélyes, kerülendő alattomos öngyilkos és gyilkos verzió!

kaktuszdzsek 2013.08.31. 20:45:29

@best sunday dress: Igen félreértettelek ezek a férfiak tényleg nem önzők, csak buták, mert elvettek egy ilyen buta, önző, lusta RIBANCOT. Aki bizonyos szempontból nem is volt olyan buta amikor elvetette és felcsináltatta magát. Na ezt a tipus szerintem az igazi megélhetési kurva. Sajnos az ismeretségi körömben is van több ilyen. Amióta megvan a gyerek mindent a férj meg (ez érdekes) a lány szülei csinálnak. A picsának meg nem fűlik a foga a melóhoz, de még az otthonihoz se. Persze megvan ennek a férfi megfelelője is tudom - mielött leveszik a fejem a csajok.

Kaugár 2013.08.31. 20:48:57

@best sunday dress: Helyesen teszed:)!
Viszont sok esetben létezik az "önbeszámoló" fogalma!
Mindenképpen nagy odafigyelés kell a megfelelő partner kiválasztásában és mégy úgy is történhet malőr!

best sunday dress 2013.08.31. 20:58:30

@kaktuszdzsek: azért nem gondolom, h az emlegetett férfiak női lusta, önző, buta ribancok lennének. egyszerűen az összeköltözés meg a gyerekvállalás átkapcsol bennük vmit, hogy innentől már elég hetente egyszer faarccal széttenni a lábukat. és nem is kell sokszor házasság, csak eltelik 1-2 év, és a tüzes kis barátnőnek egyre többször fáj a feje esténként vagy túl fáradt. és benne lehet ebben, amit írtál, hogy neki nem jó a szex, csak valahogy nem is küzd érte, hogy jó legyen. áhh, franc tudja, melyik fél a nagyobb hülye, nem ítélkezni akartam, csak jelezni, ami azt hittem közhely, hogy szignifikánsan sok férfit alapvetően a szex érdekel egy nőben :)

best sunday dress 2013.08.31. 21:03:40

@Kaugár: önbeszámolót vagy megrendelt írást azért hamar kiszúrni, plusz a beszis adminok keményen büntetik. ha egy pornósra vett romana/julia stílusú szöveget látsz, 99% fake :D

de nekem is volt olyan élmény, h az agyondicsért hölggyel igencsak lagymatag randink sikeredett. franc tudja, én nem voltam szimpi, éppen szar napja volt, akármi. az életben csak a halál 100% biztos, a kurvázáshoz meg kell egy kis kalandvágy és kockázattűrés (na nem a gumi nélkül, persze!). és hát pozitív meglepetésekbe is lehet része az embernek bőven

FGSuperman 2013.08.31. 22:17:58

@Kaugár: a mentalitás és a személyiség két különböző dolog
ne keverjük

előfordulhat, hogy két hasonló adatlap mögött hasonló személyiség bújik meg, de azért ez nem törvényszerű - lehet igen és lehet nem is

FGSuperman 2013.08.31. 22:20:00

@Kaugár: hát ha nem mondod meg, akkor nem fogjuk megtudni

de ha megmondod sem biztos, hogy úgy van, ahhoz ismerned kéne az "embert", nem a szolgáltatót, hanem aki mögötte van

FGSuperman 2013.08.31. 22:23:22

@rpflora: még ez sem biztos
az egyikük azért vállalja mert egy perverz állat, és miért ne
a másik meg azért mert nagyon kell a pénz, és rámozdul a piaci résre

és egyáltalán nem biztos, hogy jól ki fognak jönni egymással, mert más miatt, más élethelyzetben vállalják amit vállalnak

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.01. 12:46:32

@best sunday dress: "kidolgozzák a belük is, hogy a családnak meglegyen mindene, de hadd ne kelljen már az asszonyka vakerálására odafigyelni"
És közben azért legyen izgalmas és gyakori a szex :) kemény... Hát bakker ha az én párom akarna velem így szexelni, hogy a vakerálásom gáz, hülye is vagyok, a gondolataim meg érdektelenek, de virítja a lóvét úgyhogy kéri az izgalmas szexuális életet- így vagy úgy de röptetném a bús picsába. Ez így még vendégnek is szar lenne, viszont hogy az legyen a normális, hogy a PRIVÁT szexuális életem arról szól hogy szolgáltatok, a leggázabb fajta vendégnek- na ne már.
A gyerekek meg ugyanúgy az ő gyerekei is, nem nekem tesz szívességet azzal, hogy kifizeti nekik a szakkört meg eltartja. Még csak nem is önzetlen, hiszen célja volt az a gyerek. Szex meg végképp nem jár a gyerektartásért. Ha meg otthon maradok, az klasszikusan azért van mert valakinek muszáj, mondjuk a gyerekek miatt, attól még nem leszek lusta kurva.

Szóval hogyha kedvesférj így áll hozzám de a gyerekek miatt együttmaradunk, akkor onnantól párkapcsolat ugrott (már ha annak lehet nevezni a pénzért szexet amit ezek szerint a férj óhajt), oldja meg magának máshol mint ahogy én is, a gyerekproject meg marad közös. Ha meg nem muszáj együttmaradni akkor válás, mert nem ez volt az alapszerződésben.

best sunday dress 2013.09.01. 14:06:48

@noname.blogger: lécci ne hamisítsd már meg a szavaim! sehol nem írtam a "hülye" szót, és a "vakerálás" után volt egy nem elhanyagolható tagmondat: a fürdőszoba színéről

ez pontosan azt jelenti: értelmetlen, alacsony fontosságú locsogás és nyüstölés női részről foglalkozni velük, mintha érdekelne

és nyilván azért tettet érdeklődést egy férfi ilyenkor is, mert anyu behisztizik, pont úgy ahogy te :P

senki nem mondta, hogy szeretni kell a férfi lelket, gondolkodásmódot, de szerintem kurvára illúzió a nők részéről, ha tényleg elhiszik, hogy van KOMOLY érdeklődés a lakberendezés meg a hasonló "csajos" dolgok iránt, leszámítva a tettetést, hogy a bugyiba jussunk

"Szóval hogyha kedvesférj így áll hozzám de a gyerekek miatt együttmaradunk, akkor onnantól párkapcsolat ugrott (már ha annak lehet nevezni a pénzért szexet amit ezek szerint a férj óhajt)"

ugye viccelsz? egy férfi MINDIG fizet a szexért. hol CSAK pénzzel, hol vérével, idegeivel, zsigereivel, teljes ifjúságával, meg váláskor a fél lakással. nincs ezzel semmi baj, csak ha rossz az ár/érték arány :D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.01. 14:37:41

@best sunday dress: Nem hamisítottam csak értelmezni próbáltam. Kvázi paródiát írtál a nőkről és a témáikról, elég egyenes volt számomra, hogy ennek a rövid összefoglalása a "hülye" szó.

Nyilván vannak alacsony fontosságú témák, vagy olyanok, amelyek nem érdeklik a másik felet, ez viszont triviálisan nem azonos azzal, hogy valakit nem érdekelnek a másik gondolatai, a lelke, hogy hogy van, semmi.

"és nyilván azért tettet érdeklődést egy férfi ilyenkor is, mert anyu behisztizik, pont úgy ahogy te :P "
Részemről megelőzöm a bajt, össze sem jövök ilyen pasival, nemhogy házasodjak. A szöveg neked szól, a gyakorlat az inkább a cselekedetekben látszik. Ha valaki meg olyannal házasodik akiről azt sem tudja hogy szarik a fejére, hát.. mondjuk inkább nem minősítek. Mindenesetre ha nem is kellemes, de cselekvésekben gazdag ébredést kívánok mindkét félnek.

A pasik és a csajok témái között egy csomó átfedés van, plusz egy csomó kimondottan "csajos" téma érdekel egyes pasikat és fordítva.
De te nem azt állítottad alapból hogy "a pasikat" a csajos témák nem érdeklik, hanem hogy "a nők" gondolatai, stb nem, sőt, a saját feleségéé sem, pedig azt azért tényleg megválogatja az ember, ha esze van. Szánalmas kép, hálistennek nem ezt látom, ha körülnézek.

"egy férfi MINDIG fizet a szexért. hol CSAK pénzzel, hol vérével, idegeivel, zsigereivel, teljes ifjúságával, meg váláskor a fél lakással. "
Ha a világ olyan lenne amilyennek állítod, tele egymás iránt egyáltalán nem érdeklődő férfiakkal és nőkkel, ötven éves viccmagazinokból szedett beszédtémákkal, ahol a pasik csak dugni akarnak a nők meg csak fészket rakni, igaz is lenne.
Részemről privát kapcsolatban férfi még nem fizetett nekem szexért és úgy tervezem hogy ez így is marad.

kaktuszdzsek 2013.09.01. 15:00:22

@best sunday dress: "egy férfi MINDIG fizet a szexért. hol CSAK pénzzel, hol vérével, idegeivel, zsigereivel, teljes ifjúságával, meg váláskor a fél lakással"
Ez ugyan olyan mint amikor egyes csajok azzal jönnek, hogy "oda adtam az ifjúságom, a szépségem, gyerekeket szültem neked és ez a hála..."
LOL szánalmas, önző hozzáállás mindkettő, és a felelősség nem válalása. Senki nem tartott egyiknek sem a fejéhez pisztolyt az anyakönyvvezetőnél.

sexaddict 2013.09.01. 19:05:05

@best sunday dress: Én részben egyet tudok érteni veled. Másrészt nagyon nem.

Először is, abban abszolút egyet értek, hogy a havi/heti egy összecsapott nemiszerv-összelógatás válóok kategória. És a pár mindkét felének igenis maximálisan oda kellene tennie magát a közös öröm érdekében.

Másrészt nem érzem úgy hogy az egzisztencia megteremtése alap lenne követelni. Ahhoz az ego épp elég alap, minden további nélkül. A pénz viszont semmilyen körülmények között nem az.

Ha ennyire nem foglalkoztatnak a párod gondolatai akkor miért őt választottad. Engem pl. érdekel amit mondd, és amit gondol. Lehet hogy nem minden téma hoz lázba, de mégis azért a nagyobbik fele mindenképpen megéri a ráfordított időt. És ha maga a téma mondjuk tényleg nagyon nem jó. Akkor is lehet meta oldalról megközelíteni. (Miért eről beszél, Miért ilyen fontos ez? Miért nem tud dönteni... stb.. )

Mindkét nemnek rengeteg tanulnivalója van mind a szexről, mind annak fontosságáról. De még előbb a büszkeségről. Egymás büszkeségéről. Megérteni, hogy a másiknak mi a fontos. Megkeresni, hogy nekünk magunknak mi az ami fontos. És ez alapján kezdeni olyan közös dolgokba, hogy házasság, meg gyerek.

Szóval tessék meghallgatni a nőket, és igen, utána meg megdugni őket. Mert ez így van rendjén (legalábbis szerintem). Mindkettőt kellő odafigyeléssel és odaadással.

best sunday dress 2013.09.01. 21:02:41

@sexaddict: tudod, az a vicces, hogy akár a saját párkapcsalataim közül, akár amit kívülről láttam, azok működtek, működnek igazán, amiben a felek képesek egészségesen hanyagolni egymás úgymond hobbijait. mondjuk a férfi félnek nem tesznek föl olyan kérdéseket, hogy "ez a ruha áll jól rajtam" a nő félnek meg pl "perl vagy php apival lehet rugalmasabb sql api-t programozni"

nyilván, egymás fontos dolgai érdekelnek, meg nagyon jó, ha van közös hobbi is, és még a nem közös területeken is el lehet ismerni, ha a másik fél elér vmi eredményt, vagy babusgatni ha elakad, kudarc éri. az egészséges közöny nem totális hidegség vagy idegenség

de lefordítva ezt mondjuk a kurvázásra: egy-két órára el lehet bármiről csevegni, ha ez segít a jó hangulatban, a mindkét félnek kellemesebb szexben, de azért az a vendég, akit a szolgáltató életének alakulása ajtócsukás után is érdekel... nos, szerintem ők azok, akiket rpflora mint hősszerelmeseket írt le, akik a szolgáltatónak is előbb-utóbb nyűg lesznek, lelkileg meg totál defektesek

nem a kedvesség, a beszélgetés, fölszínes érdeklődés ellen papolok. amit mondani próbáltam, hogy ezek egy (bocsánat, de szerintem egészséges) férfi részéről nem mély fajsúlyúak. a fókuszban azért a punci van, nnna

de már túlragozom, sorry

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.01. 21:37:38

@best sunday dress: Több olyan vendégem is van akit érdekel az életem az ajtócsapódás után is, de nincs velük semmi bajom. Ilyet úgysem lehet egyoldalúan kialakítani, ha megpróbálná, reflexből pattintanám.
Attól hogy érdeklem, még nem lesz lelki defektes, engem is érdekel egy csomó vendégem életének hogyalakulása, mégis tök normálisnak érzem magam :P

Őszintén szólva nem is értem, miért kellene azzal foglalkoznom, hogy hogyan ismerkedem meg valakivel. Ha egyszer jól jövök ki vele és egy csomó közös témánk van, miért az az egészséges ha szigorúan nem élem ki az érdeklődésemet? Az ilyenekből azért nincs kétszáz minden sarkon.

Vagy mondjuk azt sem értem, hogy miért ne beszélgethetnék valaki vendéggel csak a beszélgetés kedvéért, a szextől függetlenül, és persze ugyanez viszont. Egy csomó kimondottan érdekes téma van amit meg lehet vitatni azzal a személlyel, másokkal pedig nem, ehhez nem kell semmilyen belezúgás, vagy lelki defekt, sőt egyáltalán, lélek sem :)

...a dolog talán abból származhat, hogy tippre szerinted nem létezik olyan férfi és nő között, hogy egymás nemi szerepein túl is kezdeni tudjanak valamit egymással. Szóval hogy ne azért beszélgessek a párommal témákról mert a párom és azt akarom hogy jól érezze magát, hanem azért mert érdekesebbnek találom a gondolatait, mint másokét, nemfüggetlenül.

sexaddict 2013.09.01. 21:47:05

@best sunday dress: Egyrészt igen. Mindkét félnek meg van az életének nem is kis szelete amit nem igen tukmál a másikra. De azért te is tudod, hogy az "ez a ruha áll jól rajtam ?" c. kérdés soha nem az objektív véleményedet hivatott előcsalogatni. A PHP/PERL API-k ellenben tényleg jó példa egy olyan témára amit az ember max említ, de nem beszél meg. Ami a nő részéről, mondjuk a főzés hasonló jellegű kérdéseivel van egy síkon.

És igen, a punci van fókuszban, Kivétel amikor egyéb rés(z)ek. De nem mindegy, hogy az ember milyen mélység-élességgel tekint a párjára.

best sunday dress 2013.09.01. 22:06:30

@noname.blogger: nem mondtam, hogy ne működhetne, mindaz, amit mondtasz. annyit mondtam, hogy _szerintem_ nem egészséges, ha egy vendég túlzottan érdeklődik egy szolgáltató élete iránt, de lehet, e "nem egészséges" is rossz szó (nem vagyok irodalmár, sorry), legyen mondjuk kockázatos. és tényleg nem lenézésről vagy ridegségről van szó. pl. vki írta, ha szerelőt hív megjavítani ezt-azt vagy van céges könyvelője, simán el lehet lenni egy fölszínes érdeklődéssel és udvarias jófejséggel. de keverni a bizniszt meg a barátságot (pláne szerelmet)? hááát, biztos van, aminek jó a vége. rpflora is írt ilyet, hogy végülis lehet akár tartós kapcsolat is szolgáltató és vendég között. de a próbálkozások zöme azért kudarcba fullad

@sexaddict: jó, igaz, a milyen ruha pont szar példa, de mondjuk a milyen függöny a hálóba vagy bármi konyha igen, de érted, mire gondoltam :)

bocs mindenkitől, ha néha nem tudok korrektül fogalmazni, vagy ha simán bunkó lennék ;)

szép estét

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.01. 22:42:28

@best sunday dress: Bennem egyszerűen ez a biznisz/barátság elválasztás egyszerűen nincs meg. Flórában megvan, a többségben talán megvan, de pl Ivonnban sincs meg és általában nincs vele problémája (pont most írt erről, itt: suisseproject.blog.hu/2013/09/01/_par_kapcsolat_szolgaltato_es_vendeg_kozt)
Ez nyilván nem jelenti hogy mindenkivel összebarátkozok (párkapcsolatom már van és nem keresek másikat szóval erről nem tudok), abban nagyon válogatós vagyok, de egy személyes jó viszony, ami bőven több a felszínes érdeklődésnél vagy az udvarias jófejségnél, alapból ott van a lehetőségek között. Egy szerelővel ez nem lenne elképzelhető, de amit a szerelő csinál az azért egyértelműen kevésbé személyes. A szexben vagy előtte-utána viszont elég nehezen lehet személytelennek lenni, annál jobban kevés helyzetben engedi el magát az ember. Párhuzamosan elzárkózónak lenni, az azért fura dolog.

Ezt azért sem érzem annyira parásnak mint valamilyen általános üzletnél, mert itt nincsenek különösebb érdekellentétek, nem próbálunk előnyre szert tenni egymás kárára (nálam legalábbis nem szokás). Sem az áraim, sem a szolgáltatásaim nem alkuképesek és lelkesebb sem leszek attól, ha valakivel személyesebb témákról is beszélünk, vagy ha igaziból érdekes az a téma. Nyilvános, hogy van párom tehát ingyennumerára sem hajthat ilyen módon.
Voltaképpen bármilyen egyéb helyzetben sokkal esélyesebb, hogy - mint ahogy mondtad is- valaki csak befűzni akar és azért színlel érdeklődést, vagy szociális helyzetben, hogy elpletykálja-rossz híremet kelti - valami pártoskodásban akarja hogy állást foglaljak, stb, random érdekcucc. Ezek kizártak és ezáltal itt még nyitottabb is vagyok, mint egyébként.

Pintyöke (törölt) 2013.09.01. 22:57:41

@rpflora:
Szia!
Kár volt reagálni!
Főleg ennyi szmájlit belepakolni,a mikor a stílusból süt az idegesség.
Nem is érted, mire reagáltál.
Vagyis nem értetted meg, mit üzent Nyuszko.

Egyébként igaza van! Egy kurva legyen bármilyen fantasztikus személyiség, lángelme, filantróp, anyámkínnya, csak egy kurva.
És ez alatt azt tessék érteni, hogy az igazi NŐK vállalják semmi pénzért az éjszakai árufeltöltést bármilyen hipermarketben, de igazi NŐK akarnak lenni igazi FÉRFIAK számára!

Értékrend! Teccikérteni?

ottomoll 2013.09.01. 23:02:30

És milyen vendégtípsok vannak?

best sunday dress 2013.09.01. 23:09:24

@noname.blogger: kösz a linket! elolvasva Ivonn posztját azért ő is írt arról, hogy tud lenni konfliktus, érdekütközés a munkakapcsolat és a barátkozás között. nyilván mások vagyunk, másként élünk meg élethelyzeteket, szóval ha neked bejön a barátkozás ügyfelekkkel, hajrá és sok sikert :) soha nem gondolom, hogy bárkinek úgy kéne élnie vagy gondolkodnia, ahogy én teszem

ja a nemi sztereotípiás megjegyzéseden elgondolkodva: nem tudom, mennyire vagyok korlátolt. alapvetően nem zavar, ha egy férfi "csajos" vagy egy nő "férfias" dolgok iránt érdeklődik, sőt, a jelzővel se szoktam sokat foglalatoskodni. kivétel meg eltérés mindig van. de pl. önkéntesként részt veszek egy ww1/ww2 stratégiai játék fejlesztésében. harckocsik, repülők, tengerallatjárók... na most a húsz fejlesztőből egy se nő. és a kábé 2000 játékos, aki az elmúlt években kommentelt, 2 kivételével szintén férfi volt. ez nem sztereotípia, ezek a szikár tények. kerek egy ezrelékben érdekli a lányokat a military stratégiai játék. és nincs ezzel semmi gond. az a két hölgy, aki játszik, ugyanolyan tiszteletnek örvend. gondolom, dettó így lenne, ha én elmennék pl. szociális munkásnak

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.01. 23:20:44

@best sunday dress: nnna és akkor most nem kezdek bele az érdeklődési kör kialakulásában felelős neveltetés, illetve környezet formáló hatásának kérdésébe.

Persze, hogy akad probléma, de ha jól emlékszem, ez nem azért alakult ki, mert az illetőt érdekelte az életem az ajtó csukódása után is, hanem mert hirtelen fontossá vált az én "akarásom" - persze, ez következik abból, elkezdett érdekelni minket egymás élete, de ott van sok más ember, akit meg szintén érdekel, mi van velem, és mégis működik. Ez tényleg nem feltételez semmi komolyabb dolgot, pl. esetleg csak annyit, hogy szereti olvasni a blogomat.

(hát, ez lehet, hogy nem életem legösszeszedettebb válasza, aludnom kéne már)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.09.01. 23:25:04

Egyébként én nagyjából azt hiszem, értem, hogy VALÓJÁBAN mi is ez az "úgy teszek, mint akit érdekel"-dolog. Gondolom, néha úgy teszünk, mintha érdekelne, amit a párunk mond, miközben nem is, mert kedvesek vagyunk/szexet akarunk. Csak valahogy a köpeny, amibe bújtatva ez meg lett fogalmazva, hogy "a férfit soha nem érdekli a nő fecsegése", ez egy kicsit furcsa volt, és a példákon is erősen éreztem "a férfi komoly dolgokon gondolkozik, a nő fecseg"-dolgot. De valószínűleg csak a szenzoraim érzékenyek.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.01. 23:46:10

@best sunday dress: Konfliktus konkrétan bármilyen kapcsolatban tud lenni :) Nekem is volt már problémám olyannal, akit vendégemként ismertem meg. Viszont még így is nagyságrendekkel több a nyereség a dologban mint a veszteség. Ráadásul ezekkel az emberekkel, vagy hozzájuk hasonlókkal semmi egyéb módon nem tudnék megismerkedni és normálisan, különösebb udvariassági körök nélkül beszélgetni.

Érdeklődési körök: szerintem több olyan téma van ami mindkét nemet szokta érdekelni, mint amennyi speciális. Ha persze valaki egy speciálisba van beleállva azt ez nem vigasztalja, az valószínűleg leginkább az adott neműekkel tud majd beszélgetni róla. Például az én témáim és az, ahogy gondolkodom a dolgokról általában, arra determinálnak hogy leginkább férfiakkal barátkozzam. Azaz jól jártam a melómmal :).

.,,mennyire publikus hogy mi ez a játék amit fejlesztesz?

best sunday dress 2013.09.02. 00:12:57

@Ivonn88: igaz, elnézést, a megfogalmazás módja félreértésre adott okott. bár tételesen remélem soha nem írtam, h ami szerintem vkit (nőket, férfiakat, téged, engem, bárkit) nem érdekel, az értéktelen lenne. amit látok magam körül (és elismerem, ez torz és szegényes minta, meg puszta becslés), mintha a kapcsolatban élő nők hajlamosabbak lennének forszírozni az érdeklődést a partnerükben olyasmi iránt, ami nem kéne. vagyis hogy mi férfiak is muszáj megtanulnunk színlelni a "jobb a békesség, akkor több esély van szexre" alapon

azon most elgondolkodom, h lehet, h ez a barátkozós rész nekem azért bizarr kicsit, mert pont azt a veszélyt látom benne, h a férfi partner rágyógyul a hölgyre és olyat vár el, ami lehetetlen. néha a beszi csevegéseit olvasva el is szoktam mélázni, h az oda író fasziknak szex kell, vagy anyuci babusgatása?

@noname.blogger: a játékra inkább privátban küldök linket. engem ugyan nem zavar a nyilvánosság, nem sutyiban járok a málnásba, csak ha független vagyok, de mittomén, milyen link kinek tetszene

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.09.02. 00:21:40

@best sunday dress: " h ez a barátkozós rész nekem azért bizarr kicsit, mert pont azt a veszélyt látom benne, h a férfi partner rágyógyul a hölgyre és olyat vár el, ami lehetetlen."
Nálam nem szokott ilyen lenni, de másnál még akármi lehet. Szerintem sok múlik azon hogy a lány hogyan kezeli a helyzetet. Szerintem nálam azért sincs probléma mert van magánéletem ezért nincsenek olyan rossz pillanataim amikor szükségem van valakire, akárkire, aki akkor pont a vendég, mert ő jön szembe.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.09.02. 00:27:00

@best sunday dress: Egyetértek veled. Nekünk ez a munkánk: pénzért adunk illúziót, eladjuk a testünket. Pasi kielégül, ennyi. Ugyanakkor az is túlzás, hogy semmilyen "érzelem" nem alakulhat ki vendég és szolgáltató között. Nekem is sok olyan vendégem van, akit bírok, jó fej, kedvelem, de nem lépek át egy határt. És erre nagyon jó példád volt a szerelő :) Csőtörés van, kihívom a szerelőt, és miközben végzi a dolgát, elkezdek vele haverkodni, meg az életéről kérdezni, csak mert miért ne, mert jó fej :D Persze, akár lehet ilyen helyzet is, de egyébként az ember hívja a szerelőt, megcsinálja, amit kell, kifizetem és megy a dolgára. Maximum felszínesen beszélgetünk, de semmi több. Akármilyen jó pasi lenne, ő jött egy munkára és én pedig a megrendelő vagyok (most ez pont fordított eset :)), ezért ENNYI.
Ettől függetlenül a legközelebbi csőtörésnél is őt hívom majd, mert szimpatikus volt, de nem kezdek le vele enyelegni.
Érthető a példám? :)

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.09.02. 00:39:55

@Pintyöke: Amúgy te lekurváztál engem? :) Aztamindenit, tiszta ideg vagyok. Már ezer éve túlléptünk azon a témán (jól rémlik, hogy a vidéki a téma?), de te még mindig ezen pörögsz és beírsz erre egy fikázódást, ami már tökre nem vág ide, ráadásul korrekten megfogalmaztam, hogy semmi bajom a vidékiekkel. A sok smile-t sem értem, de örülök, hogy te ennyire Dr. Lightman vagy, hogy neten keresztül smilekból következtetsz egy ember személyiségére vagy hangulatára :D. Tökre nem voltam ideges, csak nem értettem Nyuszkó problémáját. De leírtuk egymásnak, hogy mi van és ennyi. :)
Értékrend? Az mi? Jah, az, ami a társadalom számára elfogadott, meg amit belédneveltek és ennyi. :)
Más országban meg megeszik a kutyát, esetleg bizonyos törzsek embereket fogyasztanak el sütve.
De az talán nagyobb baj, ha valakit azért lenézel, mert kurva, miközben a legtöbb haverod - a tudtod ellenére - ilyen helyre jár, hiszen mindannyian megélünk Budapesten úgy, hogy közben érdekes módon egy ismerősöd sincs (és te sem), aki ilyen helyekre jár.
Erre azt szoktam mondani, hogy: remélem, hogy a pornós csajokat is lenézed és hánysz tőlük....ugyanazok mint mi, ráadásul kamera is veszi őket... mégis kivered rájuk... olyankor nem undorodsz tőlük? :)

Pintyöke (törölt) 2013.09.03. 13:28:40

@rpflora:
Jajj, ne pakolj már ennyi szmájlit, mert idegesít! Mert tudom, hogy nem a valós hangulatodat tükrözik!
Na!

...hol is kezdjem...
Igazából a francnak van kedve vitatkozni, ugyanis ez nem vita, hanem merev álláspontok egymásnak feszítése. Vagyis nincs értelme, mert nem közeledhetnek az álláspontok.

Figyi Kislány!
Ha nagyon versenyeznénk a kétszerannyiidősségben, akkor biztosíthatlak, hogy már leléptelek, mert sajna az idő eljárt fölöttem. Vett is el az eszemből pont eleget, de ellensúlyozandó adott rengeteg tapasztalatot és változatos szemléletmódot. Szerencsédre te még eredeti szépségedben tündökölsz, de a választékos stílusod nem azonos a bölcs szemléletmóddal.
Eddig lehet követni?
...ide tennék egy vihogószmájlit, de inkább nem...

Válaszolva megtisztelő kérdésedre:
Igen, lekurváztalak. De nem adom meg azt az örömöt, hogy rosszallóan, elítélően kurvázzalak le! Inkább bizonyos szeretettel, bizalommal kurváztalak le, abban a hiszemben, hogy hamarosan benő a fejed lágya és rájössz, hogy önmagad önbecsapó és felszínes érvrendszerrel ilyen alacsony sorba kényszerítése, a tudatos megfontoltsággal ilyen mértékű lelki elsilányítása nagyon megbosszulja magát - előbb-utóbb.

Én minden nőre úgy tekintek, hogy simán lehetne a gyermekeim anyja. Úgy is tisztelem őket. Ez az én értékrendem. Nem a társadalom nevelte belém, hanem apám és anyám. A társadalom a te életciklusod alatt pont ennek az ellenkezőjét nevelte (mondjuk) beléd. Ezért tartod teljesen természetesnek azt, hogy összeszorított fogakkal vállalsz olyan dolgokat, amiket jópár évvel ezelőtt elképzelhetetlennek tartottál, csak hogy legyen valami biztosnak hitt anyagi egzisztenciád. Tudod mi a biztos a mai világban? Már az sem, hogy valaki hajint rád (rám, rá, bárkire) pár lapát földet ha eljön az ideje.

Annyit röhögök ezeken a végigmelózott évek gyümölcseként befektetett vagyonkákon...hogy aztán a zapek elvigye? Vagy befektetsz egy tényleg kalandor krapekba és elszédelgi valami fondorlattal, neked meg csak a valamilyen szájíz (amire legjobban emlékszel) marad?

Hány évig akarsz szingli lenni, hogy letisztuljon a múltad és viszonylagos nyugalommal vállalhass párkapcsolatot, családot, barátokat - meg persze purgyékat, akik soha nem fognak anuta múltjával szembesülni "tízóraiszünetben" (az akkori internetes közőrületek platformján)?

Szerinted értékrendi kitétel az, ha meggyőződéssel hiszem, hogy a lányok majdnem 100 százaléka inkább nem lenne örömlány, ha normálisan kereshetne egy normális munkahelyen, létbiztonságot teremtve magának?
Neked értékrendi szempont esetleg?
Mert ha örömmel csinálod, akkor tisztelettel elnézést kérek!

Ne hidd, hogy elítéllek és pálcát török feletted!
Engem összvissz az háborít fel, hogy egy deviáns viselkedéshez profin ideológiát gyártasz (gyártotok).
A prostítúció jelen helyzetben kényszer. Önkéntes belekényszerülés a gazdasági lehetetlenség még elviselhető módozataiba. Igen, többeknek jól fizet. Ám többek rámennek (a lányokról van szó). Van ára.
Ez az értékrend.
Tuti az, hogy évek múltán sem lesz bármi szorongásod a szeretett férfival összebújások alkalmával? Persze... sejtem a válaszod. 24 éves vagy kiscsaj! Ide nekem a legnagyobb faszt (ismerem már az ilyen határtalan önbizalmat)!

Megengedsz egy észrevételt?
24 évesen ilyen módon blogot vezetni nem képes ember. Tehát aki itt olvas, vagy ír, bizonyos fokú átejtés áldozata. Nem az igazságtartalmat kérdőjelezem meg, hanem a mögöttes összetevőket! Valami bűzlik! :):):):)
Ezen tényleg röhögök, vigadj te is!

A pornót hagyjuk. Nagyon messzemenő lett a következtetésed.
Ugyanúgy túlkombináltad, mint Csii értelmesnek kinéző kijelentéseit.
Most vegyél egy mély levegőt és csak utána legyen véleményed, de olvasd tovább!
Beleesel abba a hibába, hogy elsőre nem koppan le valami, valamiért indulat alakul ki és onnantól nem a leírt (tényszerű) gondolatokra reagálsz, hanem arra az érzésre, amit a gondolat kiváltott belőled. Általános emberi gyarlóság, nem vagy egyedül vele!
Tehát rilex, számolni kell, meginni egy korty kávét, nem biztos, hogy a negatív gondolatok mögött bántás van!

Okés?

Tudom nehéz, mert egyedül ápolod a blogot, sok kedves, és sok utálatos idióta kommentel, de ennek ez az ára.

Szimpi vagy, csak fiatalosan ütődött, hiába lehengerlő a stílusod!

Mennyi az idő...? Fél kettő...
Szép napot!

zsepikendo 2013.09.05. 17:02:23

@Pintyöke: tyű...ezen még nem kurvaként is el kell gondolkodnom...

Fekete Sámuel 2013.09.18. 01:03:23

@best sunday dress: Szerintem a perl meg a php is jo, de leginkabb ehendogleni lehet veluk magyar kkvnal. Tökös szagember javat programozik objektumrelacios mapperrel külföldön, multinak.

Fekete Sámuel 2013.09.18. 01:07:52

@Kaugár: Ez igaz, viszont ha ott fekszik a lany elotted szetnyitott labakkal, akkor a pasik felenek nincs mar agya ra, hogy gumizzon. Ezert ilyenkor a lany segit egy kicsit gondolkodni...

alfacharlybravo 2013.10.08. 20:54:07

Kurvázóknak tudományos tananyag!

dia.jadox.pim.hu/jetspeed/displayXhtml?offset=1&origOffset=-1&docId=345&secId=31300&qdcId=3&libraryId=-1&filter=F%C3%BCst+Mil%C3%A1n&limit=1000&pageSet=1

Rövid idézet:

És hiába vesszőzték ki őket annyiszor szigorú városi fejedelmek, valamint felbőszült hitvesek a városokból, hiába verték véresre meztelen feneküket a város piacán egyes bűnbánatot mímelő, hipokrata nagyurak, miután hét éjjel és hét nap együtt hemperegtek velük, – a perdita eltűnt, nyoma veszett, aztán megint felbukkant. Azt mondják neked: – ez egy tiszta város, itt szigorú rendőrfőnök van, itt nincsenek prostituáltak. Erre te egyszer véletlenűl végigmégy a kereskedő-házak negyedén, mondjuk forró délben, a sikátorok néptelenek, a kereskedők szőnyegeiken horkolnak az árnyékban, egyszercsak drága illatok ütik meg orrodat, – egy fínom hölgy suhan el melletted s a sikátor fordulójánál hátranéz feléd, sőt még arca fátylát is megemelinti – s íme, remek, kikészített szépség néz rád, az ördög vigye el őt!

S vajon mért esengesz oly nagyon utána? Megmondom. Már azért is, mert ez az asszony minden gyönyörök tudója, ez már a mosolyán is látszik, no persze, minthogy ő a gyönyörök tudományának él, – csakis olyanféle asszony lehet az, akit neked Mohamedünk ígért a paradicsomban, tehát:

1.) nem olyan száraz és gondoktól megviselt, mint az ember felesége,

2.) nem teszi azt sem, amit az ember szeretője, hogy telinyafogja a fejedet saját bajaival, vagyis nem zúdítja az 139emberre, mint egy szennyvizes dézsát napi kellemetlenségeit.

Aki mestersége művésze és nem fásult megélhetési kurva az egy gyöngyszem.

Most találtam egyet, talán ő az nem tudom megyek hozzá hetedszer is szombaton.

Fekete Sámuel 2013.10.14. 23:22:35

Baszni egy kurvával... nagy bűn.

alfacharlybravo 2013.10.19. 18:51:15

@Juhász Jácint: Annyira nem nagy bűn, ha egyedülálló vagy, nekem 5 Miatyánk és 5 Üdvözlégy volt a bünti, meg egy megnyugtatás, ha csak normál szex volt, persze ha volt egy kis szodómia meg egyéb perverzió is az már komolyabb azt nem tudom. Mai álláspont szerint a természetes egészséges szükséglet az új Pápa meg fogja szüntetni a cölibátust, hogy a papok is élhessenek normális nemi életet. A természet nagy úr nem lehet vele visszaélni, mert büntet.

SpanyolKarcsi 2014.05.30. 16:59:49

A top kategóriára egy példa:
www.szexpartnerindex.hu/Partner/1461
Személyes kedvencem!:)

Lajos Bandi 2015.02.01. 19:41:01

Nekem mindegy ha szorakozni tud valaki!!!

norbika1 2016.07.05. 19:59:10

Nem csak ezek számítanak, hanem az előjáték, sok férfi szereti ha egy lánnyal lehet hülyülni és, jol érzi magát vele a lány,
süti beállítások módosítása