Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kurvázás szabályai, történetek, stb.

Hogyan is kurvázzunk? Mikre figyeljünk? Mik a szabályok? Tippek, trükkök, történetek, vélemény - egy kurva szemszögéből. Mindenképpen olvasd el, ha valaha jártál már kurvánál és tervezed a következő látogatást, vagy épp most mennél el életedben először ilyen helyre!

Utolsó kommentek

  • wsx: Igazad van, és megmondom a választ a kérdésedre. A fériaknak szüksége van a szexre, és egy egészsé... (2020.08.07. 15:02) Igénytelen férfiak - igénytelen nők
  • Gino Lakatos: @lafatyosvendelbá: Minőségi nőt pénzért nem lehet kapni! Kaphatsz egy cirkalmatos vaginát, szájat ... (2019.05.24. 17:11) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @rolldog: :DDDDDDDDDD Oltás! De jogos! (2019.05.24. 17:05) Amit ne csinálj....
  • Gino Lakatos: @masszázsblog: Én meg azt hogy épkézláb nő nem megy kurvának, főleg nem az aki szuexuálisan és érz... (2019.05.24. 17:02) Amit ne csinálj....
  • : @rpflora: tipikus ostoba kurva vagy, az a fajta amelyiknek pina mellé nem nőtt ész, tehát egyéb te... (2019.03.22. 04:13) Kurvázás szabályai
  • Utolsó 20

Spermanyelő...

2013.03.01. 10:57

szerző: rpflora

Rövid leszek:

Igénytelenség a négyzeten:

- utóbbi 1 évben elszaporodtak a "Spermanyelő" előtagot használó hirdetők.....pfujjjjj.... miért nem mennek az ilyenek a szemétégetőhöz?!
- és ismét megkérdezem: melyik igénytelen férfinek szexi ez a név és szexi ez a szolgáltatás?! Najó, nekem is volt olyan vendégem, aki kérte ezt és semmi bajom a szájba élvezéssel, de azért a lenyelés szerintem eléggé úgymond underground műfaj, arról nem is beszélve, hogy tudtommal (de javítsatok ki, ha tévedek) ezáltal nő a betegségek elkapásának kockázata (de szép magyarul fogalmaztam....).

Arról nem is beszélve, hogy ha ezek után még csókolózni is képes pl a vendég azzal a lánnyal, akinek a gyomrában már kb 5 pasi összesen 1 dl váladéka van.... és mondjuk - akár halkan is - büfög egyet a lány...feljön a szag, vagy bármi...hátőőőő.... én ezt komolyan nem értem :D

Én legszívesebben ezt kitiltanám az oldalról, de gondolom annyira rondák és csúnyák és igénytelenek ezek a lányok, hogy csak ezzel a szolgáltatással tudnak valamennyi pénzt keresni. De talán inkább le kellene fogyni, kicsit kikupálódni, kicsit művelődni és máris nem kéne spermát nyelni....

Címkék: sperma nyelés spermanyelés igénytelenek

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kurvavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr285111336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lvjtn (törölt) 2013.03.01. 22:36:43

a lenyeléssel semmivel több fertőzés nem terjed, mint amennyi a natúr szájbaélvezéssel elkapható, legjobb tudomásom szerint

személyesen engem a legkevésbé sem érdekel/vonz, mi lesz a végtermékkel, de van, aki erre izgul. minthogy van kereslet, lesz is kínálat

ha ez neked nem vonzó, nem vállalod, tiszta sor. viszont értelmezhetetlen számomra ez a "kitiltanám..." hozzáállásod. szerencsére se te, se más nincs abban a helyzetben, hogy megszabja, ki hogyan szexelhet, mit hirdethet, mire izguljon. tényleg annyira zavar, h más lány ezt a műfajt hirdeti? jobban szeretnéd, ha hozzád kerülnének azok az emberek is, akik igénylik ezt? aztán meg csalódottan írjanak beszámolót, mert nem azt kapják, amire vágynak?

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.03.02. 10:34:37

Jó, a kitiltás valóban talán sok lenne, de ne mondd azt, hogy nem alpári és "gagyi" a Spermanyelő előtag egy lány nevénél az oldalon :) Van pár lány, aki vállalja a lenyelést, de nem süllyed le arra, hogy ilyen névvel hirdessen. Szerintem ez minősíti a lány iq szintjét is... kíváncsi vagyok, mennyire értelmes egy ilyen lány.

vivaldi74515 2013.03.02. 20:12:30

"de gondolom annyira rondák és csúnyák és igénytelenek ezek a lányok, hogy csak ezzel a szolgáltatással tudnak valamennyi pénzt keresni."

Mondjuk ebben nincs teljesen igazad. Bár én sem vagyok rákkantava erre a dologra, de elég sok szép lány van aki ezt bevállalja és csinálja, vagyis egyáltalán nem kellene ilyet vállalnia, hogy legyen vendége...

Amúgy az tényleg gáz, akinek ez benne van a nevében...

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.03.02. 20:22:12

@vivaldi74515:
Tudom, tudom, még szép, hogy tudom, de itt a névválasztáson volt a hangsúly. Szerintem még a név is fontos egy átlag vendégnek. Van most fent az oldalon egy nő, akinek a neve azt hiszem ez: Ibolya a szajha.... :D:D:D:D:D Hát ezen felnevettem :D És szerintem ez nem vicces, hanem már röhejes, de valószínűleg ugye pont a figyelemfelkeltés a cél. :)

vivaldi74515 2013.03.02. 20:36:49

@rpflora:
Igen, a névválasztással kezdődik a dolog, ebben igazad van és mondjuk én sem szeretem a ezen extrém neveket, általában kizáró ok nálam.....

Homo Homini Lupus 2013.03.13. 08:50:18

Én pedig azt mondom, hogy szerintem ennek nem kellene külön extrának lennie.
Egy szolgáltató igenis nyelje le...Hát, nem? Hát, de!

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.03.13. 12:58:00

@Homo Homini Lupus: kinek mi a fétise... :) Azért kíváncsi lennék rá, hogy te csókolózol is azokkal a szolgáltatókkal, akik ezt vállalják? És ha igen, akkor nem jut eszedbe, hogy aznap mennyi makktársad (tök idegen, ki tudja milyen) ondóját nyelte le a lány és épp emészti a gyomra, miközben te a nyelved dugdosod a szájába.... aztán pl titokban, halkan jön egy kis büfi is... :D
Félreértés ne essék, nem kötözködés és nem bántalak amiatt, amiért neked ez tetszik, csak szimplán érdeklődöm.
Azt pedig, hogy a prostituáltak mit vállalnak, az nem a nagykönyv szerint alakul, hanem a piac alakítja az esetek 99%ában.

Homo Homini Lupus 2013.03.14. 08:55:06

@rpflora: Alapvetően egy ilyen szolgáltatást nem a csókolózásért veszek igénybe...De ízlések és pofonok.
Amúgy, ha már itt tartunk honnan tudhatom úgy egyébként bárkiről, hogy mielőtt velem csókolózik, mit evett, vagy ivott.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.03.14. 15:10:54

Jó, rendben, valóban adott esetben a csókolózás nem feltétlenül jár együtt ezzel...de járhat is, ha valaki úgy kéri :)
Azért az étel és ital azért étal és ital, mert a gyomorba való :))))) Ellenben az ondó az nem feltétlenül...Legalábbis a természet alapesetben nem oda szánta :D De hát a hátsó kijárat is anno régen csak kijárat volt :D

Fekete Sámuel 2013.03.31. 21:33:18

Hát őszintén szólva elképzeltem, hogy egy Hölgy 5 pasi gecijével a gyomrában böfög egyet, miközben dugom... elképzeltem és majdnem... hát...

Flóra nagyon jól tudja érzékeltetni a dolgokat :-) És 100%-ban igaza is van... ő egy tündéri Hölgy, akit nagyon szeretek, és sohasem... sohasem lehetek a vendége sem.

Legfeljebb, ha végigmegyek a beszamolok.com összes 25-26 év közti, borotvált, budapesti, análszexet és lenyelést nem vállaló hirdetője közül azokon, aki más lányokkal közös címen hirdetnek, illetve korábban, egy másik telephelyen, szintén más hölgyekkel együtt hirdetett. Köztük valószínűleg ott lenne. De sohasem tudhatnám meg, hogy melyikük volt Ő.

És még így is körülbelül 50 Hölgy felel meg ezeknek a keresési paramétereknek.

Érdekes vadászat lenne. Körülbelül fél év alatt végig tudnám vinni. Flóra, tetszik az ötlet? :-)

ColReg 2013.04.01. 19:55:13

Zárójelben jegyzem meg a teljes szövegfolyamhoz, hogy Lyna - aki Flóra listája szerint is kitűnő és ajánlott szolgáltató - vállal lenyelést extraként... ez a tény némileg zavaró a fenti állásfoglalások között.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.04.02. 11:17:18

@ColReg:
Ennyi "hiba" talán belefér :) Nem tudtam, hogy ő vállalja. De ha tudtam volna, talán akkor is az ajánlottak közé rakom, mert az odaadása és korrektsége alapján ott a helye. Ettől még a lenyelésről a véleményem nem változik. Köszi az infót :)

Bajusz1974 2013.04.29. 14:50:51

Szerintem a lenyelés teljesen rendben van. A párom már eonok óta csinálja, és még sosem kellett neki Strepsils vagy Phlogosol. Sőt, buzis vagy nem, én is megkóstoltam a sajátom, hogy mitől fujjognak olyan sokan. Egyáltalán nincs baj vele.

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.04.29. 21:54:22

@Bajusz1974: Ott a lényeges pont a mondatodban: pároddal :) Én nem is azt írtam, hogy otthon ez probléma.
Akkor van gond, ha egy lány ezt rendszeresen, sok vendégnél megcsinálja, és ha én pasi lennék, tuti undorodnék ezután egy csóktól. Mert az a tudat, hogy ott lapul x deci g*ci idegen embertől a gyomorban....valahogy kiábrándító és igénytelenség határát súrolja.

Bajusz1974 2013.04.30. 07:54:47

@rpflora: Hát ha a csajod lenyelte már másét is előtted, akkor nem mindegy hogy a ribi is?

Mondjuk ha aznap, na igen, akkor az tényleg vad. De hát a vendég nem azért van ott, hogy elképzelje, a többi férfi mit csinált a lánnyal őelőtte, különben sarkon fordulna 90% :)

adrinka 2013.06.05. 18:30:46

sok az eszkimó...
így akar kitűnni sok lány.
aztán valóban vállalják-e amit hirdetnek, ki tudja:)
nem sajnálom, egyenek sokat:DD
akik meg ilyen névvel illetik magukat a saját hirdetésükben....általánosságban azt mondom, pontosan a problémás, legalja.hu vendéget is vonzza be.
szerintem..

Kaugár 2013.08.10. 18:51:07

Aki ennyire igénytelen, az megérdemli, hogy csak ezzel táplálkozzon!
Sajnos már kínjukban a sz@rt is bevállalják sokan!
Ja meg a seggny@lás...az is guszta!
Hallottam már olyanról is aki ezt kérte a lánytól és esze ágában sem volt előtte megfürödni!

rpflora · http://kurvavagyok.blog.hu 2013.08.13. 14:52:28

@Kaugár: Jajaj, igen, azért vállalják már csak be, hogy még több vendéget szerezzenek, mert ezen kívül más "extra" dolgot nem tudnak kihozni magukból, amivel megtarthatnák vagy odacsalogathatnák a vendégeket.

Kaugár 2013.08.17. 21:03:38

Igen az igénytelenség "viadala"ez!
Óh mondjuk azt, hogy mindent vállalunk beleértve a lenyelést, a seggnyalást, a leg...dolgokat! Abszurd fantáziákat kielégítve és überelve!
Aztán csak néz ki a fejéből a kedves vendég, hogy "hol van az a nagy extrémitás"?
A spermanyelés azt jelenti, hogy egy zsepibe köpi a lány az utódokat kb.
De a delikvens elhiszi készségesen, hogy lám nyelés volt a köbön:)!
süti beállítások módosítása